Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä Enkeli Sinua Suojelee? - Testi  (Luettu 5844 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Te Aroha
Vieras
« : 21.03.2012 13:34:03 »

Elikkä, tuommoinen testi löytyy täältä www.mtv3.fi/helmi/minisaitit/artikkeli.shtml/2011/12/1460844/mika-enkeli-sinua-suojelee-testaa?ennustaja/testaa_itsesi

Siirtäkää, jos on väärässä paikassa. Smiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.03.2012 14:47:40 »

Mitä ihmeen virkaa on testillä, jonka heti toinen kysymys ei sisällä mitään muita kuin kelvottomia vaihtoehtoja?

Millainen mielentila sinulla on tällä hetkellä?

Ja ainoat vaihtoehdot ovat:
- Voipunut, negatiivinen
- Kipeä, rikkinäinen
- Haavoittuvainen, pelästynyt
- Toivoton, sekava
- Epävarma, tyhmä
- Ärtynyt, vihainen, epävakaa
- Tunnen olevani eksyksissä itseni kanssa

Haloo!  idiot2 tickedoff

Mielentilani on tällä hetkellä onnellinen ja iloinen, joten koko testin tekeminen tyssäsi siis jo toiseen kysymykseen.  Wink

Muutenkin kannattaa muistaa että tällaiset kaupallisten hupisivustojen testit ovat samaa luokkaa luotettavuudessaan, kuin horoskoopeista ovat ne muutaman rivin pituiset päivähoroskoopit, joita lehtiin luultavasti laatii kuka tahansa lehden työntekijä jolla sattuu olemaan luppoaikaa.

Tosin onhan tämäkin testi voitu laatia niin, että joku on lukenut yhden enkelikirjan ja jokaisen kysymyksen jokaisesta vastauksesta voi jopa päätellä mihin enkeliin kukin vastaus viittaa. Eli ei ehkä ihan puppaa, mutta melkoisen rajoittunut.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Indium
Vieras
« Vastaus #2 : 21.03.2012 15:31:35 »

Nauroin, Eklektikko Cheesy En itse tehnyt testiä, koska aika hoopoa jos se on tarkoitettu vain niille joilla on jollain tapaa paha mieli!

Lieneekö sitten yhteydessä siihen ennakkoluuloon, jonka mukaan vain väsähtäneet ja surulliset ihmiset etsivät esim. enkeleitä ja johdatusta...?  Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 21.03.2012 15:48:28 »

Nauroin, Eklektikko Cheesy En itse tehnyt testiä, koska aika hoopoa jos se on tarkoitettu vain niille joilla on jollain tapaa paha mieli!

Lieneekö sitten yhteydessä siihen ennakkoluuloon, jonka mukaan vain väsähtäneet ja surulliset ihmiset etsivät esim. enkeleitä ja johdatusta...?  Huh

No toisaalta alkoi kyllä sitten vielä naurattaa se, että tuon kysymyksen vuoksi olisin toki voinut valita vaihtoehdon
'ärtynyt,' mutta ei se kyllä ollut mielentila ennen testin aloittamista vaan ihan tuon hoopon kysymyksen aiheuttama.

Luulen että joku on vain lukenut aika suppean esityksen enkeleistä ja sen mukaan sitten laatinut tosi simppelin testin jossa jokainen vaihtoehto kuvaa yhden enkelin ominaisuuksia kysymykseen liittyvässä asiassa. Palikkamallinen testi siis.

Ehkä huonosti voivat ihmiset etsivät ihan mitä vaan apua? Itse en edes usko enekeleihin, sillä ne ovat minulle liian moderneja. Esimerkki: Soturi- ja suojeluominaisuuksiin liittyvä iso apuhenki (sellaisina minä nämä auttajat näen kun olen shamaani)  on ollut olemassa jo kauan ennen kuin kukaan keksi käsitettä enkeli. Viaton se henki siihen on, että sille on annettu jälkikäteen nimeksi 'Arkkienkeli Mikael.'

Minulle se on vain soturien/suojelun suuri apuhenki ja enkelit ja mikaelit ovat uusimuotisia hömpötyksiä.  Wink
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Bona Fide
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 179



Profiili
« Vastaus #4 : 24.03.2012 01:33:54 »

Mulle tuli vastaukseksi Mikael. Toimialue: Suojelu, rohkeus, vahvuus. Varjelee vaaroilta. Samalla kun pyydän Mikaelia pyydän varmuuden vuoksi kaikkia muitakin enkeleitä ja suojelijoita paikalle auttamaan kenelle apua toivonkin.
Ei se aina ole minä itse ainoastaan.  angel hah, hah  buck2
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #5 : 27.05.2012 17:14:24 »

Olen tämän saman testin tehnyt aiemminkin ja silloin vastaukseksi tuli Mikael, joka on suojelusenkelini. Nyt vastaukseksi tuli Samuel.

Ei tuolla testillä oikeasti saa selville omaa suojelijaansa. Sen saa selville kysymällä ja pyytämällä omaa suojelusenkeliään ilmoittamaan itsensä.

 angel
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: