Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutamalle halukkaille Reiki-hoitoa etänä  (Luettu 3267 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« : 18.03.2013 16:46:24 »

Heips,

On kyllä jukolauta jotain mätää meikäläisessä jos viestin on lukenut 175 ja loppupelissä noin kourallinen ilmoittautui halukkaaksi alussa.

Ilmoittelin siis täällä, että lähetän reikiä halukkaille. Olin sepittänyt alkuun, että kuka olen, mitä teen jne, mutta katseltuani nyt näiden muiden ilmoituksia niin päätinkin, että jospa se oli sitten liikaa ja poistin esittelyni tästä alusta. Ehkä ihmisiä ei kiinnosta kuka sitä energiahoitoa lähettää... (?)

Noh - tarjous on edelleen voimassa jatkossakin. Yksityisviestit näkyvät sähköpostissani, joten suhteellisen nopealla aikataululla pääsen vastailemaan viesteihin.

Haluan työskennellä niin, että otan hoidettavaksi yhden asiakkaan kerraallaan, joten toivoisin, että halukkaat lähestyvät minua yksityisviestillä. Pyydän saada tietää nimen ja mahdollisesti myös vaivan /asian, johonka kaipaa huomiota. Olisi myös hyvä tietää, onko henkilö saanut muita hoitoja lähiaikoina, onko aikaisempaa kokemusta reikistä, vaiko onko kyseessä ensimmäinen kerta / kokemus reikistä.

Voin lähettää samalle henkilölle reikiä useampaan otteeseen ja minuun saa olla yhteydessä hoidon vaikutuksista ja vaikkapa kirjoittaa asioista, jotka kenties tupsahtavat pintaan. Näistä voidaan sopia tarkemmin yksityisviestitse.

Namaste.

/A
« Viimeksi muokattu: 10.04.2013 09:03:50 kirjoittanut Athena » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: