Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kiusallinen ongelma  (Luettu 3583 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inda
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 24.09.2012 19:13:04 »

Mulla on nyt ollu joku neljä kuukautta, välillä enemmän ja välillä vähemmän ongelmia ulostuksen kanssa. Tai pikemminkin uloste on niin kovaa (ainakin oletan), että peräaukko vaurioituu ja pyyhittäessä tulee hieman verta. Ulostaminen on myös kivuliasta. Välillä kaikki on hyvin ja välillä ongelma palaa. En oikein tiedä mistä. Olen vasta 23-vuotias, joten peräsuolen syöpä tuskin on kyseessä?

Ummetuksestakaan ei voi puhua, koska käyn kakkoshädällä päivässä kaksi kertaa keskimäärin. Voiko kyseessä olla vain veden vähäinen juonti? Olen toki yrittänyt vettä juoda, mutta en tiedä sitten että tarpeeksi. Vaiva on inhottava, jos jollain on kokemusta niin olisi mukavaa kuulla neuvoja. Voiko ongelma johtua hiivasta? Sen kanssa on kanssa välillä ongelmia, tuntuu että ei saa syödä mitään kun heti on jotain oireita.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 24.09.2012 19:24:47 »

Peräpukamat? Ne voivat tulla eritoten jos olet ollut ummella, ja jäädäkin vaivoiksi pitkäksi aikaa, mutta siihen on kyllä auttavai lääkkeitä...vasta aivan pahaksi pääseeseen koetetaan leikkausta.
Kivulias ja viheliäinen vaiva!
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 24.09.2012 22:52:15 »

Lääkäriin vaan, sitten vaivaan löytyy selitys  Smiley ja jos on pukamat syynä, niin tahdo mieluiten että ne hirtetään, helpompi keino kuin leikkaus, ja voiteet ym lääkkeet on vain tilapäinen apu! Lantiopohjan lihasten jumppa on myös hyvästä.
tallennettu

pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #3 : 23.10.2012 21:19:37 »

Vettä pari litraa päivässä ja tarpeeksi hyvälaatuisia öljyjä ruoanlaitossa tai ihan sellaisenaan. Ulosteesta voi tulla tahmeen tervamaista jos ei nesteitä ja sopivia "liukasteita" ole suolistossa. Probiootit kehiin myös.
Peräpukamiin saat reseptivapaasti dropit apteekista.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: