Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkauden alkeet  (Luettu 2934 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuiskaaja
Vieras
« : 04.07.2012 17:54:58 »

Haluaisiko joku valaista tätä hämmentynyttä, että miksi leijonanainen tuntuu kovasti vetävän puoleensa neitsytmiehiä? Piileekö vastaus neitsyen pyrkimyksessä lähes täydellisyyteen - leijonanainenhan osaa esiintyä edukseen ja puunata itsensä täyteen tällinkiin niin halutessaan. Tielleni on osunut jo neljä neitsytmiestä, jotka ovat olleet aivan matto alta minut tavatessaan. Tämän tuoreimman tapauksen kanssa on myös käyty pitkiä ja älykkäitä keskusteluja. Onko kaikki vain alkuhuumaa ja myöhemmin revimme toisemme kappaleiksi. Olisiko suhteella mahdollisuutta onnistua? Miesten ja naisten välillä on selkeä ero: miehet hullaantuvat, naispuolisten neitsyiden kanssa sukset ovat enemmän tai vähemmän ristissä.

Nousevalta merkiltäni olen kauris, neitsytmies puolestaan skorpioni
Kuumerkkini on Vaaka, hän leijona
Merkurius on minulla Neitsyessä, hänellä myöskin!
Mars neitsyessä, hänellä samoin!

Valitettavasti minulla ei ole hänestä tämän enempää tietoa ;-) Mutta miltä nyt näyttää?
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.07.2012 18:09:51 »

Voipi olla että juuri tuo mars neitsyessä (jolloin se myös olisi mahdollisesti yhtymässä aurinkoosi) saa tietyt miekkoset luoksesi. Mars henkilö siis tuntee selvää vetovoimaa sinua kohtaan. Mars yhtymä mars antaa vähän kuumaa lisämaustetta ja mikäli merkuriuksenne oavt yhtymässä (no, samassa merkissä ainakin) niin luulisi kommunikaationkin pelaavan hyvin.  Smiley

Suhteen tulevaisuus riippuu täysin osapuolista itsestään, astrologialla voidaan kartoittaa lähinnä mahdollisuuksia. Noiden tietojen perusteella hyvät mahdollisuudet, tosin kovin tarkkaan en voi sanoa, koska ei ole karttoja ja näin ollen en voi tietää tarkkoja aspektejakaan. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: