Sellainen matkailuvinkki, että Euroopan kauneimmat ihmiset (sekä miehet ja naiset) löytyvät muuten Tsekistä. Seurustelinkin aikoinaan ko. maan kansalaisen kanssa, oi niitä aikoja...
Euroopan ulkopuolella... no juu intialais- ja eteläkorealaisnaiset ovat tajuttoman kauniita, sekä Intian valtameren sekä Australaasian saarten kaunottarien jäljiltä leuka on riippunut lattialla piiiitkään.
Tosin mun makua kuvastaneekin että mulla on kasoittain planeettoja
:ssa, eksotiikan jano on ihan asiaankuuluvaa.
Vaikka olen intialaisen filosofian suuri fanittaja, eivät intialaiset naiset sytytä juuri tippaakaan.
Heillä saattaa olla todella kauniit silmät ja huulet sekä näyttävät luomutissit, ym. mutta jotenkin
heistä lähes järjestään puuttuu meikäläisen silmissä sexykkyyttä.
Aishwarya Rai'han lienee valittu planeetan kauneimmaksi naiseksi, mutta Anoushka Shankar
voittaa hänet sexykkyydessä lähes 6 - 0.
"Kumma kyllä", monet naiset näyttivät pitävän 165-senttistä Maharishi Mahesh Yogia kenties jopa seksikkäänä,
ainakin mikäli nyt Ruotsissa asustavan Judith Bourquen tarinat pohjautuvat todellisuuteen.
http://www.liloumace.com/Maharishi-Mahesh-Yogi-the-famous-indian-Celibate-Guru-had-a-love-affair-with-Judith-Bourque_a2078.htmlMuoks: lienee syytä lisätä, että minua tuo ei kyllä hetkauta suuntaan tahi toiseen. Viettihän nimittäin kenties kaikkien
aikain suurin hindufilosofi, Shrii Shankara Bhagavadpaadaacaarya (advaita-vedaanta; 800-luvulla jaa), kuukauden erään kunkun haaremissa, siirrettyään oman mielensä hänen roppaansa (cittasya para-shariira-aavesha: mielen toiseen-roppaan-siirtäminen) kunkun
menehdyttyä taistelussa, tai jotain. Ja eihän Suuri Shivakaan kyennyt vastustamaan Paarvatiin viehätysvoimaa...
evamvaadini devaarSau paarshve pitur adho-mukhii,
liilaa-kamala-pattraaNi gaNayaam aasa paarvatii
(eevamvaadini deevaarshau paarshvee pitur adhoomukhii
liilaa-kamala-pattraani ganajaam aasa paarvatii)
deva-rishin tokaistua tuon isänsä kyljessä kyhjöttävä(?)
Paarvatii loi katseensa alas ja alkoi laskea "leikki-kukkasen"
(liilaa-kamala: kukkanen, jolla hän leikitteli hämmennystään
peittääkseen?) terälehtiä (koska hän oli häkeltynyt kun rishi toi hänelle
viestin Suurelta Shivalta??).