Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kukista tehty sormus  (Luettu 6203 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 21.04.2012 11:15:22 »

Mikähän tämän unen symbolin merkitys on? Sain unessani joltain mieheltä kauniin kukista tehdyn sormuksen vasemman käden nimettömään. Unessa hyvä, odottava tunnelma. (Toiveuni?  Grin) Osaako kukaan sanoa jotain tästä unesta? Jotenkin tuntui merkittävältä symboliikaltaan...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 27.04.2012 16:24:33 »

Ei kellään mitään sanottavaa tästä unesta?  :Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #2 : 27.04.2012 16:32:54 »

Tietäisköhän se jotakin intohimoista rakkautta......ruusut hmmmm  Wink    Kiss  smitten
Ja kukat.. yleensäkkin., niin ja vielä siinä sormessa.. :Smiley smitten
Oottelet varmaan sitä.. :Smiley  Wink
« Viimeksi muokattu: 27.04.2012 16:37:59 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 27.04.2012 16:35:24 »

Jaa, kyllä mulla joku ajatus oli mutta se tuntui tosi pieneltä, niin jätin kommentoimatta. Mutta eikös sitä uskota että vasemman käden nimettömästä on yhteys sydämeen? Ja sitten joko kihlautuessa tai häissä se sormus laitetaan, eli kyseessä joko lupaus liitosta tai liiton solmiminen... ehkä unesi on enemmän sitä "lupaus liitosta"-tyyppiä jos tunnelma oli odottava?  Smiley Mutta kenen kanssa?  Huh

En mä tiedä. Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6616


Profiili WWW
« Vastaus #4 : 27.04.2012 18:31:57 »

Toiveuni.
Kukat kuihtuu.
Ehkä toive uuden suhteen alkamisesta kukkakimpun kera ja siitä edeten sitotumiseen?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 27.04.2012 23:27:01 »

Kiitos vastauksista.  smitten Siinä oli varmasti toivetta mukana, mutta niin kuin Indium sanoit, siinä oli kyllä lupaus, tuntui että mies ikäänkuin lupasi tulevaisuudessa solmia liiton kanssani. Mitä se sitten taas tarkoitti, mikä liitto, kuka ja mitä, kenen kanssa jne.,sitä en todellakaan tiedä.  Cheesy
tallennettu
Mainad
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 89


Profiili
« Vastaus #6 : 28.04.2012 20:59:46 »


Kaunis uni joka tapauksessa! Voisiko se myös merkitä että olet sisimmässäsi valmis uuteen liitton ja vastaanottamaan rakkautta?


Mä näin kerran unta sormuksesta vasemmassa nimettömässä ja valkoisesta hevosesta, vähän sen jälkeen tapasin tulevan poikaystäväni.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 29.04.2012 14:29:22 »


Kaunis uni joka tapauksessa! Voisiko se myös merkitä että olet sisimmässäsi valmis uuteen liitton ja vastaanottamaan rakkautta?


Mä näin kerran unta sormuksesta vasemmassa nimettömässä ja valkoisesta hevosesta, vähän sen jälkeen tapasin tulevan poikaystäväni.

Itseasiassa en tiedä olenko valmis...  Ehkäpä se on pikemminkin niinpäin, että "liitto" on mahdollinen, sitten kun sinä tai siis minä olen valmis...  :Smiley Hmm...
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #8 : 29.04.2012 14:35:52 »


Kaunis uni joka tapauksessa! Voisiko se myös merkitä että olet sisimmässäsi valmis uuteen liitton ja vastaanottamaan rakkautta?


Mä näin kerran unta sormuksesta vasemmassa nimettömässä ja valkoisesta hevosesta, vähän sen jälkeen tapasin tulevan poikaystäväni.

Itseasiassa en tiedä olenko valmis...  Ehkäpä se on pikemminkin niinpäin, että "liitto" on mahdollinen, sitten kun sinä tai siis minä olen valmis...  :Smiley Hmm...

Hittaasti hyvä tullee..    Wink       :Smiley       angel       smitten
tallennettu
Mainad
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 89


Profiili
« Vastaus #9 : 01.05.2012 11:34:22 »


Kaunis uni joka tapauksessa! Voisiko se myös merkitä että olet sisimmässäsi valmis uuteen liitton ja vastaanottamaan rakkautta?


Mä näin kerran unta sormuksesta vasemmassa nimettömässä ja valkoisesta hevosesta, vähän sen jälkeen tapasin tulevan poikaystäväni.

Itseasiassa en tiedä olenko valmis...  Ehkäpä se on pikemminkin niinpäin, että "liitto" on mahdollinen, sitten kun sinä tai siis minä olen valmis...  :Smiley Hmm...

Nimenomaan Smiley

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: