Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Halukkaita laulajia new age-tyyppiseen projektiin?  (Luettu 3223 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« : 17.07.2012 21:56:11 »

Olen tässä muun musiikkiharrastuksen ohessa sävellellyt vähän korkealentoisempaa kamaa. Olisi mukava saada laulaja tähän messiin, koska oma lauluääneni on jostain kirahvin ja harakan väliltä. Naislaulaja olisi haussa, mutta mikäli ääni kantaa niin mieskin kelpaa.

Musiikkityyli on new agen, folkin, sinfonisen ja elokuvamusiikin fuusio sisältäen pop/rock-typpisiäkin elementtejä. Alkuun laulajan homma olisi vain laulaa muutama biisi demolle. Eli mistään maailmanvalloituksesta ja 10 vuoden sitoutumisesta ei hommassa ole todellakaan kyse  Grin

Semmoinen taka-ajatus tällä hommalla on että tuon musiikin avulla kuuntelijalla nousisi värähtelytaajuudet ja tulisi vapauden ja rakkauden kokemuksia... Mutta hys, älkää kertoko kellekään  Smiley

Ensimmäisenä minun pitää itse nauhoitella noita biisien taustoja ja siinä menee jonkin aikaa. Joten sillä aikaa voi lähettää vapaavalintaisia hakemuksia tännepäin yksityisviestinä Smiley Kerro hieman itsestäsi. Ikä, sukupuoli, paikkakunta ja musiikkiharrastus tähän asti on semmoisia perusfaktoja mitä haluan ainakin tietää. Loput voi keksiä itse  Wink

Itse olen jyväskyläläinen 21-vuotias mies ja musiikin parissa puuhastelua on melkein yhtä monta vuotta takana  Grin
tallennettu
Serena`
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 18.07.2012 08:42:48 »

Kuulostaapa mielenkiintoiselta projektilta  Smiley Saanen kysyä, osaatko soittaa kitaraa?
tallennettu

"You want something. Go get it. Period." - Will Smith, The Pursuit Of Happyness
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 19.07.2012 18:03:19 »

Kitaraa semmoinen 8 vuotta tullut soiteltua  Smiley
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 22.07.2012 23:22:22 »

Kuulostaa mahtavalta, kiinnostaa! Mutta asun hyvin kaukana Jyväskylästä jossa itse taidat asua.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 22.07.2012 23:29:21 »

Nykyajan tekniikka sallii tällaiset projektit myös etänä. Laulajan osaltahan tässä ei periaattessa tarvita matkusteluja muuta kuin äänityksiin (kunhan selvitän ensin että miten nekin hoidetaan  Grin )

Ai niin, samalla kun pistää hakemusta tännepäin, olisi hauska jos kuulisi lauluääntä jo valmiiksi jossain muodossa  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: