Ikiviuh: Juu on oikea syntymäkellonaika.
Hassua kun äiti on
ja veli
ja sitten minä
. Olen aina ajatellu että eikös perheenjäsenten kuut pitäis mätsätä hyvin yhteen ?
Kylläpä tuota tulee räjähdeltyä suuntaan jos toiseenkin, mutta asiasta. Ikinä en turhaa ärähtele, paitsi jos minua on loukattu tai muuten vain satutettu, siitä kuulee sitten kaikki.
Minusta tuntuu, että annan mielipiteen aina kaikista asiosta, paitsi jos täytyy puhua suhde tai rakkauselämään liittyvistä asioista, niin siitä ei tule mitään. Inhoan romantiikkaa ja sellaista ällösöpöilyä, hyi. Mutta nämä varmaan liittyy sitten tuohon
h. 12
Hyvät käytöstavat omaan eikä mulla ikinä ole tarkoituksena tehdä ilkivaltaa tai olla noudattamatta lakia. Mulla näyttääpi olevan kuu 4. huoneessa.
Tuosta lilith jutusta en kyllä tiedä mitään. Mistähän siitä voisi lukea lissää ?
Trius: Osittain tuntuu tutulta kyllä. Sanottaisiinko näin, että mulla on kaksi puolta tässä tiedon panttaamisessa, joskus sanon ja joskus en, muttakun sanon niin pitäisi jokaiselle tulla selväksi mitä mieltä jostain asiasta olen. Riippuu niin paljon omista fiiliksistä ja tietenkin siitä ihmisestä. Tuossa olen samaa mieltä, että tuntemattomille en hirveästi ajatuksia jaa. Ymmärretäänkö sinua koskaan väärin sanomisiesi perusteella ? Apua, minusta tuntuu, että arvostan itse enemmän itseäni kuin muut minua.
Lawie: Kiitos tiedosta !
Mulla taas niin, että kiinnostun yleensä niistä, joilla kuu maa tai vesi merkissä.
Ikinä en ole ollut rakastunut kehenkään, tuntuu vieraalta.. Minusta kiinnostuu yleensä ne joilla sattuu olemaan
vesi merkissä ja huone maa merkissä eli 1,5 tai 9 huone ja
maa tai vesi merkissä. Johtuiskohan siitä, että mulla tuo
on melkeen 1. huoneen puolella, muttei ihan. Olipa hankalasti selitetty, toivottavasti tajusit mitä hain takaa !
Lilli: Nyt osuit kyllä naulan kantaan tuon tunnesokeuden kanssa, pitää paikkaansa ainakin suhteissa. Muuten olen hirveän huolehtivainen ja autan muita, mutta parisuhteissa en todellakaan osaa kuunnella toista ja toisen toiveita, mutta toisaalta, eipä niitä minulle ikinä olla esitetty. Ja loukata osaan myös.. näin ainakin sanottu. Jälkeenpäin tosin pyydän aina anteeksi ja pahoittelen sanomisia. Ja allekirjoitan, että parisuhteet ja suhteet ovat niitä todellisia oppikouluja.. Aina alkaa ahdistaa, jos seurustelusta puhutaan. Hyihyi. Toisaalta kaipaisin sellaista ihmistä, jonka kanssa jakaa omia ajatuksia ja joka ymmärtäisi, mutta kukapa ei ? :