Tämä aihe ei varsinaisesti liity uniin mutta kokeilen täällä kertoa huoleni, jos joku osaisi sanoa jotain, mikä auttaa minua selvittämään tämän ongelman.
Nukun mieheni talossa usein, ja silloin jokaikinen yö herään klo kolmen aikaan ja valvoin viiteen saakka ennen uudelleen unen löytämistä. Aika vaihtelee, viimeyönä se oli jo kahdelta.
Kotona ja muualla nukun todella hyvin. En ole koskaan kärsinyt unionglemista, ja olen iloinen siitä koska psyykeeni on herkkä unettomuudelle.
Näen kymmeniä unia jokaikinen yö, olen aina nähnyt ja niillä on paljon kerrottavaa noin muutenkin kuten varmasti tiedätte. Joskus saattaa olla viikko kaksi, etten juuri muista niitä, mutta harvemmin kuitenkin.
Mutta yritän etsiä vastausta siihen, miksi en saa tässä talossa unta??? Sänky on vaihdettu, sängyn paikka on vaihdettu, lämpötilaa säädelty, päivän rasituksia suhteutettu väsymykseen, jopa parilla rentouttavalla oluella ei ole vaikutusta. Olen kokeillut nukkua jopa olkkarin kahdella eri sohvalla
ja sama juttu. Herään tiettyyn aikaan ja sisäinen tilani on täysin hereillä.
Kulkeeko talon alla/ympärillä jotain voimalinjoja?? tai jotain vastaavaa, johon mieleni reagoi, onko talossa henkiä, onko se kellonaika itseeni liittyvää ja muisto jostakin menneestä elämästä? Joskus tunnen kyllä, että siellä talossa olisi joku muukin paikalla, mutta en ole ketään tavannut tänä kolmen vuoden aikana.
Kun herään yöllä. Olen ihan hereillä. Kristallinkirkas on usein mieleni. Aikaisemmin murehdin ja ressasin sen pari tuntia, nyt vaan yritän laskea lampaita, meditoida, rukoilla, mietiskellä TAI olla miettimättä mitään erityistä. Viimeyö oli siitä poikkeus että näin unikuvia vilkkaana vaikka olin hereillä. Jos joskus saan vähän enemmän tajuntaani unenkaltaiseen maailmaan on se puoliksi hereillä ja pyörin ja käännyn kuin pyörremyrsky sen pari tuntia. Mitäh?? Ihmettä?
Kuulin että ukkini kuvitteli koko ikänsä ettei nukkunut ja viritteli jotain ihme kuparilankoja ja peltejä pattereihin... äitini ei ole vuosikausiin nukkunut kuin muutaman täyden yön vuodessa ja siskoni vajaa kolmevuotias poika ei myöskään ole nukkunut kuin pari hassua kokonaista yötä elämänsä aikana.
Tunnetteko ketään uniexperttiä tai vastaavaa keneltä kysyä apuja, rasittavaa olla päivät senvuoksi väsynyt ja kireänä, että ei saa jossain yhdessä talossa nukuttua
ja myös tosi erikoista jokseenkin
Kiitos