Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: TR-PLuton vaikutus elämääni  (Luettu 3311 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« : 01.07.2012 18:04:55 »

Joo, elikä TR- pluto   aspect_con Radixkartan Kuu- jousimies: een  ja sen keikkuminen RA-kuu ja RA-Aur välillä, ei ole tehnyt minulle itselleni suuria muutoksia, mutta lähipiirissä kyllä.
Lanko sairastui pahasti - todella pahasti. Seitsemän vuotta oli lääkehuuruissa, jota kallonkutistajat syöttivät - turhaan - hänelle. Sillä seurauksella, että menetti lonkkanivelensä kokonaan.
Tuosta ajasta lankoni ei onneksi muista mitään, mutta minkä hinnan hän joutui maksamaan?Huh
Peräsin hoitohenkilökunnalta vastuuta toiseen ihmiseen, mutta eiväthän nuo luupäät kuunnelleet mitään  tickedoff tickedoff knuppel2.
Tarina  tiivistettynä:
Lanko sairastui korkeaan kuumeeseen, eikä saanut sairauslomaa, töissä piti vain käydä! -> psykoosi, josta joutui lääkekierteeseen.....
Hän puhisi, eikä ollut näissä elämänkirjoissa lainkaan lääkearsenaalia käyttäsessään. Siis lääkkeet  olivat  mittaamattomat:
10 eri lääkettä napsi, kunnes täällä TK:ssa vuodeosaston tohtori alkoi katsomaan tarkemmin lankoni lääkityksiä, ja alkoi niitä hitaasti purkaa.
Kun lankoni sitten heräsi "koomasta", hän otaksui tyttäreni olevan 9-vuotias edelleen!!!
Nyt hän elää hoitokodissa, mutta pää pelaa kuin ennenkin. Tosin tuetut siteet ovat hänellä, kun lonkkanivelet murtui, kun kaatuli lääketokkurassa....
Ja nyt  92-vuotias anoppini on vanhainkodissa, ei kykene enää lainkaan liikkumaan, mutta henkinen puoli on vahva, onhan hän Aur- oinas!!!!
Ja vielä: Vaikka  TR- pluto on ohittanut Aurinkoni, olen sitä mieltä että, niin kauan kuin TR- pluto on  kauris:ssa
Niin kauan se myös vaikuttaa elämääni!!!
eli vuoteen 2024 asti.


Mutta se otetaan, mikä annetaan, eikä muuta voi kuin sopeutua. Katsellaan, mitä tapahtuu  Smiley
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #1 : 01.07.2012 22:03:21 »

 pluto

Ensin Neptunuksella ja sitten kuunsolmulla.
Käsittää avioliiton, eron, uuden suhteen, eron ja lapsen syntymän.
Ja paljon muuta mikä siihen liittyy, muuttoja, sisäistä muutosta yms.
Nyt se on jättämässä mut rauhaan.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #2 : 01.08.2012 10:21:58 »

Mitä Tuo tr Pluto koettaa saada aikaan, kun istuu ykköshuoneen Pallaksella?
Satyagraha mulle tulkitsi, että olen henkisesti raskaana, sitäkö kenties?

Ja juu, jos tähän liittää r Merkuriuksen vertexillä ja Jupiterin että Vestan DC:llä, Lilithin Chironilla ja sen, että tr.  pallas on mennyt justiinsa Pholuksen yli, niin mitä syntyy  idiot2
« Viimeksi muokattu: 01.08.2012 10:36:33 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3 : 01.08.2012 10:38:59 »

Jos raskaana on niin kohta syntyy jotain uutta, eikö?  angel

muoks. Ka, kerkesit lisäämään itekin tuon syntymisjutun sillä välin kun naputin. Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: