Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt alkaa tapahtumaan ja vielä kaikki on ainakin hyvin  (Luettu 5832 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 26.02.2013 10:52:33 »

Olen nyt antanut "puolittaisen" luvan alkaa lähestymään minua ja ihan kotona teen sen.

Yksin en ole vaan läheiseni on paikalla,sellainen joka ei ole ihan skeptikko muttei oikein ole vielä henkimaailmaan uskonutkaan(epävarma). Olen siunannut kodin ja laittanut suojaukset päälle ja luvan annoin niin ettei montaa kerralla ja ainoastaan hyvällä asialla olevia saa käydä ja mihinkään muotoon ei saa ainakaan vielä yrittää mennä ehkä myöhemmin.

Nukkumaan mennessä alkoi musiikkia kuulumaan vain vähän aikaa mutta ilmoitti näin paikalla olostaan ja kyllähän se kieltämättä jännitti/jännittää pitääkö suojaus hyvin ja jne..joten pyysin vielä poistumaan paikalta ja totteli. Smiley

Yöllä kumpikin heräsi siihen kun koira heilutti hullun lailla häntäänsä jollekkin,mitäänhän ei tietenkään nähty mutta hyvä henki kyseessä koska koira käyttäytyi niin ja itselläkin oli suht hyvä olo. Pyysin myös silloin poistumaan ja sanoin ettei kukaan saa koiraa ainakaan säikytellä ja tuli hiljaista.

Mutta siis olen nyt ottanut askeleen eteenpäin ja etenen pienin askelin silleen kuin hyvältä tuntuu. Vaikutelma on sellainen ettei toisella puolen maltettaisi odottaa mutta itsestä tämä tapa tuntuu nyt oikealta edetä. Voin myös sanoa että oikeasti tuntuu hyvältä ja tottakai myös jännittää mutta en anna sen häiritä.  smitten

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 26.02.2013 14:31:36 »

Tapahtuu täällä edelleen..

Suihkussa käydessä valkoinen höyhenen hitunen leijaili lattialle,en todellakaan tiedä mistä ilmaantu? Mutta otan sen merkkinä että olen oikealla polulla ja ettei tarvitse pelätä,tämä on siis vain minun ajatus asiasta  smitten

Mietin tuossa miten mahtava olisikaan auttaa ihmisiä surussa..

Laitan illalla kynttilöitä palamaan ja kokeilen saada kunnon yhteyden  Smiley
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
har.za
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 26.02.2013 21:55:35 »

Hei!

Muista, että sinulle ei tapahdu mitään mihin et ole henkisesti valmiina, Enkelit ja oppaat pitävät siitä huolen ja suodattavat sen jota sinun ei ole vielä tarkoitus kokea. Henkimaailman olennot kunnioittavat sinun pyyntöäsi aina, kuten olet huomannut.
Enkelit varmasti rohkaisevat sinua jatkamaan omaa polkuasi höyhenten avulla.

Onnea ja tsemppiä henkisellä tielläsi ja olkoon enkelit kanssasi  angel angel angel
tallennettu
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 01.03.2013 11:49:49 »

Kiitos har.za sanoistasi  smitten

Tuli ystäviä kyläilemään niin en ole toteuttanut vielä kunnon yhteyttäni vaan kestinnyt vieraitani.Sen verran on tapahtunut täällä että ihmeellisiä ääniä on kuulunut talossa siis sellaisia heikompia ja kovempia paksauksia,eilen esim. keittiöstä kuului ja muutkin ihmettelivät sitä.(itsehän tiedän mistä johtuu)En kertonut näille vieraille näistä asioista,koska eivät usko tuonpuoleeseen ja pitäisivät mnua  uglystupid2 ..... Vieraat  lähtivät tänään joten haluaisin kokeilla nyt illalla.

Mutta kaikki ei ole nyt ihan kohdillaan koska olen ollut äärimmäisen väsynyt näinä muutamina päivinä ja heräsin toissaaamuna aivan hiestä märkänä painajaisia nähden ja huom nukahdin vaatteet päällä sänkyyn mitä ei ole tapahtunut sitten nuoruuden!!!(en ole ottanut alkoholia enkä mitään muutakaan joten mistään sellaisesta ei ole kyse!) En tiedä mistä nyt kiikastaa ja olokin on todella outo? Onko suojauksissa nyt jotain vikaa??

Mielipiteitä/ohjeita kaipaan! Kiitos! Jotain on kuitenkin kokeiltava jotta olo parantuisi.
tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 01.03.2013 14:27:07 »

Kovin on vaikeaa mennä sanomaan mistä johtuu sinun kohdallasi mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että kanavien auki pitäminen vaatii hitusen enemmän energiaa ja jos on enkeleitä lähellä, on taajuudet erilaiset joten siitäkin väsymys voi johtua. Noi painajaiset voi olla vain merkki siitä että alitajunnasta nousee jotain tunteita ja piilotettuja pelkoja.
Toivottavasti olosi helpottuu. Smiley
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 01.03.2013 15:08:27 »

Kuulostaa jokseenkin tutulta, tuo vähän höntti olo ja väsymys. Itse kun aloin kanavoimaan ja olemaan ylipäätään enemmän yhteyksissä yläkertaan koin tuollaista samantyyppistä oireilua. Maadoittuminen kaiken a ja o. Itseäni helpotti ulkoilu, pihalle lenkille niin energiataso palautuu ennalleen. Sulje tietoisesti kruunuchakra kun et halua yhteyttä, ajattele vaikka että suljet oven, olen nyt kiinni. Älä mieti koko ajan henkimaailmaa, mieti ihan maallisia hömppäjuttuja. Henkiolennot kuluttavat energiaa erityisen paljon joten on todella hyvä että suljet sen oven välillä. Joku sanoi että jopa suklaan syönti maadoittaa, mielestäni erittäin hyvä neuvo  Wink. Ja jos pelkäät että jotain kamalaa sattuu ja tapahtuu tai joku ilkimys ottaa kontaktia, älä edes lähde ottamaan yhteyttä. Ole varma ettei mikään tai kukaan "paha" voi sinua lähestyä, sinä määräät rajasi. Nuo painajaiset tulee ihan niistä omista alitajuisista ja tietoisistakin peloistasi. Kuvittele ne juuret jaloistasi maan ytimeen ja valokupla ympärillesi.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Palance
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 01.03.2013 17:02:12 »

Voi kiitos vastauksistanne.  Smiley

Maadoitusta siis ja muita ajatteluja  smitten Se on totta että ilkimykset pelottaa aiempien kokemusten perusteella mutta luulen että saan ne pidettyä kurissa jos niitä yrittää tulla lähelle, varmasti saan apua niiden häätämiseen jos tarve vaatii.  angel

Nyt siis rennosti ja jos alkaa yhtään tuntumaan että ei enempää tänään niin sanon ei kiitos. Jollakin on kyllä kova hinku saada yhteys minuun vaistoan sen aivan selvästi ja otan kyllä vielä selvää että kenellä ja mitä.  Smiley

tallennettu

Punainen,Oranssi,Musta
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 01.03.2013 18:41:05 »

Tulipa vielä mieleen että kannattaa opetella hallitusti avamaan ja sulkemaan kanavat. Minulla toi kesti hieman turhan kauan mutta sain ihan hyvän vinkin luontaishoitajaltani. Risti kädet rinnan päälle ja sano päättäväisesti että nyt voi kanavat aueta ja samoiten kun haluat sulkea. Itse olen pyytänyt että korkeampi minä hoitaa ja auttaa minua tässä. Kun olet saanut riittävästi kokemusta ja löytänyt oman tyylisi, niin varmasti olosi helpottuu.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 04.03.2013 11:04:42 »

pyydä vaikka enkeleitä pitämään poissa sellaiset joita et ole vielä valmis vastaanottamaan.. ja mitä vähemmän pelkäät, sitä vähemmän sinulle voi mitään pahaa tapahtua..
Ja pidä vähän taukoa yhteyksissä, niin energiasi jaksaa palata takaisin eikä ole ihan kokoaikaa kadoksissa. Smiley
itse olen tällähetkellä yhteyksissä vain enkeleihin ja oppaisiin, koska edesmenneiden läheisten kanssa yhteyksissä olo vie enemmän energiaa, eikä minun energiani erinäisistä syistä riitä..
Todennäköisesti ainakin enkelisi siellä haluaa kovasti yhteyden sinuun.. Smiley
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #9 : 05.03.2013 05:17:41 »

Mun ei pitäis edes lukea näitä kun niin helposti alkaa ne outoudet. No nyt kuulostan joltain skitsofreenikolta mut ole varovainen. Se on mun sanoma. Pysy tosi tiiviisti maadoittuneena ja se tärkein, älä pelkää
Mä olen uskaltanut testata rajoja mutta ilman rukouksen tuovaa suojaa en olis voinut.
Sairaudet heikentää auraa ja silloin alttiimpi saamaan kummajaisia messiin
Mut jos ihminen on terve ja täysin henkisesti balanssissa, ei kai mitään ihan kauheeta voi tapahtua.
Testing tulee jokaiselle. Sen tiedän.
"Ympäröi rakkaudella" sanoi meedio ja tosiaan älä mieti liikaa näitä juttuja ettei tule samanlainen härdelli kuin mulla
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: