Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pinnallisuus ja kaksoset  (Luettu 27506 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 03.03.2010 15:23:00 »

No minusta nukkuminen on ainakin maailman hauskinta hommaa, mutta onhan minulla  kaksoset- aurinko ja  rapu- merkurius alitajunnan ja unien huoneessa (12).  Grin

Tosin en koe nukkumista pelkästään lepäämiseksi, se on myös siirtymistä toiseen todellisuuteen, jossa pätevät hieman toisenlaiset lait kuin tässä valvemaailmassa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #46 : 03.03.2010 15:34:59 »

Jos
Toiminta - tuli
ajattelu  - ilma
tunne     - vesi
Tahto    -  maa

Missä pinnallisuus? Entä jos tunne ilman toimintaa on pinnallisuutta, niin entä passiivinen  kalat?
Pinnallinen?

Tai tahto ilman tunnetta?

Siis käsittämätöntä kun ihminen ei saa rauhassa ajatella... jälkikasvu vaatii omaansa. Angry Grin
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Asterix
Vieras
« Vastaus #47 : 03.03.2010 17:37:13 »

No minusta nukkuminen on ainakin maailman hauskinta hommaa, mutta onhan minulla  kaksoset- aurinko ja  rapu- merkurius alitajunnan ja unien huoneessa (12).  Grin

Tosin en koe nukkumista pelkästään lepäämiseksi, se on myös siirtymistä toiseen todellisuuteen, jossa pätevät hieman toisenlaiset lait kuin tässä valvemaailmassa.

Sama homma tuon nukkumisen kanssa, mutta eri huoneet!  Cheesy
Mie nukkuisin päivät pääksytysten, koska unimaailmassa on
niin mukavat seikkailut aina menossa. :Smiley
Mie näen todella paljon unia. angel

Tosin mulla kanssa painaa valvemaailman seikkailut päälle myöskin,
että välillä ei malta nukkua, vaikka pitäisi.

Vaihtelee siis. angel

tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 02.06.2010 11:53:02 »

idea on, että Kaksosella on niin paljon sisältöä päässään ja sitä syntyy koko ajan lisää, ja kyseessä on yksilöllinen alkupään merkki, jonka vahvuus on nimenomaan oma ajattelu.

Tarinaa tulvii jatkuvasti vaikka sillon kun Kaksoset seisoo hiljaa bussipysäkillä tai pyyhkii vauvan persikkaista pyllyä.

No siis, se on suuri mentaalisen luovuuden lähde, ja sinänsä lahja, mutta joskus se aiheuttaa sokeutta itsensä ulkopuolisille asioille!

Joskus Kaksoset ei kuule, ei huomaa, mitä muut sanovat, ja joskus olisi se tärkeää....se voi olla vaikka hyväkin juttu. Kaksoset saattaa olla niin oman mielensä lumoissa ja täynnä tarinoitaan, että hän ei vaikka esimerkiksi huomaa, jos joku hänen itsensä ulkopuolinen yksilö ja entiteetti rakastaa häntä. Kun hän on niin syvällä omassa itsessään....että ei aina tajua muiden yksilöiden olemassaoloa...niinkuin todellisina, eikä vaan mielensä hahmoina.

Tämä on itseni kohdalla hyvin paikkaansa pitävää, mutta kyllä minä väitän, että kykenen kuuntelemaan mitä toinen sanoo, kykenen omaksumaan hänen viestinsä. Joskus se voi olla hieman vaikeaa, mutta minä rakastan todellakin tarinoita ja rakastan silloin myös toisen tarinoita. Ja kyllä minä kykenen havaitsemaan ihmiset todellisina, olemaan läsnä, ainakin toivon niin.
tallennettu
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #49 : 04.06.2010 14:40:29 »

ei aina tajua muiden yksilöiden olemassaoloa...niinkuin todellisina, eikä vaan mielensä hahmoina.

Ihana.
Täytyypä oikein peesiä.  Grin
Kaksoset ovat hukassa muuten myös itseltään. Ja etenkin itseltään. Joskus elämä on kuin pirun hyvä shakkipeli. Siirrot ovat mielenkiintoisempia kuin nappulat.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: