Kokemuksen myötä karttunee näkemyskin, eroista ja yhtäläisyyksistä. Osin se on sitäkin, miten tietty toimintamalli resonoi oman ajatuskulun kanssa (mitä reittiä ymmärrys kulkee).
Mulle nää on näitä pikkuruuveja ja -nauloja, joilla paikkailen päätä kuhunkin tilanteeseen sopivilla muiden maiden vasaroilla/ meisseleillä. Siis yhdistelen eri välineitä, malleja ja karttoja iloisesti keskenään oman kuplani sisällä, jotta saattaisin toimia entistä ehyemmin/ potkaista jonkin ajatusveneen viimein käyntiin (toteuttaa).
Omat tulkinnat pohjaa enemmän itsetuntemukseen, kuin eksaktiin astrologiaan. Mulla nää siis toimii pikemminkin inspiraationa oivallukseen. Pidän sen, mikä toimii käytännössä. Siitä huolimatta ylianalysoin ja kuljen liian usein arkipäivän askeleetkin liian syvissä vesissä.
Ketjun aiheeseen vielä liittyen, tietty tunnevatkaus saattaa synnyttää niitä tunteita puoleen tai toiseen. Venusvoittoisena, haavemaailmoja rakentelevana höpsönä olen varpaillani itseni kanssa, kun on tuota harakiritaipumusta
Valjastan
- puolta omaksi parhaakseni. Toisaalta senkin yli menemistä saa pitää silmällä.
Suhteessa sinänsä on tärkeää selkeys ja rehellisyys, ja siksi se, että voi puhua läpikodat- tai olla puhumatta. Kun oon vähän siinäkin kaikki-tai-ei-mitään-pohtija (vahva
?). Tarvitsen jotakin, joka repii maan pinnalle, koska muut elämän osa-alueet (työ) tahtoo kulua tuolla olemattomien maailmojen uumenissa.
Tottumuksia ja toimintatapoja voi muuttaa, mutta tietyt sisimmän tarpeet täytyy kuitenkin jollakin tapaa saada täyttää.