Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunneihmisen kamalaa elämää  (Luettu 10615 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
elyce
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 24.08.2012 14:29:25 »

Samaa mieltä Artemiksen ja Yepin kanssa:

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että miehellä ei oikeastaan ole oikeutta murjottaa, hän rikkoi sydämesi ja sinä toimit sydän särkyneenä ja kukaan meistä ei ole täydellinen.

Vaikuttaa siltä, että exäsi halusi jättää sinut ja pitää sinut??
Hänellä ei ole minkäänlaista oikeutta kiukutella sinulle, vaikka oletkin viettäyt yön hänen kaverinsa kanssa. Ja vieläpä kehitti tappelun kaverinsa kanssa?!  Miksi ihmeesä hän jätti sinut, kun kerran on noin voimakkaasti kiinni sinussa? Ei ketään voi omistaa - varsinkaan, jos on itse jättänyt.

Mielestäni syyllistät itseäsi aivan turhaan Shocked Ymmärrän hyvin että olit surullinen, halusit lohtua ja ehkäpä miehen kaveri jollakin tapaa muistutti sinua eksästäsi, tai oli ikäänkuin korvike... Korkeintaan miehen kaveri toimi väärin, ja hänkin vain siinä tapauksessa että mies oli ilmaissut eron olevan hänellekin raskas - jos mies taas on käyttäytynyt kuin asia ei vaivaisi häntä, mistä tämä kaverikaan olisi arvannut loukkaavansa teollaan? Periaatteessa olen kyllä sitä mieltä, että kaverin eksään (tai eksän kaveriin) ei kosketa ainakaan ennen kuin kaveri (tai eksä) on päässyt kokonaan eron yli. Tai ehkä sympatioin enemmän jätettyjä, koska heille ero on aina enemmän shokki (onhan jättäjä todennäköisesti miettinyt asiaa jo kauankin ennen päätöstään) ja yleensä tahdonvastainen. (Ja koska olen itse yleensä jätetty Sad )

Ja tosiaan, tunteellisena ihmisenä on kamalaa - itse en ole kymmenessä kuukaudessa päässyt yli naurettavan lyhyestä suhteentyngästä - edelleen tuntuu siltä kuin kaikki olisi tapahtunut viime viikolla. Mutta joo, tsemppiä sinne! Smiley
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #16 : 24.08.2012 21:37:40 »

On kai tää toisaalta ihan naurrettavaa, mut kun ite on tässä mukana, niin ei hirveesti naurata...
Mun mielestä eksän kavereihin, kavereiden eksään, työkavereihin ja sisarusten kavereihin ei kosketa eikä missään nimessä kannata koskea!! Ja mitäs sitten tein..?? Angry

Äh, kun sais mielen ja oman sisuksen raugotettua, niin hyvä oisi, mutta kun ei onnistu ei millään.. Oiskos vinkkejä?
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Yep
Vieras
« Vastaus #17 : 24.08.2012 21:42:16 »

On kai tää toisaalta ihan naurrettavaa, mut kun ite on tässä mukana, niin ei hirveesti naurata...
Mun mielestä eksän kavereihin, kavereiden eksään, työkavereihin ja sisarusten kavereihin ei kosketa eikä missään nimessä kannata koskea!! Ja mitäs sitten tein..?? Angry

Äh, kun sais mielen ja oman sisuksen raugotettua, niin hyvä oisi, mutta kun ei onnistu ei millään.. Oiskos vinkkejä?

Koita anteeksiantoharjoitusta. Sano päivittäin ääneen:
Annan anteeksi kaikille, jotka ovat minua vahingoittaneet. Annan anteeksi itselleni.

Voit muokata tuota mieleiseksesi, mutta tärkintä on ilmaista, että antaa anteeksi muille ja itselle.

Tee jonkun aikaa, vaikka se tuntuisi vaikealta tai teennäiseltä. Jossain vaiheessa se alkaa muuttua todeksi.
Onnea matkaan!
tallennettu
marija
Kohtuuastroilija
**

Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..

Profiili
« Vastaus #18 : 25.08.2012 19:36:27 »

Tuota kokeilen!! Kiitos Yep  smitten

Saman tapainen kuin viime talvena/keväänä sain itseni uskomaan, että olen ihan oikeasti ihan hyvä ihminen Smiley Ajatuksella on ihmeellinen voima...
« Viimeksi muokattu: 25.08.2012 19:38:04 kirjoittanut marija » tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: