Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: heilurin käytöstä ihmettelen  (Luettu 5588 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
merjaperhana
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 06.07.2012 15:11:42 »

heips!
en esitä varsinaisesti kysymystä jostain asiasta, mutta olen käyttänyt heiluria noin parisen vuotta ja minut jotenkin "johdatettiin" ostamaan se koska olin menossa harjoituksiin ja menossa matkalla kun oli luppoaikaa vaatteita katselemaan mutta jotenkin ajoin ohi ja menin erääseen kauppakeskukseen ja siellä suoraan paikkaan jossa myytiin heilureita. en katsellut mitään muuta vaan suoraan sinne missä niitä oli ja ostin heilurin joka ametisti. sitten olen joutunut ostamaan vielä kaksi kun jostain syystä menivät rikki ja nyt minulla on ruusukvartsi-heiluri.
mutta se mikä askarruttaa on se voiko se näyttää jopa suuntaa kun kysyn eräästä johon olen rakastunut (ja hän minuun?) niin heiluri näyttää missäpäin hän on. aivan loogisesti töissä, kotona ym. ja saa aina samat vastaukset kysymyksiin. ensin luulin että alitajuntani toiveet antavat vastaukset mutta kun ne ikävätkin joita en toivo antavat vastauksen että niin tapahtuu. tuli romaani mutta toivon vähän vastauksia voinko luottaa ja sitten se vielä että saan luvan kysyä myös rakkaaltani "suoraan" HuhHuhHuh
teen aina siunauksen ja puhdistuksen ennen ja kysyn luvan saanko kysellä - joskus on tullut myös ettei nyt!!!!!!!!!
onko nämä asiat mahdollista että heiluri vastaa myös ehkä ja joskus? käytän heiluria vain itselleni en uskalla kysyä ystävistäni koska pelkään sitä tulee vastauksena ja jos on pahaa niin en voi kertoa kuitenkaan - mitä tehdä neuvoja tarvitsen tosi paljon.

« Viimeksi muokattu: 07.07.2012 16:34:47 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 07.07.2012 16:32:31 »

Jaoin tämän omaksi aiheekseen, jotta saisit paremmin siihen vastauksia muiltakin kuin minulta. Meillä on heilurin käytöstä asiaa ainakin ketjuissa

Heilurin käytöstä
Miksi heiluri ei...?
Kristalliheilurin käyttö
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2012 16:44:10 »

Ensiksikin pelot hiiteen, kun käytät heiluria! Heiluri ei ole mikään supermaaginen OOOOH!-väline, vaan samanlainen toimintaväline missä tietokone, kaulin, auto tai kengät ovat. Smiley Sitä ei siis tarvitse pelätä tai kuvitella, että se on yli-inhimillinen kapistus.

Heiluri voi ilmoittaa, että nyt ei ole sopiva aika käyttää sitä. Aivan normaalia. Minä sain ystävältäni nyt ensimmäisen oikean heilurin (olen käyttänyt kaulakoruja aiemmin - heiluriksi kun kelpaa mikä vaan). Heilurini on punaiseksi värjätty tiikerinsilmä, jolla on temperamenttinen energia! Minulla yllätyksenä on tullut se, että heilureiden "luonteet" ovat erilaisia. Ystäväni ametistiheiluri on vakaa, hidas ja raskaasti liikkelle lähtevä. Sisareni tiikerinsilmäheiluri on reipas ja kevyt, mutta se vaatii usein energisöintiä (kylpy, pakastaminen, aurinko jne.) Omani saivartelee, kieltäytyy vastaamasta ja ilmoittaa kyllä hyvin selkeästi milloin sille on sopiva ajankohta ja milloin ei. Kaikilla meillä on malliltaan tismalleen samanlainen heiluri.

Miksei heiluri siiis näyttäisi suuntaa, missä toinen on? Ei siinä ole mitään epänormaalia. Heiluri ja sen käyttäjä kommunikoivat itselleen sopivalla tavalla. Minulla ja ystävillänikin on omien heilureidemme kanssa omat kielemme. Esimerkiksi ystävälleni heilurin EHKÄ on vastapäivään kiertävä liike. Minulla se on taas ylös-alas menevä liike. Ystävälleni EN KOMMENTOI on kokonaan pysähtynyt heiluri, minulla se on pysähtynyt tai epämääräisesti liikkuva.

Relax vaan ja nauttimaan heiluristasi! coolsmiley

Muiden asioita ei pidäkään mennä urkkimaan, jos he itse eivät sitä pyydä. Jos he pyytävät, voit kysyä "Oletko halukas kuulemaan rehelliset vastaukset kaikkiin kysymyksiisi?" Jos ystäväsi vastaa kyllä, silloin sinulla on hänen lupansa kertoa mitä heiluri sanoo. Jos hän ei halua kuulla kaikkia vastauksia votte yhdessä miettiä mitkä kysymykset olisivat hyviä ja pohtia, onko heiluria kannattavaa konsultoida sitten ollenkaan, jos vastauksia ei tahdo kuulla! Vähän kuin menisi lääkärille "Antakaa minulle diagnoosi tähän kipuun, mutta älkää kertoko mistä se johtuu tai mihin se johtaa".

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 08.07.2012 12:01:48 »

Mistä tahansa välineestä tulee epäluotettava, jos sen käyttäjä ei luota itseensä ja sitä kautta ei luota siihen, että osaisi käyttää välinettään oikein  (tai että oppisi sen käytön). Avoin, positiivinen mieli on aina kaikessa parempi kuin epäileväinen ja negatiivinen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: