Nyt tulee niin outoa ääntä noista skobeista, vinkuu, sirisee ja se tykytysääni päälle. Mikään naapurin laite ei kyllä voi tollasia kummia ääniä aikaansaada. Säikähdin sitä äsken ja vähän pelottavalta toi kuulostaa vieläkin
Tää on ihan selvä yhteydenottoyritys.
Tunnen itseni ihan hölmöksi kun puhun skobelle
No mut se hiljeni kun sanoin et jos olet xxx ole hetki vaiti. Sirinä ja vinkuminen loppui. Kysyin uudestaan, oletko xxx? Sirinävinku alkoi uudestaan. Huiiii!!!
Mitä täällä tapahtuu?!
Mun naapuri aistii myös mieheni läsnäolon mutta alkaa mennä jo vähän yli nää jutut. En ole ikinä asunut tällaisella alueella jossa on näin paljon herkkiä ihmisiä.
Muistan tapauksen parin vuoden takaa koskien just tätä naapuria. Hän soitti joskus viiden kuuden aikoihin aamulla et voisinko heittää pari tupakkaa ennen kun hän lähtee töihin.
Olin hereillä koska olin yrittänyt selvittää pitkin yötä kuka täällä oli häiriköimässä/apua pyytämässä. Kun naapurini tuli ovelle ja heitin ne röökit, tunsin että se henki lähti hänen mukaansa.
No, ei kestänyt kuin minuutti pari kun toinen soittaa ihan paniikissa: täällä on joku outo joka tuijottaa ihan lähellä.
Rukoilin ainakin puoli tuntia ja menin sit nukkuu. Laitoin meediolle viestin et voitko hieman valaista mitä täällä tapahtuu. Hän vastasi että suuri enkeli vei pois maan kentästä hieman harhailevan sielun. Rukoukseeni siis vastattiin ja apu tuli.
Silloin aloin jo kelaa et miten ihmeessä naapurikin sen tunsi mutta aisti sinä kuolinyönäkin kun ONNEKSI oli täällä mun luona. Mä menin jonkinlaiseen transsiin enkä edes tajunnut hänen läsnäoloaan mutta kylmä oli tullut ym ihmeoireita mut ei vahvana kuin mulla
On tuntenut mieheni vahvan läsnäolon muutaman kerran myöskin eikä silloin ole pelottanut. He tulivat hyvin toimeen aiemminkin
Olen herännyt viideltä aamulla ja nyt on ihan kukkuuuuu-olo mut en mä sentäs harhoja kuule