Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaurismies  (Luettu 36243 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 16.01.2007 18:18:00 »

Terveydeksi.  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #46 : 16.01.2007 19:01:31 »

Niin siis tämä oli käynyt ihan Pyramideillakin ja kutsunut minua Egyptiin, mutta en tiedä, se tyyli vekslata edes takaisin ystävyyden sisällä tosiaan muistutti minkä kauris laittaa kaiken edelle; työn ja rahan (kauriin lapsena oppiman logiikan kautta ne tuovat arvostusta=rakkautta, vaikka siten saa tuhoakin aikaan). Silti sisällä se heikko itsetunto, tai itsetuntemus.

Taisin tiputtaa erään kauriin päälle kaiken sen pahan olon mitä hän on aiheuttanut minulle (tein vain energiansiirtoa tyynesti). Minä pääsin jostain irti, katsotaan mitä seuraa. Raivostuttava tyyli muuten aina myöntää että olen oikeassa, eikä mitään muutosta..hoh.

Ja pitikö hän minua niin tyhmänä, etten ole huomannut lievää kaksois elämän makua hänessä ("mä voin ehdotella kaikenlaista ja laittaa omat menot aina edelle")..annoin ymmärtää, että näin tämä ei jatku enää sekuntiakaan. Voi sitä ilmettä kauriin naamalla, oli todella nolo! Mutta eihän kaurista saisi hylätä!

Onko kukaan tuntemistanne kauriista ANTELIAS? 

Minun tuntemani kauriit ovat anteliaita, tarkkoja rahoistaan mutta rakkailleen ja ystävilleen hyvin anteliaita. Kauriillahan on tapana ilmaista rakkauttaan tuhlaamalla rahaa rakkaisiinsa, oikeasti! Jos jäyhä kauris ei muuten osaa sanoa että "mä tykkään susta" niin hän ostaa sinulle jotain  Smiley
Kauriit on kivoja  Smiley Eikä pelkästään tuon anteliaisuuden takia.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #47 : 16.01.2007 19:10:09 »

Minun tuntemani kauriit ovat anteliaita, tarkkoja rahoistaan mutta rakkailleen ja ystävilleen hyvin anteliaita. Kauriillahan on tapana ilmaista rakkauttaan tuhlaamalla rahaa rakkaisiinsa, oikeasti! Jos jäyhä kauris ei muuten osaa sanoa että "mä tykkään susta" niin hän ostaa sinulle jotain  Smiley
Kauriit on kivoja  Smiley Eikä pelkästään tuon anteliaisuuden takia.

Tuntemani kauriit ovat pääasiassa köyhiä, koska vaikka he miten tekevät töitä, he joutuvat joihinkin ihme selkkauksiin, jotka imevät kaikki rahat, tai huonosti palkattuun työhön..

Siskoni ostaa kyllä hyvin laadukkaita lahjoja. Ja käytännöllisiä! Mutta useimmiten minä olen lainaamassa hänelle rahaa... (minä opiskelija joka ei tee töitä, hän taas töissä).

Oman kuukauriuteni kyllä tunnistan juuri vaikeutena ilmaista että tykkään toisesta ja useimmiten ilmaisen sen näkemällä kauheasti vaivaa kortteihin ja lahjoihin, joita saatan väsäillä monta päivää putkeen. Annan aika usein äidille rahaa, kun hänellä menee huonosti sillä saralla. Minä tosiaankin näytän tunteitani lahjoilla ja rahalla.  Huh
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #48 : 17.01.2007 05:15:42 »

Kaurisnainen oli antelias, kaurismies odotti että muut antavat hänelle. Se oli karmea tajuta lopussa. "Mitä konkreettista olet antanut minulle" hän vaahtosi, jne. "Olet antanut pieniä asioita, varmaan olet antanut ne lämmöllä, kiitos". Minun piti alentua luettelemaan mitä olen antanut, mm oman toppatakkini hänelle! huh huh. Omakotitaloa se varmaan oletti.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Nasutin94
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #49 : 06.10.2012 10:27:52 »

Hih minun kultani on kauris ja itse kun olen jousimes heh
hän itse on syntynyt 22.12 minä olen 25.11 aika lähellä toisiamme. hän on kuin miespuolinen minä olemme samalla aaltopituudella.
hän on hauska ja vaikka sen ei pitäisi olla näin sillä kaikki sanovat että meillä on täsmälleen sama persoonallisuus, jutut ja lempivärit ja pukeutumis tyyli molemmat ollaan aika nördejä ja meilla on sama musiikin maku ja hän sanoi että ei halua ikinä erota....
tosi outoa miten kaurisnainen eroaa kaurismiehestä tai miten jousimiesmies eroaa jousimes naisesta.
molemmat olemme kokeneet kovia ja sen vuoksi olemmkin samalla ajattelu tasolla. Hän on se ihana naisten naurattaja rillipää ja minä se ujo luonnon punkkari villivarsa. hän kutsuu itseään murmeliksi tai pomppivaksi päärynäksi ja minä itseäni nasuksi tai pimeyden enkeliksi.
hän halusi minut kun itse olen jo suhteessa ja itse olin ollut häneen jo kauan ihastunut luovutin sillä luulin tyhmyyksissäni että kultani oli ihastunut yhteen kaveriini mutta hän olikin ollut loppujen lopuksi kertonut minulle että hän on myös ollut minuun kauan jo ihastunut.
ja kun entiseni jätti minut hän on siis vesimies tai kalat niin päädäymme kultani kanssa yhteen ja olen hänn kansaan paljon onnllisempi kuin olen aikasempien poika ystävieni kansaa ollut sillä ne muut ovat ollet pettäjä jättäjiä. mutta täll kullalleni on käynyt samalla tavoin kuin minulle ja olemme  molemmat onnellisia.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #50 : 06.10.2012 11:20:44 »

Kaurismiehet ja anteliaisuus...
No ensimmäinen kaurismies osoitti välittämisensä hyvin konkreettisin teoin, kuten laittamalla illallista taikka antamalla rentouttavan jalkahoidon  smitten Minkäänlaista turhanaikaista lirkuttelua ei juuri ollut ilmoilla.
Ja toinen oli samaa maata, hemmotteli aivan järjettömästi, ja hän myös osteli tunteidensa merkiksi milloin mitäkin, ja konkretisoi tunteensa pitämällä kodista huolta. Tämä kaveri tosin kyllä lirkuttelikin, mikä lie nousujouskari kuu kaksos vaikutus siinä sitten oli.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  

Siirry: