Ahaa! Kiintoisaa.
En ole tiennyt että MC voi kuvata suoraan myöskin vanhemmuutta :
...ja sepä on muuten toisin päin,
Hänen Plutonsa ja minun MC;ni. ovat ne toisinkin päin jonkinmoisessa yhtymässä mutta tämä on tarkka.
Mutta, yhteinen lapsi on kuitenkin asia joka saa olla ja jonka kanssa toivoisin voivani elää ilman, että löydän itseni jatkuvasti haihattelemasta typeryyksiä tämän miehen suhteen
No niin nikki...ja kun olemme Lilithin, Ceresin ja Auringon kanssa vielä kauriin merkissä, niin pidämme kiinni sitkeästi kuin itse pirut!
Tieten tai tiedostamatta; paljon tiedostamatonta, en usko että kumpikaan meistä enää hirveästi haluaisi tässä roikkua vaan päästä eteenpäin, MUTTA.
Ja mies varmastikin pelkää menettävänsä osin lapsensa; kyllä...tai että lapsesta kiinni pitäminen on hankalaa...ja minä juuri tänään hänelle soittaessani mietin, että koetan siinä kiikkua vaakalaudalla edustamassa lapsen asioita hänen edukseen, koettaen pitää omat tuntemukseni taka-alalla samalla. Eli Ceres soitti auringolle ja Lilith häilyi takana :
Mutta kysymys kuuluukin, että mitä ihmettä tälle voi tehdä?! Jos miekkonen ymmärtäisi astrologiaa, voisin osoittaa hänelle tuota kuviota kartalta ja selittää että kas näin, tässä syy, ei ole kyse muusta kun siitä että taivaankappaleet ovat hassusti ristissä
Et sinä minua rakasta.
Mutta taitaisi olla totaalisen turha yritys.