Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viestintuojat?  (Luettu 20116 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #15 : 03.10.2011 21:18:59 »

Mitähän muurahaiset meinaa? Tai jos törmää jumalattoman isoon muurahaispeään?

Hehhee! Mulla tuli heti mieleen, että ihminen on kovassa kännissä eksynyt yhtäkkiä metsään, jonka jälkeen törmäilee muurahaispesään. Grin
Varokaa siis pimeän aikaan kännäilyjä, varsinkin jos teillä on kyky kadota yhtäkkiä metsähallituksen puolelle.. tai muistakaa pitää ainakin otsalamppu kokoajan päässä, siellä lätkämolarin maskin alla. Cheesy
Mutta kyllähän jotkut harrastavat kusiaispesässä istumistakin, ilman ylimääräisiä kaatuiluja liian isossa laitamyötäisessä. :Smiley

En sitten tiedä tajusinko jotain kenties väärin, mutta törmäilyjä voi olla niin monenlaisia, että ehkäpä jollain toisella on toisenlainen ja parempi selitys kysymyksellesi? Smiley angel

Cheesy  Grin  2funny  Ei kun törmäys ol kuvaannollista kieltä, siis jotta yhtäkkiä on polun varrella jumalattoman iso muurahaispesä...En siis sananmukaisesti törmää siihen.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2011 21:27:02 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 05.10.2011 19:59:15 »

Murkuista tulee mieleen heti ensin ahkeruus, tottakai. Ja sitten toisena, että ne jos jotkut, ovat todella connected..
Intuitiolla vain, ei ole mitään tietoa siitä, mitä niillä on tapana viestitellä.

Ensin yliaktiivisia mustarastaita, ja tänään varpusia  Shocked Huomenna varmaan haukkoja.
Varpuset olivat ensimmäisellä kerralla kokoontuneet rykelmäksi automme taakse maahan...niitä oli joku kymmenkunta. Niiden mielestä siinä kai oli jotain syötävää. Ja toisen kerran kohtasin yksinäisen varpusen joka hortosi ostarin sisätiloissa...
Mitäs nämä tirpat nyt meinaavat?
Varpusestakin sanotaan että on edesmenneiden airut, mutta, minulla ei pitäisi olla läheisiä edesmenneitä jotka tulevat tervehtimään.
Hichgocin ( Ei haisuakaan miten se nyt menikään ) linnutko tässä on tulossa? Shocked
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #17 : 05.10.2011 21:28:37 »

Murkuista tulee mieleen heti ensin ahkeruus, tottakai. Ja sitten toisena, että ne jos jotkut, ovat todella connected..
Intuitiolla vain, ei ole mitään tietoa siitä, mitä niillä on tapana viestitellä.

No mä nyt ainakaan kotitöiden suhteen en ole niitä ahkerimpia...Jospa ne vihjas jotta vois olla vähä ahkeree sillä saralla... :Smiley
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 06.10.2011 19:09:53 »

No niin. Avasin erään kirjan, joita tuttavani toi meille kun ne eivät hänelle olleet enää tarpeen, ja ensimmäisenä siellä oli varpunen. Ja siitä kerrottiin mm. että:
" Varpunen on rakkauden lintu.
Varpunen on ainakin rakkauden jumalattaren Afroditen lintu.
Tämän aseman se on saanut siksi,
että koiraat osoittavat jatkuvasti huomaavaisuuttaan naaraille."

smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 06.10.2011 22:51:10 »

Sairaalassa ollessani ikkunan ulkopuolelle, ikkunaräystäälle lensi harakka tuijottelemaan sisään. Kohta siihen lensi toinenkin viereen.  :Smiley  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #20 : 06.10.2011 23:06:05 »

Täälläpäin on paljo puluja...Ihan piti silmät sirrillä katella,  coolsmiley  ko näin melkeen vitivalkosen tavallisten joukossa. smitten
    Tulipahan tuokin tievoks, et noon samoja, ku kyyhkyt.. Cheesy

tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 16.10.2011 21:53:23 »

Mikäs on ketun merkitys? Näin tässä eräänä iltana ketun juoksemassa tien yli, kun olin lähdössä töistä. Hieman kummastutti nähdä kettu keskellä Helsinkiä... Toivottavasti vaan ei jäänyt auton alle Undecided
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #22 : 16.10.2011 22:00:25 »

Jaa. Repolainen on sopeutumisen mestari.
Ehkäpä se halusi auttaa - kehoittaa - kannustaa sinua sopeutumaan uuteen ympäristöön?
 Ei taaskaan tietoa ole...
tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 16.10.2011 22:07:09 »

Kuuhilda, hyvin mahdollista. Sain jokin aika sitten uuden työpaikan ja muutin uuteen kaupunkiin, joten sopeutuminen on kyllä ollut tämän hetken ykköstavoitteena Smiley

Mun piti jatkaa vielä tuohon edelliseen viestiini, että löytyykö kärpäselle jokin merkitys? Meillä pörräsi tosi pitkään sama (?) kärpänen ympäri kämppää, se viihtyi enimmäkseen vessassa ja mun läheisyydessä (enkä mielestäni ees haise mitenkään erityisen pahalta, heh Grin). Monta kertaa häädin sen pois vessasta ja yritin ohjata ulos, mutta aina se vaan löysi takaisin.
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 24.07.2012 06:44:25 »

Kellään kokemusta siitä, mitä Leppälintu koettaa kertoa?
Semmonen tullu kaksi kertaa ihan viereen seisahtumaan.
Siitä löytyy kyllä vaikka mitä, ei niin mukavaa, uskomusta.

Itse jäin kiinni tähän käki ajatukseen.
Se kun on käen suosikki lintu...mutta vissiin oppimassa tunnistamaan käen munan sekin, kuten serkkunsa pajulintu.
 Huh
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #25 : 24.07.2012 10:13:54 »

Ai täänkö sä näit..http://fi.wikipedia.org/wiki/Lepp%C3%A4lintu
Ihanan kaunis lintu..mieki täs jokuaika näin..oli vissiin äitee..joka etti poikasilleen ruokaa.  smitten
Poikaset joita oli neljä..niin napottivat ihanasti kuusen oksalla..rivissä.. Cheesy
Tää ruuanettijä oli kauheen kesy..lenteli ihan vierestä..
Minusta se oli vaan kiva perhetapahtuma... smitten
« Viimeksi muokattu: 24.07.2012 10:23:14 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 24.07.2012 10:24:10 »

Juu juu, just tuosta kyse Smiley
Mä mietin ensin aikani, että mikä lintu se on, kun tutun näkönen muttei lintukirja tienny, mutta Leppishän se.
En tajua miksei tuo ollu lintukirjassa?  idiot2
No siitä viis, mutta mä tiiän että tällä oli nyt jotain viestiä tuomisinaan  :Smiley Ei se tuollain muuten kato Smiley Mitä lie. Olin kyllä tupakalla molemmilla kerroilla muistaakseni, että josko se tuli kertomaan että tuota jos jatkat niin kuolo sun korjaa Cheesy

Ihana perhetapahtuma on ollukkin Unelmassa Smiley Tulee het mieleen yhden satukirjan kuva jossa linnunpoikaset napottaa vierekkäin pöllömuorin koulussa <3
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 27.07.2012 07:26:33 »

Niin varmaan onkin  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: