Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Voisiko joku tutkia karttaani?  (Luettu 5171 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« : 17.04.2006 23:26:39 »

Moi  Smiley
Minun elämä on viimeiset kaksi vuotta ollut raskasta. Koko ajan jotain ongelmaa niin terveydessä, ihmissuhteissa, opiskelussa ja raha-asioissakin.
Toivon, että joku tulkitsisi karttaani. Synt 12.4.1976 Helsingissä Naistenklinikalla, klo: 18.40.

Kiitos  smitten
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 18.04.2006 12:01:10 »

Terve toinen pässinpää  Smiley
En osaa itse oikein tulkita karttoja mutta halusin toivottaa tsemppiä! Itsellänikin on ollut jos jonkinlaista vastoinkäymistä ja kurjaa se on...
Täytyy uskoa että asiat aina kääntyy parhainpäin, olen huomannut että usein niin käy vaikka pahalta näyttää

smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 19.04.2006 04:09:54 »

Kiitos myötätunnosta Artemis  Smiley
Mulla on meneillään  Saturnuksen paluu (tai joku ihmejuttu), joka on kestänyt jo kaks ja puol vuotta tehden elämästä vähintäänkin tökkivää.
Tuntuu, ettei mikään mene suunnitelmien mukaan ja mieliala on jatkuvassa aaltoliikkeessä. buck2
Tosi kiitollinen olen, jos joku osaisi tulkita ja kertoa edes jotain positiivista tulevasta
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 19.04.2006 13:09:46 »

Pikkari, tuossa iässä saturnus voi piinata todenteolla. Eräällä läheisellä oli mullistusta pari vuotta elämässään 28-30-vuotiaana. Siinä oli parisuhde koetuksella (ero ja yhteenpaluu, kolmatta pyörää), tunteet oli sekaisin ja kaikki oli sekaisin. Kummasti siitä hän selvisi ja kaikki järjestyi. Outo heppu se saturnus   Wink Toivottavasti joku osaa tulkita karttaasi eteenpäin  Smiley
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #4 : 20.04.2006 08:48:00 »

Hei Pikkari,

Kun kuin ensimmäisen viestisi niin ajattelin että kartallasi on varmaan johtavaa laatua ja oikein arvasin: Aurinko Oinaassa (samoin Venus), AC Vaaka (Pluto lähellä nousua), MC Rapu ja Ravussa myös Mars ja Saturnus. Huh.

Eräällä tavalla olet siis "kohtalotoverini" sillä minullakin on samoja laatuja, ja koska tr. Saturnus oli vime vuonna vielä Ravussa ja teki sieltä neliöitä, niin ymmärrän hyvin, miksi elämä tökki...

Ja sinullahan oli se kuuluisa "Saturnuksen paluu" mikä todella joskus tuntuu vaikealta, varsinkin kun sinulla on peruskartalla  aurinko aspect_squ saturnus. Lisähaastetta kartallasi antavat AC:n hallitsija Venus oppositiossa Plutoon ja Auringon hallitsija Mars neliössä Plutoon.

Varsinkin tuon Auringon ja Saturnuksen neliön kanssa elämä on joskus pään hakkaamista seinään (nimim. kokemusta löytyy) mutta omien kokemusteni mukaan elämä helpottaa varsinkin Saturnuksen paluun jälkeen. 

Venus oppositiossa Plutoon taas tuo haasteita parisuhteeseen. Oletko kenties mustasukkainen ja halliseva?

Mars neliössä Plutoon taas tuo myös eräänlaista hallitsemisen tarvetta.

Nämä karttasi haastelliset kuviot aktivoituivat tr. Saturnuksen ollessa Ravussa, mutta transiittihan on jo ohi.  Tällä hetkellä sinulla ei nähdäkseni ole mitään ihmeen "vaikeaa" kuvioa päällä. tr. Saturnus liikkuu huoneessa 10 kehoittaen sinua vakiintumaan esim. työelämään. Kaipaat varmaankin selvää rakennetta, mutta joskus tähän liittyy taustalla oleva voimakas auktoriteetti, jonka saata kokea painostavana. Kompromisseja on tehtävä ja pinnaa kiristettävä...

Progressivinen Kuu taas liikkuu Skorpionissa. Se ei ole kaikille helppoa aikaa, siitähän oli tuolla toisessa ketjussa juttua. Tänä aikana monet tekevät käänteen elämässään.

Kyselit milloin elämä helpottaa? No, Saturnus on siis väistynyt, mutta tr. Pluto tekee pikku hiljaa neliötä Kuuhun.  Jonkinmoisia muutoksia kotielämässä ja suhteissa naisiin voisi olla tulossa...  Oletko tällä hetkellä parisuhteessa?

Toivottavasti elämäsi helpottuu.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 24.04.2006 19:33:34 »

Kiitoksia paljon sinulle Kaurisenergiaa  smitten
Ai johtava kartta? Mikä se semmonen on?
Olen vasta ihan alussa näiden astrologisten asioiden opiskelussa.
Mustasukkaisuus ja omistamisen halu liittyy mulla lähinnä ystäviin.

Kysyit parisuhteesta. Mulla on ollut kaksi pitkää suhdetta, molemmat kestänyt yli 7 vuotta. Hassua ajatella, että olen ollut yli puolet elämastäni (30v) kimpassa ihmisen kanssa.
Mun ex-ukkeli asuu vieläkin kanssani.
Mainitsit naissuhteen. Olen bi-seksuaalinen. Olen niin kauan toivonut tapaavani "elämäni naisen" mut eipä ole vielä löytynyt.

Mulla nää vaikeudet johtuu pitkälti mielenterveysongelmistani.
Oon kärsinyt vuoskaudet ahdistuksesta ja eriasteisesta masennuksesta.
Lähipiirissä on tapahtunut myös pahoja asioita jotka tietenkin myös vaikuttavat mielialaan.
Tosiaan toivon, että alkais nää pääongelmat helpottaa ja löytäisin sopivan (luontais)terapeutin
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 24.04.2006 19:34:45 »

Siis olen 30 ja 15 vuotta ollut parisuhteessa
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: