Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Viesti selvänäkijä-meedion kautta  (Luettu 1943 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
hemuliini
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.07.2012 13:48:20 »

Olen ollut viimeiset 20 vuotta kiinnostunut rajatieteeseen liittyvistä asioista ja viimeksi, noin puolitoista vuotta sitten kysyessäni erästä elämääni liittyvää asiaa selvänäkijän kautta, hän kertoi, että sain viestin eräältä hengeltä, naiselta, jota en kuvauksesta päätellen täysin tunnistanut. Asiaa pohdittuani tulin kuitenkin siihen lopputulokseen, että kyseessä saattoi olla toinen mummoistani. Viesti, jota henki halusi meedion kautta tuoda, ei liittynyt millään tavoin kysymääni asiaan.

Vuosi tätä tapausta aikaisemmin sain melkein vastustamattoman halun ostaa itselleni kauniin, kristallikivin koristetun ristiriipuksen  syntymäpäivälahjakseni. En ollut pitänyt riipusta vähään aikaan ja nyt henki halusi siitä minua muistuttaa...sillä olisi jotain elämääkin suurempaa merkitystä minulle.

Risti riippuukin nyt kaulassani ja olen jäänyt miettimään sitä, mitä henki itseasiassa viestillään tarkoitti? Ristihän on voimakas suojaava amuletti, mutta myös mm. kristinuskon symboli. Tuleeko kellekään mieleen, mistä voisi olla kyse?
tallennettu
hemuliini
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.2012 09:00:03 »

Harmi, että kellään ei ole ollut asiasta ajatusta  Sad. Tarkoitin siis tuolla viestilläni sitä, että onko kenelläkään kokemusta siitä, että poismennyt olisi lähettänyt viestiä rajan takaa tyyliin "pidä kiinni kristinuskosta, se on ainoa oikea". Nimittäin näin asian itse ymmärsin, mummoni oli jollain tasolla "uskovainen" ja siksi tuo viesti meedion kautta oli aika mielenkiintoinen.

Jos edesmennyt olisi ollut jonkin toisen uskonnon edustaja, olisikohan viesti ollut toisenlainen  Smiley? Tää jäi nyt ihan oikeasti vaivaamaan mua, koska koskaan tämän 20 vuoden aikana, kun olen rajatiedon jutuista lukenut ym., niin en ole törmännyt siihen, että rajan takaa olisi suositeltu jotain uskontoa??? Tai sitten viittauksella koruun oli jokin toinen tarkoitus...
tallennettu
hemuliini
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 18.07.2012 09:23:39 »

Ihanaa, täällähän on vastaus  Cheesy, kiitos! Noin minäkin voisin asian ajatella, mutta kun hän painotti sitä, että riipuksella on tärkeä, elämääkin suurempi merkitys minulle...Pistää vähän mietityttämään  Undecided...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: