Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Löytyykö kartaltani selityksiä levottomuuteen ja intuitioon?  (Luettu 2161 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ariesinme
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 11.10.2013 14:38:41 »

Olen uusi käyttäjä. Horoskooppeja ja erityisesti omaa aurinkomerkkiäni olen tutkinut enemmän tai vähemmän aktiivisesti jo yli 12v. Syntymäkartasta olen löytänyt muutamia asioita mutta mieltäni on viime aikoina askarruttanut kaksi piirrettäni. Toinen on jatkuva jännittyneisyyden tila ja levottomuus. Ei ole päivää jolloin en suunnittelissa tulevaisuutta tai pohtisi miten lisätä elämäni laatua. Aviomieheni (rapu) jopa usein toteaa "lopeta se ajatteleminen hetkeksi..tänne asti kuuluu kun aivosi raksuttavat". Stressaan tulevaisuutta, rahaa, ja sitä etten imuroi liian usein. Näkyykö tämä kartallani ja mikä avuksi?
Tämän lisäksi olen nuoresta saakka "aistinut" asioita. Usein minulle soittaa juuri se ihminen ketä ajattelen, olen monesti aavistanut ystävien raskauden, erot jne enkä koskaan ole arvannut kenenkään syntymättömän lapsen sukupuolta väärin. Ystäväni vitsaillen kutsuvat minua joskus noidaksi. Hyvin usein oöen tiöanteessa jossa olen varoittanut ystävääni tai muuta läheistä jostain ihmisestä tai tilanteesta ja asiar päättyvät juuri niin kuin varoitin.Tästä seuraa stressiä lisäävä elementti elämääni..kuuntelen intuitiotani paljon ja jos esim. saan "huonot vibat" jostain ihmisestä kartan tämän seuraa. Minut onkin leimattu liian tuomitsevaksi ja mustavalkoiseksi..kärsin tästä, enkä vähiten siksi, että pidän itseäni juuri sellaisena. Miten tämän sisäisen äänen, intuition (?), voi vaimentaa vai kannattaako edes yrittää? Ja näkyykö siihen syitä kartalla?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: