Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tr Kuu-Saturnus yhtymässä ja  (Luettu 4064 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« : 26.04.2013 12:39:56 »

... kvinkunssissa natal-Marsiini sekä kuutiossa natal-Zeukseeni? Kuka tämän osaa / tahtoo  tulkita?
Voimaannuttavaa aikaa kuitenkin. No just. Tämähän on transiitin luoma Yod! Haa...
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.05.2013 09:58:01 »

En osaa tuosta Zeus-kontaktista sanoa mitään, mutta Kuu-Saturnus -yhtymän myötä voi kotiin ja perheeseen liittyvissä asoissa olla tavallista enemmän velvollisuuksia. Jos äitisi tai isäsi ovat vielä elossa, voit joutua hoitamaan heidän asioitaan tai teette perheenä jotakin haastavampaa. Samoin jos sinulla on lapsia tai lastenlapsia, heidän asiansa työllistävät sinua nyt tavallista enemmän.

Tunnepuolella ei ole järin kiihkeää, mutta jos sitoutumisasiat ovat ajankohtaisia, niin nyt niitä vatvotaan.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 02.05.2013 15:18:24 »

Sukuun luon uudelleen yhteyksiä vuosikymmenten jälkeen. Nautittavaa aikaa, mutta kello sais kiepahtaa kolme kertaa taulun ympäri /vrk, kun on nuo yhteiskuntavelvoitteet kuitenkin aika kartalla.

Ja hiukan on käynyt mielessä, jos vaikka jonkun käyttökörilään sallisin iskeytyä viereeni hetkittäin. Mene tiedä, olen aivan liian yksinviihtyvää sorttia ja vastuunottaja yhteiskunnallisesti.
Tai tietty.. hmm mm, jos vaikka semmosen jyrisukulan sallisin tulla kokkaamaan peitonheilutus-palkalla.

Sitten kyllä on pakko jättää tämä pk-seutu taakse ja muuttaa suvun keskelle. Ehtivät pitää sen 'ukko'sen kiireisenä, kun itse viiletän velvotteitani hoitamassa. Wink
« Viimeksi muokattu: 02.05.2013 15:20:21 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Downtempo
Vieras
« Vastaus #3 : 02.05.2013 22:48:23 »

Mulla alkaa kohta toinen ohitus saturnus oppositio kuu, eli päin vastoin, yritän opetella sanomaan ei, ja karsimaan liiat velvollisuudet hus pois... taas alkaa masiskausi, kun mikään ei tunnu miltään ja ärsyttää kaikki mahdollinen vastuunotto liittyen muiden palveluksiin... viime ohituksesta ei juuri jäänyt paljon käteen? merkitystä... mutta eiköhän se jossain vaiheessa valaistu. ei saa vaan ylittää itseään.
kun taas ehkä yhtymässä voisi olla samat teemat, mutta nyt pitää vaan päinvastaisesti miettiä tarkkaan että mihin sitä ryhtyy, mikä palvelee itsensä vuoksi ja mitä velvollisuuksia itselle kuuluu...mihin laittaa itsensä likoon  :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 03.05.2013 08:13:21 »

Mulla alkaa kohta toinen ohitus saturnus oppositio kuu, eli päin vastoin, yritän opetella sanomaan ei, ja karsimaan liiat velvollisuudet hus pois...

Joo, jos tuntuu, että revitään joka paikkaan, eivätkä rahkeet kaikkeen riitä, niin sittenhän sitä on opittava sanomaan "Nyt riittää." Saturnus-transiitin aikana tähän tulee varmasti usein mahdollisuuksia.

Minullakin muuten Saturnuksen oppositio Kuulle menossa. Minulla on 3-vuotias lapsi, joka työllistää nyt täyspäiväisesti. Rajojakin hänelle on asetettava, uhmaikä ei ole vielä loppu. Ilmeisesti kohta on asetettava alakerran naapurillekin rajoja, joka ei kestä sitä, että pikkulapsi huutaa joskus.

Pari kuukautta sitten olin myös hautajaisissa, johon sukulaiset kokoontuivat runsaslukuisina. Erittäin pidetty ja arvostettu enoni kuoli äkillisesti 70-vuotiaana. Kuolema ei tietysti ole mikään mukava syy juhlalle, mutta tulipa vaihdettua kuulumisia sellaistenkin sukulaisten kanssa, joita ei ollut nähnyt vuosiin.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2013 08:25:35 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: