Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jos joku näkee?  (Luettu 5347 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« : 09.07.2012 09:31:13 »

Jotkut vähän onkin kartalla mitä tässä on tapahtunutkin.
11.11.11. avioiduin ja 1.6. mies asui toisen naisen luona jo.
Ero tuli puuntakaa ja sen aikaa kun toisen perään porasin, tämä kävi lastaan kattomassa,
kun lopetin, loppui käynnitkin, ja alkoi kiusanteko. soitti lastensuojeluviranomaiset, toi uuden
tyttöystävänsä sinne kotiin missä lasten kanssa vielä asuin, meidän ollessa kotona, ilmoitti
etten saa järjestää kohtausta.
(hyvin oon tässä ollu kuitenkin hermostumatta)

Muuttopäivä oli viime ke, silloin ilmotti etten saakaan pesukonetta.
torstaina vielä varmistin että ottaahan hän lapsen sunnuntaina kun mulla on 2h meno, jota
olin 2 viikkoo muistuttanu ja sitten torstaihin asti olikin sopinut, mutta eipä sopinut enää. samaten, hänellä
koko torstai vapaata, ei ottanut lastaan, mutta jos joku on näkemässä , ollaan vuoden isä -ehdokasta.

Mikron toi eilen kun anopille sanoin, että on hanakala lämmittää ruokaa muksuille uunissa.

Loppuuko tää kiusanteko ikänä?
Ja tuleeko se päivä, että saan kaiken kuitattua?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 09.07.2012 10:47:10 »

on onneks pesutupa, koneellinen maksaa 1,24€.
asutaan 3krs. ja kellari on siis -1 krs. hankalaa ton 3v:n kanssa hengata edestakas, mutta onse tyhjää parempi.

Oon miettiny narsistista persoonallisuushäiriöö, kirjanki luin siitä ja pelottavan tutulta kuulosti. Luulen että
mun kiusaamiseni johtuu siitä että ehkä näkee itsensä uhrina ja mun syyttämiseni erosta oikeuttaisi hänet
olemaan toisessa suhteessa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 09.07.2012 11:30:01 »

En näe.
Mutta kuulostaa NIIN tutulta...otan osaa!
Oikeestaan hämmästyttävän sama kuvio, ja narsitiksi minäkin oon tuon miehen luokitellu aikanaan, vaikka taitaa olla vaan vahvasti narsistinen kaveri muuten.

Ja juu, kyllä se loppuu, tai ainakin laantuu...kahden vuoden päästä on jo paljon helpompaa  buck2
Mä oon päässy sillä, että oon vaan ollu ihan cool, en antanu sen näkyä, miten paljon riepo. Sillätavoin se väheni.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #3 : 09.07.2012 20:19:02 »

Ajan kanssa helpottaa...  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #4 : 20.07.2012 19:22:00 »

Intuitiivinen tunne et mies olis jotenkin kateellinen sulle ja haluu sit tökkiä sinuu monin tavoin.
Ei tyhmä mutta kehittymätön persoona
Sulla on jotain osaamista, taitoja jotka hän haluis omata mutta just se kehittömättömyys estää.
Ei mikään ihme jos narsupiirteitä. Sä olet joka tapauksessa paljon herkempi kuin tämä mies ja hän voi nähdä sen myös heikkoutena. Teidän energialevelit on ihan erilaiset. Sen takia hän alunperin sinusta kiinnostui mutta ymmärrettyään sun taidot ja herkkyyden, tuli jotenkin salaa kateelliseksi ja halusi sit alkaa "siitäs sait" jutut
Aikaa on hankala sanoa mutta jotenkin tuntuu että syksyllä sun on helpompi hengittää.
Toivon tod että olen oikeessa ihan sinun takia.
Siunausta  angel
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #5 : 20.07.2012 19:47:18 »

Mulla pisti silmään toi 11.11.11
Mestariluvuista nro 11 on kaikkein haasteellisen numero. Tuli vaikutelma, että liittonne oli karmallinen ja nopeutitte prosessia valitsemalla haasteellisen hääpäivän.

Mieleeni pukkaa väkisin sana; pluto. Olisiko liitossanne jotain plutolle tyypillisiä aspekteja ja skorpparia?

Liittonne ei tainnnut olla alunperinkään ongelmaton? Miehesi on ollut dominoiva alusta asti? Kun aloit itsenäistyä, roolinne muuttuivat ja miehesi koki tulleensa "petetyksi".

Jotain karmaa te tässä poltatte pois. Koita pysyä vahvana  smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #6 : 21.07.2012 00:59:35 »

Komppaan YEP:n sanoja. Karmallista ja sun kehityksen kannalta jotenkin tärkeetä.
Erottelemisen kyky, mulle sanotaan, Se että opit vastaavissa kohtaamisissa ymmärtämään energioiden eron.
Sä oot tosi herkkä ja tulet varmasti vastaisuudessa tuntemaan helpommin kenen kanssa natsaa.
Miks mulle näytetään pientä poikaa? Iloinen, pieni poika  Smiley Ihana
Mediaalinen lapsi. Mä saan kylmiä väreitä koko ajan kun kirjoitan. Ei ole paha merkki.
Sinuu nyt testataan mutta ole uskossa vahva. Tää sun tyyppi ei ole sellainen ollutkaan ja muista ihanainen SUOJAUS ettet vaan ime yhtään siitä ihmisestä joka ei nyt ainakaan niissä keveissä energioissa liiku.
Sinul ei ole hätää. Kaikki menee hyvin kun uskot omaan voimaasi.
Tää pikku noita-akka on hengessä mukana  angel
Mä pyysin enkelitäni oikeita sanoja ja nää tuli. Mä rukoilen sun puolesta  angel
Rauhaa ja rakkautta sekä ihana uusi mies  Cheesy
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 21.07.2012 10:22:45 »

smitten
voimia tarvitaan. ylpee oon itestäni etten oo lähteny riehuun enkä remuaan enkä riiteleen. vaikka kovasti mua kiusaavat. 3½v tyttölapseni totesi torstaina isältä tulleessaan, että isi sanoin, ettet ole mun äiti ja ettei mulla ole äitiä.

kivakiva.

tyttöystävä muutti jo mun tilalleni sinne ok-taloon.

en toivo kellekkään pahaa, kaikille vaan ansionsa mukaan.
tallennettu

Yep
Vieras
« Vastaus #8 : 21.07.2012 12:15:57 »

3½v tyttölapseni totesi torstaina isältä tulleessaan, että isi sanoin, ettet ole mun äiti ja ettei mulla ole äitiä.

Kerro toi lastensuojeluun. Toihan on henkistä väkivaltaa tyttöäsi kohtaan ja lisäksi aivan perusteetonta.

Uusi tyttöystävä taisi olla epätoivoinen. Pelkäsi jo ettei saa miestä ollenkaan, kun piti noin rynniä toisten kotiin ja perheeseen?  Säälittävä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: