Kyllähän sinulla 8. huone nousee tärkeäksi, jos kerran kaksi henkilökohtaista planeettaa siellä on. 8. huoneen hallitsijakin (Mars) sijaitsee samaisessa huoneessa. Jännä yhdistelmä Härkä-Kuu ja Härkä-Marsin yhtymä, siinä on samanaikaisesti rauhallinen ja varman päälle pelaava ote, mutta sitten myös kärsimättömyys/taisteluhenki puskee pintaan sopivissa tilanteissa, tässä tapauksessa niissä 8. huoneen teemoissa.
8. huone on myös hyvin yksityinen. Onko sinulla taipumusta olla ns. painekattila, pinnan alla kuohuu, mutta päällisin puolin olet kuin kivikasvo, jota mikään ei näyttäisi hetkauttavan?
Itsekin olen muuten Kuu-Härkä ja kumppanien taloudellinen vastuuttomuus tai muut taloudelliset ongelmat ovat olleet arkipäivää jo vuodesta 1989 lähtien.
Tämä on sitten johtanut siihen, että olen ollut yleensä perheen vastuunkantaja raha-asioissa. Minulla 8. huoneen kärki on Kauriissa ja Saturnus on 11. huoneessa. Saturnus on myös DC:n hallitsija. Jos kumppani on lainaillut minulta (kuten melkein aina on), niin minua ei hävetä yhtään vaatia omiani takaisin. Seksiin eivät talousongelmat ole vaikuttaneet ainakaan minun puoleltani, mutta miehiin on kyllä. Haluttomuus tai kyvyttömyys näyttää olevan yleinen vaiva siinä vaiheessa, kun asiat ovat retuperällä.