Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaiuttimen häiriöääni  (Luettu 11216 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #15 : 12.01.2013 14:07:11 »

No en. Miksei toi tullut edes mieleen? Mä pesen kaikki uudet vaatteetkin ym
Jotain niissä on koska silmä tuli taas kipeeksi ja vuotaa. Höh!
tallennettu
Nefarian
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #16 : 12.01.2013 14:08:44 »

äkkiä pyykkikone laulamaan..  Cheesy
tallennettu

..just go with the flow..
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 12.01.2013 21:07:16 »

Nyt tulee niin outoa ääntä noista skobeista, vinkuu, sirisee ja se tykytysääni päälle. Mikään naapurin laite ei kyllä voi tollasia kummia ääniä aikaansaada. Säikähdin sitä äsken ja vähän pelottavalta toi kuulostaa vieläkin
Tää on ihan selvä yhteydenottoyritys.
Tunnen itseni ihan hölmöksi kun puhun skobelle  idiot2 Grin No mut se hiljeni kun sanoin et jos olet xxx ole hetki vaiti. Sirinä ja vinkuminen loppui. Kysyin uudestaan, oletko xxx? Sirinävinku alkoi uudestaan. Huiiii!!!
Mitä täällä tapahtuu?!  Shocked
Mun naapuri aistii myös mieheni läsnäolon mutta alkaa mennä jo vähän yli nää jutut. En ole ikinä asunut tällaisella alueella jossa on näin paljon herkkiä ihmisiä.
Muistan tapauksen parin vuoden takaa koskien just tätä naapuria. Hän soitti joskus viiden kuuden aikoihin aamulla et voisinko heittää pari tupakkaa ennen kun hän lähtee töihin.
Olin hereillä koska olin yrittänyt selvittää pitkin yötä kuka täällä oli häiriköimässä/apua pyytämässä. Kun naapurini tuli ovelle ja heitin ne röökit, tunsin että se henki lähti hänen mukaansa.
No, ei kestänyt kuin minuutti pari kun toinen soittaa ihan paniikissa: täällä on joku outo joka tuijottaa ihan lähellä.
Rukoilin ainakin puoli tuntia ja menin sit nukkuu. Laitoin meediolle viestin et voitko hieman valaista mitä täällä tapahtuu. Hän vastasi että suuri enkeli vei pois maan kentästä hieman harhailevan sielun. Rukoukseeni siis vastattiin ja apu tuli.
Silloin aloin jo kelaa et miten ihmeessä naapurikin sen tunsi mutta aisti sinä kuolinyönäkin kun ONNEKSI oli täällä mun luona. Mä menin jonkinlaiseen transsiin enkä edes tajunnut hänen läsnäoloaan mutta kylmä oli tullut ym ihmeoireita mut ei vahvana kuin mulla
On tuntenut mieheni vahvan läsnäolon muutaman kerran myöskin eikä silloin ole pelottanut. He tulivat hyvin toimeen aiemminkin  Smiley
Olen herännyt viideltä aamulla ja nyt on ihan kukkuuuuu-olo mut en mä sentäs harhoja kuule
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #18 : 12.01.2013 21:23:00 »

Kyllä sun pikkari tarvii saada yhteys siihen ukkoos kun hänellä selvästi on jotain asiaa kun noin määrätietoisesti huomiotasi hakee. Mites ne sinun meediokontaktisi?
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 13.01.2013 05:28:26 »

Piekkolalle olen menossa ja soitan heti alkuviikosta tai laitan viestin että se aika pitäis saada nyt mahd nopeesti.
Taas mä heräsin muutaman tunnin unien jälkeen vaikka menin uinuu tosi väsyneenä ja olin varma että nukun aamuun asti. Neljältä heräsin.
Aion ottaa nyt uuden otteen muidenkin juttujen suhteen. Aion olla polttamatta pilvee ja aloitan e-epa sekä l-teaniinikuurin. Toiv noi luontaisjutut korvaa myös bentsojen nappailun.
Haluun nyt balansoida aivokemian muulla kuin kemiallisilla dropeilla tai yrttiläisellä.
Näköjään nettiapteekista saa halvemmalla sitä teaniinia joten tilaus menemään.
Mulla on hoitokuuri alkamassa muutenkin. Hammasremontti on kesken, torstaina meen juttelee diakonin kanssa ja 24. pv alkaa Allegiasairaalan tutkimukset.
Muutoksia on tapahduttava, sillä sain sen luokan ahdistuskohtauksen ennen nukkumaan menoa että luulin pakahtuvani. Onneks nukahdin kuitenkin.
Toivon tosiaan että asiat alkaa selvitä monella eri osa-aluella  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 13.01.2013 16:49:40 »

Nyt on aivan erilainen energia kuin eilen ja täällä on lämmin tunnelma  Smiley
Seinissä välähtelee kirkkaita valoja ja tunnen miellyttävän läsnäolon. Ihan kuin viime yönä olis kadonnu hetkeks kaikki auttajat enkeleitä myöden. Olo oli aivan kammottava.
Lattia naksahteli ja televisio vaihtoi itsekseen kanavia. Kaiutin on rauhoittunut myös niistä vinkunoista mutta tasainen häiriöääni jatkuu.
Olin tosi tyytyväinen et sain nukuttua sen aamuyön heräämisen jälkeen ja näin unia ekaa kertaa tällä viikolla.
Tosi kummallisia tosin: oli kiinalainen kiukkuinen henkiopas, tulva kotona, käärmemies ja valtavan suuri käärme, lattia jossa oli monta kerrosta joita kuorin pois ym.
Muutamassa tunnissa enemmän unia kuin koko viikossa. On ollut aika rankka viikonlopuu henkisesti
Onneks huomenna alkaa asioiden hoito heti aamusta  Smiley

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 13.01.2013 19:43:22 »

No nyt selvis asiat ainakin osittain!
Hammassärky alkoi riivata enkä halunnut ottaa kipulääkettä tyhjään vatsaan. Olematon ruokahalu vieläkin.
Laitoin meediolle tekstiviestin et voisitko lähettää säteen että kestäisin huomiseen aamuun. Kerroin myös eilisestä kammo ahdistuksesta ja univaikeuksista
Tuli viesti: Pyysit sädettä ja kas kummaa.. Keskittyessäni näin valkoisen paksun säteen menevän suuhusi. Ahdistuskin joltain ahdist ihmiseltä joka ajatteli sua ja univaikudet panisin myös heijastus energiaksi.
Oletko ollut yhteydessä jonkun mielenterv kärsivän kanssa?
Energia viitais siihen suuntaan. Panin hälytyksen klo 10. Olen mukana.

Tadaa! Nyt selvis miksi toi skobe reagoi eilen niin oudosti. Mieheni on halunnut varoittaa mua siitä hulluskelijasta joka on ihastunut minuun ja mielenterveydellisistä syistä eläkkeellä.
Hauska tyyppi mutta ei näköjään parasta seuraa just nyt. Mulla suojauksessa parantamisen varaa
Hammassärky helpottui myös ja meedion rauhoittava energia huomisessa ham.lääkärikäynnissä mukana.
Olen niin kiitollinen taas kerran näistä auttajanaisistani  smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: