Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: apua loputtomiin painajaisiin...?  (Luettu 8372 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
zanah
Satunnainen astroilija
*

"only innosence can save the world..."

Profiili
« : 07.01.2006 21:19:41 »

Lötyisköhän täältä ihmisiä kenellä olis kokemuksia psykosomaattisista unista tai toistuvista todentuntuisista unista? Olen kärsinyt jo muutamia vuosia todella pahoista painajaisista jotka vainoavat myös hereillä ollessani... mitä ne mahtavat merkitä ja miten niistä pääsisi eroon??? Olin monta vuotta kiinni okkultismissa ja unet alkoivat kun lopetin...

olisin jo valmis poistumaan tästä noidankehästä...
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 30.03.2006 19:25:41 »

Luulisin, että unet purkavat jotenkin sitä vanhaa pois sinusta.. Kyllä se sieltä pois lähtee. kun kerran olet itsekkin siihen valmis smitten smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 05.04.2006 09:42:19 »

Olen samaa mieltä Heli1:n kanssa, että se vanha sinuus kuolee pois, eikä aio luovuttaa helpolla vaan tulee uniisi.

Nukkuessamme menemme henkimaailman puolelle opiskelemaan, lepäämään ja järjestämään asioitamme. Yleensä asiat näytetään meille unisymbooleina, joskus saattaa muistaa yöllisiä matkojansa hyvinkin selvästi.

Henkimaailmassakin on useita tasoja, kuten täällä maan päälläkin on. Painajaisten aikaan ihminen valahtaa jotenkin sinne alemmille tasoille, jossa energia on raskaampaa ja synkempää. Itse saatan nähdä painajaisia silloin, jos minua puhdistetaan jostain pahasta - kohtaan siis nämä omat synkät energiani unissani, ikään kuin vien ne sille tasolle jonne ne kuuluvatkin ja jätän ne sinne. Yksi ystävistäni näki kerran hyvin todentuntuista unta, jossa hän taisteli kivikirkossa suuren mustan olennon kanssa. Herättyään hän kysyi enkeliltään, miksei tämä tullut auttamaan häntä. Enkeli vastasi, ettei ketään viedä tilanteeseen tai paikkaan, josta hän ei itse selviä - ei valveilla eikä unessa.

Olet ilmeisesti hyvin herkkä energioille kuten minäkin. Myös paikan/asunnon energia saattaa vaikuttaa unen saamiseen ja unien laatuun. Vanhempieni luona kotona on melkoisen synkät energiat, koska perheelläni on aina rahahuolia ja suuret velat, jotka painavat päälle (ja isäni on NIIN pessimistinen kuin olla ja voi ja vielä tällä tavoin levittää sitä matala värähteisteä energiaa lisää asuntoon). Aina käydessäni tapaamassa perhettäni kärsin univaikeuksista - heräilen jatkuvasti ja olen koko ajan väsynyt. Olenkin tehnyt itselleni puhdistuksen käydessäni nukkumaan, lukemalla mielessäni Gayatri-mantran. Tämä mantra tulee toistaa vähintään 3 kertaa tai niin monta kertaa kuin itse haluaa, kunhan rukousten lukumäärä on kolmella jaollinen. Itse toistelin perheeni luona tuota mantraa 15 kertaa ennen nukahtamista.

AUM BHOOR BHUWAH SWAHA,
TAT SAVITUR VARENYAM
BHARGO DEVASAYA DHEEMAHI
DHIYO YO NAHA PRACHODAYAT.

Tässä vielä linkki Gayatri-mantraan
tallennettu
ville3
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 05.04.2006 12:16:16 »

minunkin iskä on hirveen pessimistinen ja kotona käydessä energiat tippuu nolliin ja alkaa väsyttää. joskus kuvittelin että mulla olisi jotain univaikeuksia kun väsytti melkein koko ajan. heti ku iskä oli paremmalla tuulella niin mullekin tuli heti jotenkin virkeämpi olo. minäkin joskus suorastaan pelkäsin yhtä unessa ollutta kaksoisolentoani, joka oli puolikuollut. kyllä niistä painajaisista pääsee eroon positiivisella asenteella. toi AthaMaaritin mantra juttu on kyllä aika kiinnostava. taidan kokeilla sitä joskus.  Wink coolsmiley :Smiley
tallennettu

nouseva vaaka, aurinko jousimiehessä, kuu skorpparissa, merkurius jousimiehessä, venus kauriissa, mars skorpparissa, käärme, saarni sekä keltainen itsevallitseva tähti.
zanah
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 14.04.2006 15:14:21 »

kiitoksia kaikille vastauksista =)

on kyllä mielenkiintoinen tuo ihmisen mieli... olis hienoa kun osais sitä tulkita, ja niitä viestejä mitä alitajunta yrittää varmasti mullekin lähetellä noiden unien kautta... jokin taitaa olla todella todella huonosti, koska painajaiset vaan pahenee, muuttuu verisemmiksi, raskaimmiksi ja todellisimmiksi...mieli on alati väsynyt ja pitäis vaan jollain tavalla saada itsensä taas tasapainoon... =/

täytyypä kokeilla tuota mantraa ;-)
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #5 : 16.04.2006 10:11:30 »

Sama täällä, alkaa totaallisesti kyllästyttää painajaiset tickedoff ekaksi on tosi vaikeaa saada unta, sitten kun saa unen, niin alkaa painajaiset crazy2 ja mies herättää kun mie kuulema 'huudan'' unissani buck2 onneksi mieheni tietää nämä mun painajaiset se vaan jaksaa auttaa ja ymmärtää, eikä vähättele yhtään smitten alkaa ne painajaiset vetää pikku hiljaa mieltä hiljaisemmaksi, vähä niinkuin sivustakatsojaksi :Smiley
tallennettu
zanah
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 17.04.2006 12:41:23 »

sivustakatsoja ehdottomasti! Hereillä on kokoajan fiilis et oma elämä on valveuni ja itse on vaan sivustakatsoja... Hoipertelee sellaisessa usvassa eteenpäin ja on vaan niin väsynyt... Itse oon miettinyt et pitäiskö alottaa joku lääkitys, koska tää on jo niin pitkään kestänyt, mut toisaalta oon tosi vastaan kaikkia tollaisia lääkityksiä et tiedä sitte...

oon kans lähiaikoina miettinyt aika paljon, että kuinka sairas ihmisen mieli voi olla kun se luo tollasia unia?! uglystupid2 itse en kuulemma juurikaan huuda unissani, pikemminkin hakkaan, potkin, "puolustan" itseäni ja haukon henkeä. En saa happea ja usein herään paniikkikohtauksiin... ei niin kiva fiilis... huh!

no kaipa mulla on joku henkilökohtainen sota itseäni vastan käynnissä tms, tiedä siitä sitten... idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: