Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kimpoilu uralla?  (Luettu 7318 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Juanita
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.04.2006 13:33:54 »

Hei vaan hyvät astrolaiset,  Smiley

Olen uusi täällä sivuilla ja vasta opettelen tulkkaamaan karttoja, joten ajattelinkin kysyä teiltä tietävämmät apuanne minua suuresti turhauttavassa asiassa.

Olen nimittäin epätoivoisesti avun tarpeessa uravalintojani koskien. Haluaisin tietää mitä kaikkea kartaltani oikein löytyy työelämääni liittyen? Alkaa jo tuskastuttaa tämä ainainen työstä toiseen hyppiminen, koska kuitenkin aina uuden päämäärän keksittyäni, panostan siihen täysillä. Mutta sitten..."Ai tätäkö pitäisi muka tehdä koko loppu elämä? Blah." Ja keksin jälleen itselleni uuden suunnan. Undecided

Tällä hetkellä tuntuu siltä, että en ikinä pääse puusta pitkään, aloitan aina vain uusia juttuja ja kaikki jää kesken. Haluan kuitenkin, että minulla on päämäär(i)ä mitä tavoitella, koska muuten jään tyystin virran vietäväksi.

Ajattelin, jos kartaltani löytyisi jotain, mistä saisi uusia ideoita tai apua miten hyödyntää sinne tänne kimpoiluani / luonnettani työelämässä? Avuksi olisi myös suuresti se, että saisin jonkun "selityksen" tälle työkäyttäytymiselleni. Jouskaria on kartalla, ja rapua, siitä ehkä tämä hankala yhtälö?  buck2

« Viimeksi muokattu: 10.04.2011 06:40:49 kirjoittanut Juanita » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.04.2006 12:34:20 »

Terve!

Aurinkosi sijaitsee siis Ravussa huoneessa 7 yhtymässä Jupiteriin, joka on myös koko kartan hallitsija (AC siis Jousimiehessä). Kuu löytyy leppoisan voimakkaasta Härästä huoneesta 4.

Karttasi on mielestäni hyvin sosiaalinen ja optimistinen ja työssäsi tarvitset toisaalta vaihtelua ja seikkailuakin, toisaalta pysyvyyttä ja turvallisuutta. Olet omimmillasi ihmisten ympäröimänä ja ensimmäinen ala, mikä minulle tuli mieleen kartastasi, oli opetus. Toisekseen ajattelin paikallispolitiikkaa ja kolmanneksi psykologiaa. Ja mikäli vanhat merkit yhtään paikkansa pitävät, niin sekä Härkä että Rapu pitävät hyvästä ruuasta, joten kotitalouspuoli voisi olla ihan passeli. Yhdistettynä tämä yllämainittuu opetukseen, saadaan sinusta

kotitalouden opettaja!

Opetukseen viittaavat voimakkaimmin AC:n sijainti Jousimiehessä, Jupiterin yhtymä Aurinkoon ja Uranuksen sijainti MC:llä. Samat kuviot viittaavat myös politiikkaan, mutta koska sinulla on Aurinkomerkkinä Rapu ja Kuu on huoneessa 4, niin paikallispolitiikka sopii paremmin kuin esim. diplomatia tai kansainväliset kuviot.

On myös todennäköistä, että taloudellinen ajattelusi on hyvin kehittynyt. Kiinteistökauppa tai osakesijoittaminen voivat kartuttaa hyvinkin omaisuuttasi, vaikkei näistä varsinaista ammattia tulisikaan. Osittain vaarana on se, että kiintyy liikaa maalliseen mammonaan, ja yläsolmusi sijainti huoneessa 8 parin muun planeetan kanssa antaa taatusti opetusta siitä, että muitakin arvoja on elämässä olemassa. Juuri tuo huoneen 8 raskaus + MC:n sijainti Skorpionissa voivat tuoda mukanaan hyvinkin syvän kiinnostuksen psykologiaan.

Karttasi perusteella on edelleen mahdollista, että viihdyt parhaiten kotona perheen parissa. Tämä voi omalta osaltaan selittää sen, että ura-asioihin ei ole kovin suurta kiinnostusta. Kotirouva on nykyään melko harvinainen "ammatti", mutta näitäkin on, mikäli puolison tulot antavat tähän mahdollisuuden. Kotirouvan ammattiin viittaavat eniten Auringon sijainti Ravussa huoneessa 7 ja Kuun sijainti Härässä huoneessa 4.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Solina2
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 03.04.2006 15:05:09 »

Hei!

Olipas mielenkiintoinen analyysi. Teetko minullekin moisen, Lilli? Tai se kuuluisa Joku Muu?

26.6.1964 klo 18:55, Helsiki-Kätilöopisto. Au Rapu, Nouseva Jouskari ja Kuu Ravussa. Menossa siis selkeä halu vaihtaa alaa, vahvistusta vain kaipailen.... angel

-Solina
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 03.04.2006 16:15:50 »

Tervehdys Solina2,

sinun ja nimimerkki Juanitan kartat muistuttavat itse asiassa melko paljon toisiaan AC-Jouskarin, Au-Ravun ja seiskahuonepainotuksen muodossa. Myös sinulle voi sanoa, että kuulut ihmisten pariin ja pitänet hyvästä ruuasta.

Ajattelin ensin ehdottaa jotain asiakaspalveluhommia, jossa vaaditaan ystävällistä ja miellyttävää olemusta, mutta sitten pisti silmään tuo haasteiden suorakaide Auringosta Saturnukseen ja Uranus/Plutoon. Kartalla on lisäksi T-risti, jonka kärkenä on Mars DC:llä, muina osina ovat yllämainitut Saturnus ja Uranus/Pluto. Et siis välttämättä olekaan niin ihmisystävällinen kuin ensisilmäyksellä vaikuttaa, joten unohdetaan lentoemon, kampaajan ja tarjoilijan työt. Sinulla voi nimittäin olla taipumusta pitää tunteita kurissa ja kerätä kiukkua, mutta kun mitta täyttyy, saatat hyppiä seinille täysin sopimattomassa tilanteessa. Ja sehän ei sovi asiakaspalvelutehtävissä.

Sitä en tiedä, millä alalla nyt olet, mutta laki ja oikeus voisivat sopia sinulle hyvin. Tämä ala vaatii tietenkin pitkää opiskelua ja jos et siihen ole valmis, niin esim. lautamiehen hommissa voisit olla ihan paikallasi. Lakiasiaintoimistossa sopisit hyvin tutkimuspuolelle, keskittymiskykysi lienee erinomainen. Toisaalta supliikkikin lienee hyvä, eli asianajajaksikin sopisit erinomaisesti.

Jos olet sporttinen - mitä Rapu ei kyllä yleensä ole mutta Jouskarinousuisena voit olla - voisit sopia jonkin joukkuelajin pelaajaksi tai valmentajaksi. Sinussa on aimo annos sekä kuumaverisyyttä, herkkyyttä ja kurinalaisuutta (Kauris-Saturnusvaikutteet Ravun lisäksi), ja urheilu lienee sinulle vain hyväksi, tulipa siitä sitten ammatti tai ei. Koska karttasi on melko vetinen, niin ihan piruuttani ehdotan myös vetisiä lajeja - uintia, vesi -tai uppopalloa tms.

Saattaisit viihtyä myös jonkinlaisena leiriohjaajana lapsille vaikkapa partiossa.

Seiskahuone ja Vaaka MC:n merkkinä viittaavat myös parisuhteeseen. Yksi mahdollinen ammatti olisikin parisuhdeterapeutti tai laajennettuna perheterapeutti, jolloin saadaan tuo Ravun merkki somasti mukaan. Näissä hommissa ei niin haittaa, vaikka hymy ei aina pysyisikään huulilla ja tunteet välillä kuumenisivat.

Tällaista tuli kartastasi mieleen,

T: Lilli
tallennettu

www.horoskooppi.com
Solina2
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 04.04.2006 12:14:50 »

Tervehdys Solina2,

Ajattelin ensin ehdottaa jotain asiakaspalveluhommia, jossa vaaditaan ystävällistä ja miellyttävää olemusta, mutta sitten pisti silmään tuo haasteiden suorakaide Auringosta Saturnukseen ja Uranus/Plutoon. Kartalla on lisäksi T-risti, jonka kärkenä on Mars DC:llä, muina osina ovat yllämainitut Saturnus ja Uranus/Pluto. Et siis välttämättä olekaan niin ihmisystävällinen kuin ensisilmäyksellä vaikuttaa, joten unohdetaan lentoemon, kampaajan ja tarjoilijan työt. Sinulla voi nimittäin olla taipumusta pitää tunteita kurissa ja kerätä kiukkua, mutta kun mitta täyttyy, saatat hyppiä seinille täysin sopimattomassa tilanteessa. Ja sehän ei sovi asiakaspalvelutehtävissä.

Niin, muuttuva T-risti kyllä tuntuu (tämä kyllä understatement), mutta lähinnä se rassaa läheisissä ihmissuhteissani. Tietynlainen kaksijakoisuus  (tiukka kontrolli vs.  äkkipikaisuus, spontaanit primitiivireaktiot) ovat varmaan leimallista minulle, mutta sen huomaavat lähinnä vain läheiset. Ammatti-minä on toinen juttu  angel ja olen aina saanut vain ylistäviä kehuja asiakaspalveluhenkisyydestäni ja ystävällisyydestäni (ja aikoinani olin asiakaspalveluosaston johdossakin.) Tuo kuinka purkaa jänniteitä rakentavalla tavalla läheisissä ihmissuhteissa on kai minun elämäni karmallisia läksyjä.

Lainaus
Sitä en tiedä, millä alalla nyt olet, mutta laki ja oikeus voisivat sopia sinulle hyvin. Tämä ala vaatii tietenkin pitkää opiskelua ja jos et siihen ole valmis, niin esim. lautamiehen hommissa voisit olla ihan paikallasi. Lakiasiaintoimistossa sopisit hyvin tutkimuspuolelle, keskittymiskykysi lienee erinomainen. Toisaalta supliikkikin lienee hyvä, eli asianajajaksikin sopisit erinomaisesti.

Puhuminen ja kirjoittaminen luontuu minulta ja nousevana jouskarina varmaan korostuu tuo arvomaailmassa Laki ja Oikeus nimenomaan tasa-arvon ja oikeudenmukaisuuden korostamisena - puheissa ja teoissa, mutta käräjät eivät ole minun juttuni. Nyt toimin markkinointi- ja myyntitehtävissä (pienen yrityksen melkein kaikkki tehtävät kuuluvat minulle...)

Lainaus
Jos olet sporttinen - mitä Rapu ei kyllä yleensä ole mutta Jouskarinousuisena voit olla - voisit sopia jonkin joukkuelajin pelaajaksi tai valmentajaksi. Sinussa on aimo annos sekä kuumaverisyyttä, herkkyyttä ja kurinalaisuutta (Kauris-Saturnusvaikutteet Ravun lisäksi), ja urheilu lienee sinulle vain hyväksi, tulipa siitä sitten ammatti tai ei. Koska karttasi on melko vetinen, niin ihan piruuttani ehdotan myös vetisiä lajeja - uintia, vesi -tai uppopalloa tms.

Urheilullisuus on kausiluontoista, mutta nouseva jouskari kyllä näkyy ulkomuodossa.  Kaipaan kyllä fyysistäkin liikkumista. Uusi ala (jota olen opiskellut viime syksystä) on liikunnallinen, vaihtoehtoista terveydenhoitoa (shiatsu). Siinä ei tarvitse paljon puhua joten eipä tule laukottua ns. totuuksiaan 2funny Tuossa shiatsussa levoton mielikin joutuu lepäämään kun hoitajana pyrin todelliseen läsnäoloon, tasapainoon ja rauhaan hoitotilanteessa. Vesi on minulle rauhoittava elementti ja esim. lämmin suihku tai kylpy toimii mielen rauhoittajana. Nimimerkkikin jo sen kertoo, että vesi on tärkeä  Smiley mutta en minä siinä urheilla halua.

Lainaus
Saattaisit viihtyä myös jonkinlaisena leiriohjaajana lapsille vaikkapa partiossa.

Mieheni kommentti: "Lapset kyllä pysyisivät rivissä ja ruodussa, mutta tuskin nillä kivaa olisi..." knuppel2

Lainaus
Seiskahuone ja Vaaka MC:n merkkinä viittaavat myös parisuhteeseen. Yksi mahdollinen ammatti olisikin parisuhdeterapeutti tai laajennettuna perheterapeutti, jolloin saadaan tuo Ravun merkki somasti mukaan. Näissä hommissa ei niin haittaa, vaikka hymy ei aina pysyisikään huulilla ja tunteet välillä kuumenisivat
.
 Smiley Niin, "älkää tehkö mitä minä teen, vaan miten minä sanon". Ah, niin totta.  Grin Olen niitä ihmisiä, jotka osaavat paremmin auttaa muita kuin itseään, mutta elämällä on taipumusta hioa särmiä ja jotain minäkin olen oppinut vuosien myötä ja kyllä puoleeni käännytään usein kiperissä ihmissuhdetilanteissa. Totesin juuri eilen miehelleni että ainakin kaksi asiaa olen oppinut: ensinnäkin, ihmiset eivät yleensä halua kuulla rehellistä ja suoraa mielipidettä vaikka sitä muka kysyvätkin ja toiseksi, ettei ihmiset oikeastaan kaipaa neuvoja vaan kuuntelijaa, vaikka kysyisivätkin muka niitä.

Lainaus
Tällaista tuli kartastasi mieleen,

T: Lilli

Lämpimät kiitokset, Lilli!

-Solina
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 04.04.2006 17:53:40 »

Terve,

kiitokset palautteesta Solina2. En siis mennyt ihan hakoteille, kun asiakaspalvelua mietin. Ehkä saat luonteesi särmät pidettyä kurissa työelämässä, kun T-ristin purkajana oleva Mars ei ollut MC:llä vaan siellä henkilökohtaisemmalla DC:llä. Nykyinen markkinointihommakin perustunee pitkälti ystävällisyyteen ja asiakaskeskeisyyteen.

Liikunnasta vielä. Itsellänikin on mielenkiintoisia särmikkäitä kuvioita kartallani, mm. Saturnuksen ja Marsin välinen oppositio ja näiden kolmio ja sekstiili  Aurinkoon. Aurinko on lisäksi neliössä Uranus/Pluto-yhtymään. Astro.com suosittelee minulle esim. joogaa ja itämaisia taistelulajeja energian purkureitiksi. En harrasta kyllä kumpaakaan, mutta arvelisin esim. karaten tai taekwondon sopivan minulle hyvin. Sopisikohan sulle? Nuorempana tanssin yökerhoissa kuin mikäkin demoni, mutta nyttemmin tanssiharrastus on jäänyt vähemmälle.

Sitä vielä mietin, mihin tuo Shiatsu voisi liittyä. Karttasi ei varsinaisesti anna vinkkejä vaihtoehtoisista hoitomuodoista. Lähinnä tuli mieleen tuo fyysinen Kauris-Kuu ja sen sijainti ihan yhtä fyysisessä kakkoshuoneessa. Oletko muuten harkinnut muuten jotain naprapatian tai kiropraktiikan harjoittamista? Kauris nimittäin hallitsee mm. luita.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Solina2
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 04.04.2006 19:21:40 »

Terve,

Liikunnasta vielä. Itsellänikin on mielenkiintoisia särmikkäitä kuvioita kartallani, mm. Saturnuksen ja Marsin välinen oppositio ja näiden kolmio ja sekstiili  Aurinkoon. Aurinko on lisäksi neliössä Uranus/Pluto-yhtymään. Astro.com suosittelee minulle esim. joogaa ja itämaisia taistelulajeja energian purkureitiksi. En harrasta kyllä kumpaakaan, mutta arvelisin esim. karaten tai taekwondon sopivan minulle hyvin. Sopisikohan sulle? Nuorempana tanssin yökerhoissa kuin mikäkin demoni, mutta nyttemmin tanssiharrastus on jäänyt vähemmälle. ]

Heh, käsittääkseni tuon sinunkin kartallasi oleva Uranus/Pluto-yhtymä antaa ihmiseen aikamoisen voimalatauksen joten sen purkaminen ja/tai käyttöön otto hallitusti ja tehokkaasti on haaste. Ja kertoo kai missä elämän alueellaa sitä voimaa löytyy . Missäs huoneessa sinulla tuo Uranus/Pluto-yhtymä sijaitsee? Minulla siis 9. huoneessa.

Budolajit samoin kuin joogakin tai shiatsu  Wink vaativat kaikki itsehillinnän ja henkisen tasapainon ja keskittymisen kehittymistä. Judo harrastin kauaaan sitten - ja balettiakin on tullut kokeiltua lapsena  :Smiley (Soul saa minut tanssilattialle taatusti tanssimaan riivatusti... smitten)

Lainaus
Stä vielä mietin, mihin tuo Shiatsu voisi liittyä. Karttasi ei varsinaisesti anna vinkkejä vaihtoehtoisista hoitomuodoista. Lähinnä tuli mieleen tuo fyysinen Kauris-Kuu ja sen sijainti ihan yhtä fyysisessä kakkoshuoneessa. Oletko muuten harkinnut muuten jotain naprapatian tai kiropraktiikan harjoittamista? Kauris nimittäin hallitsee mm. luita.

No, kraniaalisakraaliterapiaa, mutta enemmän se on selkäydinnesteeseen vaikuttamista kuin luustoon. Oikeastaan minäkin olen sangen hämmästynyt kuinka olen niin vaikuttunut shiatsusta - kun karttakaan ei muuta kerro  Cheesy, mutta kenties tuo Uranuksen sekstiili jotenkin vaikuttaa siihen ja tuo 9. huone, onhan se Neitsyessä (hoivaa) ja siellä tuo Uranus/Pluto-yhtymä. Kiinnostunut siis opiskelemaan ja oppimaan kaikenlaista erikoisena pidettyä.

-Solina
tallennettu
Solina2
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 05.04.2006 10:40:22 »

Lainaus
Stä vielä mietin, mihin tuo Shiatsu voisi liittyä. Karttasi ei varsinaisesti anna vinkkejä vaihtoehtoisista hoitomuodoista. Lähinnä tuli mieleen tuo fyysinen Kauris-Kuu ja sen sijainti ihan yhtä fyysisessä kakkoshuoneessa. Oletko muuten harkinnut muuten jotain naprapatian tai kiropraktiikan harjoittamista? Kauris nimittäin hallitsee mm. luita.

Niin, oikeastaan sain kimmoikkeen kirjoittaa Juanitan viestin ja itsellenikin sopivan otsikon vuoksi - been there, done that eli oma ura edelleen siis hakusessa (joskin tuo shiatsu vaikuttaisi olevan minua voimakkaasti puhuttelevaa vaikka se ei missään "näy"), kirjoittaminen kiinnostaisi, vaihteluhalu, halu uudistua jne.

Viime yönä iski äkkiä totaalinen masennus: taistelin illalla taas murrosikäisen esikoisen kanssa aurinko  oinas : askendentti  rapukuu  jousimies sitten miehen kanssa juniorista ja lopulta vollotin kaiken hyödyttömyyttä, tarpeettomuutta, riittämättömyyttä ja syyllisyydentuntojani. Keskimmäisen tekemiseen en puuttunut... uglystupid2

Olo on kuin ravihevosella piltuussa. Typerää, mutta jotenkin siis iski masennus kun ajattelin ettei edes tähdetkään anna osviittaa  uralle. Mikään noista klassista uran osoittimista ei tunnu kuitenkaan istuvan, huoneet 6. ja 10. ovat tyhjiä.

Perusongelma taitaa olla tuo vanha engelsmannien sanonta "jack of all trades, master of nothing" eli kaikkea osaa, mutta se Oma Juttu on hakusessa.

Oikeastaan olen sitä mieltä että se on se shiatsu - mutta tuo karmallinen Saturnus 2. huoneessa ja Kaloissa (joka ei ole hyvä sijainti, mitäs siitä sanotaan köyhyyttä, kurjuutta, epäharmonisia perhesuhteita ja siihen liittyviä pelkoja ja rajoitteita) vetää mattoa henkisesti alta.  Undecided

Koko elämä vain ihmissuhdemylläkää. Olin jo eilen valmis irtisanomaan itseni yöllä  ja itsekseni mietin jopa itsetuhoisia.

Vaihtaisiko joku elämää kanssani? Muitten elämä tuntuu helpommalta elää  idiot2  Jospa sitä ryhtyisi vain suosiolla työttömäksi. (Kun ollaan synkkä, niin ollaan synkkiä Angry

Katselin tuolla astro.comissa yhdistettyö syntymä-transiiitti-progressio-karttaani eikä minua kyllä lainkaan ilahduttanut tuo käsittääkseni nyt 8. huoneessa Leijonssa oleva aurinko, kuu ja saturnus yhdistelmä. Primitiivireaktioita odotettavissa lisää???

Kuukin taisi eilen siirtyä Rapuun (oman aurinkomerkkihallitsijaan), mars ja venus olivat eilen oppositiossa.

Tämä menee kyllä ohi syntymäkartta-aiheen, mutta tässä siis eiliset asetelmat, josta mm. omiin silmiini pistää aurinko 4. huoneessa oppositiossa MC. Jos nyt jotain tolkkua tuosta saisin, niin tuo 4.huoneen vanhemmuus näkyi selkeästi olleen MC:n eli ammattiin liittyvien asioitten kanssa napit vastakkain ja vielä  ylen emotionaalisella Kuulla höystettynä...Tuo vanhemmuuden vastuut ja oman elämän toteuttamisen ja ihan oman jutun löytämisen sovittamattomalta tuntuva ristiriita siis kalvaa. Nyt kun isommat lapset ovat jo murrosiässä, niin kasvattajan rooli ei enää riitä ja haluaisi siis toteuttaa omaan persoonansakin jotenkin laajemmassa mittakaavassa. Kuka minä olen ja mihin olen matkalla?

Argh, yritin saada puhelinkonsultaatiotakin joltain ammattiastrologilta, vaan ei sekään onnistunut. Viimeisimmän auringonpimennyksen jälkeen olen ollut tosi väsynyt, stressaantunut (sattui lähelle IC:täni, neljännen huoneen kärki eli onkos minun keskiyöni sitten tuo vanhemmuus, jossa en tunnu nyt jaksavan.)

ajatuksenvirtatekniikalla väsynyt ja synkkä

Solina2.

Eiliset asetelmat astro.comin mukaan

Mars Conjunction Venus exact at 17:30 
activity period from 2 April 2006 to 6 April 2006. 
 Mercury Sextile Jupiter, exact at 09:33
Sun Opposition Med.Coeli, exact at 18:35
Sun in the 4th House, exact at 18:35
Moon Conjunction Mercury, exact at 17:26
Moon Conjunction Sun, exact at 18:51
Moon Trine Saturn, exact at 18:34
Moon Sextile Uranus, exact at 22:03
Moon enters Cancer, 09:14
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 05.04.2006 11:14:13 »

Eipäs vaivuta vielä epätoivoon.

Edelleen mietin tuota shiatsua. Vaikka kirositkin Saturnusta Kaloissa huoneessa 2, niin ei se mielestäni niin kauhea sijainti ko. planeetalle ole. Itse asiassa tämä on kaikista planeetta-asetelmista juuri se, joka viittaisi eniten vaihtoehtoisiin hoitomuotoihin. En kiinnittänyt Saturnukseesi riittävästi huomiota tuon vahvan seiskahuonepainotuksen takia, mutta kerta toisensa jälkeen saa huomata, että Saturnus viittaa ammattiin HYVIN usein. Jos Saturnuksen kanssa onnistuu pääsemään väleihin, niin sen osoittamalla alueella pystyy toimimaan hyvinkin menestyksekkäästi, vaikkakin töitä pitää tehdä järjestelmällisesti ja kurinalaisesti. Saturnus ei anna mitään ilmaiseksi, se palkitsee kovasta työstä ja vastuullisesta otteesta siihen.

Ihmissuhdemylläkkäsi liittynee enemmän siihen seiskahuoneen stelliumiin, jossa osa planeetoista on vaikeasti aspektoituneita.
tallennettu

www.horoskooppi.com
An-Sa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 09.04.2006 19:34:48 »

Hei! Tämä keskustelu on todella mielenkiintoinen, koska minäkin olen totaalisen hukassa sen suhteen mitä haluisin tehdä työkseni. Minua kiinnostaa kauhean monet ammatit, jotka ovat totaalisen erilaisia. Sen takia vaihdan ammatista toiseen suunnilleen parin vuoden välein. Olisi kivaa tietää mikä musta tulee "isona". Voisitko siis Lilli ystävällisesti kertoa mikä mikä ala mulle sopisi? Olen syntynyt Lahdessa 18.11.1977 klo 13:25.
tallennettu
vehmis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 09.04.2006 20:50:58 »

Heips!

Voisitko Lilli katsoa minullekin sopivaa alaa?  Smiley

Koulutuksiltani olen hevosenhoitaja ja metsäkoneenkuljettaja. Tällä hetkellä opiskelen oppisopimuksella toimitilahuoltajaksi.

Syntynyt olen 1.1.1982 10.50 Tampereella
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: