Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lääkäri-homeopaatti  (Luettu 9812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #15 : 10.10.2012 14:48:43 »

No niin, päivitys jatkuu. Olen saanut energiahoitoa ja vihdoin viimein ne alkuoireet lääkityksestä on laimentuneet.
Oli ihan kamala tunne se itsetuhoisuus ja mielen romahdus.
Nyt tuli se kevyt, mukava olo jota homeopaatti ennusteli tulevaks reilun viikon kuluttua aloituksesta ja siitä olen tosi happy  smitten
Olen käynyt kaksi kertaa aiemmin tällaisessa hoidossa mutta silloin sain vain yhtä lääkettä.
Nyt annettiin kolmee eri joten onko sekin sit vaikuttanut siihen että tuli noin rankka fiilis.
Se aamuisin otettava lääke loppui tänään ja kahta muuta jatkan vielä pari viikkoa.
L-h on kirjoittanut niin sotkuisella käsialalla niiden lääkkeiden nimet ettei saa selvää muuta kuin sen Ipecan
Kiinnostais tod tietää mitä käärmeenmyrkkyä vetelen  laugh
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #16 : 23.10.2012 21:57:00 »

Kyllä tää kuuri on ainakin ruokahalua lisännyt mikä on ihan hyvä juttu.
Kaksi lääkettä on nyt loppuun vedetty ja ipeca jatkuu vielä viikon. Kummallista että mulle tuli otsaan muutama päivä sitteen aivan sairaan kutiseva, kirvelevä ihottuma joka lähti pois onneks ilman lääkärikäyntiä.
Varaan uuden ajan vielä tällä viikolla koska immuniteetia on vieläkin vahvistettava.
Ummettava vaikutus on ollut lievänä koko kuurin ajan eli ei täysin sopiva ollut tämä lääkitys ja aionkin vaihtaa lääkäri-homeopaattia. Samassa mestassa hänkin toimii
Katsotaan miten akan käy  Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #17 : 23.10.2012 22:02:48 »

Katsotaan miten akan käy  Smiley
 Naisen  Huh Tongue angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: