Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jupiter Kaksosissa 2012-2013  (Luettu 8602 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« : 10.06.2012 17:01:29 »

Jupiter siirtyy Kaksosiin virallisesti siis 11.6.2012, joten voidaan aloittaa asiasta höpöttäminen hyvissä ajoin! Sillä höpöttämisestä, jos mistä kyseissä transiitissa on kyse, ja ideoista.

Taannoin Venuksen perääntymisen threadissa ennustelin jotain tekniikan messiasta (voi olla yhtä hyvin henkilö, keksintö, peli, laite, tms., mutta itse asiassa se liittyy pikemminkin tähän Jupiterin transiittiin. Huomatkaa kuitenkin, että Venus ja Jupiter ovat väljähkössä yhtymässä kesäkuun lopulla niihin aikoihin kun Venus lopettaa perääntymisen, että jos jotain uutta ja ihmeellistä suvaitsee odottaa, se on joko tuona ajankohtana, tai sen jälkeen kun Venus saavuttaa jälleen sen 24 astetta Kaksosia, josta sen perääntyminen alkoi.

Talouspoliittisesti (Venus-Jupiter) luvassa lienee kuitenkin juuri sellaista Kaksosiin kuuluvaa sirkutusta ratkaisuista, joka ei kuitenkaan johda mihinkään, eikä kukaan ota mitään tosissaan - ainakaan ennen seuraavaa Saturnuksen merkinvaihtoa.

Luvassa on ilmeisesti ainakin hyvää aikaa bilettämiselle ennen maailmanloppua, eli kun jokaista EU-maata uhkaa Kreikan tilanne vastaavin seurauksin ja sitten ollaankin joko tappelemassa vuoronumeroista leipäjonossa tai pakkaamassa matkalaukkuja suuntana jokin taianomainen kolkka jossa vielä sattuisi olemaan työpaikkoja.     Tongue
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 10.06.2012 19:12:05 »

Toivottavasti Jupiter lisää Kaksosissa kirjoittamista ja uteliaisuutta opinnoissa sekä intoa uusien asioiden tutkailuun..  Wink
tallennettu

mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #2 : 01.01.2013 15:02:16 »

Mulla menossa rx jupiter aspect_opp pallas (lisäksi ohimenevä  jupiter aspect_opp uranus sekä  jupiter aspect_opp keskitaivas ). Ihan äsken jätin tehtäväni erään yhdistyksen hallituksen jäsenenä, missä en kokenut saavani ääntäni riittävästi kuuluville sekä ko. yhdistys ei mielestäni palvele sen kummemmin itseäni tai tarjoa jäsenilleen sitä, mistä he maksavat. Toisin sanoen, yhdistyksen perusajatus on hakusessa ja en kokenut, että itse pystyisin vaikuttamaan suunnanmuutokseen. Turhautumisen kasvettua liian suureksi tein ratkaisevan siirron mahdollisista vihaisista reaktioista huolimatta, ja jätin eroanomukseni muulle hallitukselle - tehtyäni siirron koen oloni vapautuneeksi Smiley

Tartuin tähän, sillä Tanhuan kuukausitulkinnassa Jousimiehille luvattiin seuraavaa - ja se tuntuu täsmäävän!:

Lainaus
Kuukausihoroskooppi Jousimies


Tammikuussa merkkiäsi hallitseva Jupiter perääntyy haasteellisessa oppositioasemassa ja auttaa sinua omalla surkuhupaisalla tavallaan hahmottamaan, mihin sinun ei missään nimessä kannata voimiasi haaskata. Kaikki sellaiset suunnitelmat, joissa ei ole todellista mahdollisuutta, alkavat herättää sinussa kasvavaa tyytymättömyyttä. Tällainen negatiivinen paine saa sinut omalla käytökselläsi vielä pahentamaan tilannetta, jolloin seinä vain kaatuu päälle ja hyvä niin. Hyväksyessäsi tietyt asiat tarpeettomiksi itsellesi, avautuvat uudet ja paljon raikkaammat kuviot houkuttelevina eteesi.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 09.01.2013 15:59:05 »

Minulla on Aurinko Kaksosissa, joten Jupiter muistaa nyt minua erityisesti. Transiitti alkoi loppukesästä, eikä se ole vielä ohitse, se pysyy Auringon tienoilla kevääseen asti.

Määräaikainen työsuhde päättyi ensimmäisen ohituksen aikana, ja vaikka jatkoa toivoin, niin yt-neuvottelujen aikaan työnantaja ei kovin kärkkäästi palkkaa ihmisiä. Joka tapauksessa taloustilanne on ollut harvinaisen hyvä ja aloitinkin melkein heti töiden loppumisen jälkeen autokoulun. Kortti heltisi toissapäivänä. Lisäksi lähden mitä todennäköisimmin keväällä Etelä-Eurooppaan vähintään muutamaksi viikoksi. Asuminen on tarjottu ystävän puolesta, kunhan vain lennot järjestän itse.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Downtempo
Vieras
« Vastaus #4 : 09.01.2013 22:20:03 »

Mulla alkaa keväällä  jupiter aspect_con venus ja  keskitaivas  :Smiley
Saapi nähdä mitä nuo transiitit tuo tullessaan.  buck2 (venus 9. ja 10. huoneen rajalla, et en tiiä että mitäs kaikkea se voikaan tuoda tullessaan)  crazy2
tallennettu
Sari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24


Profiili
« Vastaus #5 : 29.01.2013 14:38:09 »

Tulossa keväällä  jupiter aspect_sex askendentti ja  jupiter aspect_sex keskitaivas Toivottavasti ainakin talous kohenee hiukan... Onhan siellä kyllä  jupiter aspect_opp aurinko ja sen vastapainoksi  jupiter aspect_sex kuu tulossa perässä. Muutto olisi ainakin mahdollinen  Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 29.01.2013 16:01:08 »

Jupiter on tällä hetkellä käytännöllisesti katsoen jo seisahduksissa 19 astetta 38' Kaksosia - virallisesti se kääntyy kulkemaan eteenpäin huomenissa eli  30.1.13  13:37, mutta käytännössähän se on edelleen seisahduksissa... 6 asteesta Kaksosia Jupiter nitkahtaa eteenpäin vasta helmikuun 19. päivän jälkeen.

Jupiter on peruuttanut hyvin pitkän aikaa Kaksosissa, aina 116 päivää, aina 4. lokakuuta 2012 alkaen... Monet asiat ovat vaatineet tarkastuksia ja monissa asioissa on jouduttu palaamaan asiaan uudelleen ja aloittamaan alusta uudelleen... Heillä keillä on omilla kartoillaan Jupiter asteissa 06-16 Kaksosia, ovat saaneet ja tulevat saamaan useampia Jupiterin paluita.
tallennettu

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #7 : 29.01.2013 17:09:49 »

Mulla DC 9 astetta  kaksoset ja niin,  Jupiter siinä etuperin ja takaperin; tuli suhde, joka oli saman vanhan miehen kanssa mutta aloitettiin uudelleen alusta...juuri niin kuin Emelia tuossa yllä sanoi. Ihan siis juuri niin kuin sen voisi ihan kalssisesti sen kummempia saivartelematta tulkitakin.
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #8 : 01.02.2013 20:53:23 »

Jupiter on tällä hetkellä käytännöllisesti katsoen jo seisahduksissa 19 astetta 38' Kaksosia - virallisesti se kääntyy kulkemaan eteenpäin huomenissa eli  30.1.13  13:37, mutta käytännössähän se on edelleen seisahduksissa... 6 asteesta Kaksosia Jupiter nitkahtaa eteenpäin vasta helmikuun 19. päivän jälkeen.

Jupiter on peruuttanut hyvin pitkän aikaa Kaksosissa, aina 116 päivää, aina 4. lokakuuta 2012 alkaen... Monet asiat ovat vaatineet tarkastuksia ja monissa asioissa on jouduttu palaamaan asiaan uudelleen ja aloittamaan alusta uudelleen... Heillä keillä on omilla kartoillaan Jupiter asteissa 06-16 Kaksosia, ovat saaneet ja tulevat saamaan useampia Jupiterin paluita.

Olen huomannut kaveripiirissä näitä ns. Jupiterin onnenpotkimia - eräs Kaksos-kaveri (jolla ko.yhtymä) sai kauan kaipaamansa ylennyksen, Jouskari-kaveri (jolla oppositio) muuten vaan roiman palkankorotuksen ja yksi mun muusikkokaveri jolla Venus (artisteille tärkeä planeetta) 6 astetta  jousimies on tekemässä comebackia muutaman vuoden taon jälkeen, ja näyttää siltä että Jupiterin opposition ja Uranuksen trinin yhteisvaikutuksesta paluu onnistuu mainiosti.
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #9 : 02.02.2013 00:06:35 »

Jupiter tarkasti mun IC:llä jo muutaman päivän ja yhä edelleen muutaman päivän.  Ainakin oon huomannu että paino on noussu... Angry  Katsotaan nyt mitä muuta tuo tullessaan! 
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #10 : 02.02.2013 10:08:42 »

mielenkiintoista. nimittäin tuo pakittaminen lokakuun alusta alkaen. Tosiaan olen pohdiskellut miten vaikuttaisi minun elämään mulla on kuu 8 stetta  kalat ja mars 7 astetta vesmies. Aurinko on härän loppumetreillä ja oma jupiter jouskarin alussa, eli eivät osu ihan tämän pakitusjakson kohdille. kaksosten huone on mulla tyhjänä.

Minulla on lokakuusta aina  tähän päivään saakka ollut sellainen ihme jakso, että eräs vuodesta 2011 maton alle lakaistu juttu on alkanut nostaa päätään. Hitaasti, sitkeästi, oudostikin. Samaan aikaanhan saturnus on tehnyt vastakkaista transiittia mun kuulle ja marsille. Se varmaan aiheuttanut tätä sitkeyttä ja vakavuutta. 

Tuttavapiirissä on eräs kaksonen, jolla on mennyt tänä pakituksen aikana TOSI huonosti. Terveys, ihmissuhteet, työ. Huomasin ettei hlö itse, tai tämän lapset ole huolissaan, eikä hlö ota lääkärin varoituksia kuuleviin korviinsa. Tuskin helpottaa kun sillä on venus ravun alussa.Sellaisia , jotka eivät ymmärrä astrologiaa on vaikea neuvoa Huh Toisaalta eräällä  jousimies menisi kuulemma paremmin kuin aikoihin, joten eipä noista oppositioista ja yhtymistä ikinä voi tietää. Kummallakaan ei ole mitään muuta kauhutransiittia päällä.
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #11 : 02.02.2013 16:57:34 »

Musta on tuntunut, että koko talven asiat ovat vaan junnanneet paikallaan, eivätkä edisty. Mutta ehkäpä nyt kun peruuttaminen lakkasi, alkaisi tapahtua.  aurinko 4 astetta ja askendentti 6 astetta  kaksoset.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Laksmi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136



Profiili
« Vastaus #12 : 02.02.2013 19:29:58 »

Hmm, tuo junnaaminen voisi johtua jupiterin ja saturnuksen  aspect_inc ??  Saturnuskin alkaa tuossa pian pakittamaan ...
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #13 : 02.02.2013 20:47:44 »

Allekirjoittaneella on ainakin tietyt asiat lähteneet liikkeelle Jupiterin myötä ja peruutuksen ajan vaikutttanut pattitilanne osoittaa elpymisen merkkejä..
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: