Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Matkalla Euroviisuihin  (Luettu 2738 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« : 04.05.2012 14:20:10 »

 Minäpä edustin viimeyönä Suomea Eurovision laulukilpailussa!  Grin Olin äitini (  idiot2) kanssa lähdössä suurelle estradille kilpailemaan itseasiassa duettona. Tarkoitus oli esittää joku suomalainen hölmö iskelmäkappale. Olin lentokentällä, en kuitenkaan nähnyt miten esiintyminen sitten sujui. Olin kumman itsevarma. Laulun sanoja hain ja mietin että mikä sopii äänelleni.

Mitä siis lentokenttä ja tuollainen suurelle yleisölle hoilottaminen voisi meinata? Voiko lentokenttä merkitä ihan konkreettisesti matkalle lähtöä? (Tänään nimittäin varmistui eräs tuleva unelmamatka)
« Viimeksi muokattu: 04.05.2012 14:22:02 kirjoittanut Lilim* » tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.05.2012 14:30:59 »

Minä tartuin unessa tuohon lauseeseen "Olin kumman itsevarma".

Sanonta sanoo, että "no man is an island", eli kaikki me elämme täällä myös osana yhteisöä ja muut ihmiset herättävät meissä monenlaisia tunteita. Ujo ihminen haluaa olla mahdollisimman näkymätön, itseään häpeävä vajoaisi mieluiten maan alle, kun taas itseensä luottava ihminen voi olla joukossakin oma itsensä, tulla nähdyksi ja olla suosittu ja rakastettu. Eihän sinua unessa haitannut sekään, että kappale oli "hölmö". Lentokenttä voi viitata siihen, että sinulla on selkeä tavoite mielelläsi, mutta , mutta tavoitteesi suhteen olet vielä alkuvaiheessa. Luultavasti itsevarmuus (onko se jo saavutettu etu, vai vasta kehittymässä?) on se tekijä, jolla päämääräsi saavutat.

Tietysti lentokenttä voi viitata todelliseenkin matkaan. Kuka nyt ei jännittäisi unissaankin sitä, jos unelmamatka toteutuu lähiaikoina?!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #2 : 05.05.2012 16:34:57 »

Kiitos Lilli ajatuksistasi!  smitten Tämä on tällaista  itsetunnon "pikkuhiljaista" rakentamista ja itsevarmuuden opettelua jatkuvasti.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: