Juuri näin kuten Jesse kertoi
Itselläni on usein niin jumalattoman paljon negaa ettei toimi, mutta jos mukana on oikea toivo, asiat alkaa tapahtua ja mennä eteenpäin.
Keskiviikkona yöllä tuli joku kamala kauhuleffa josta jäi mun mieleen kauhee ilmestys joka näytti Manaajan pikkutytöltä. Se näky on ollut mielessäni siitä asti. Tätä jos pyöritän päässäni, aikaansaan jonkun kammotuksen eteeni
Ajatusten muuttaminen vaatii paljon jos on jäänyt jumiin vanhoihin juttuihin. Meditaatio...
tai muu tapa jolla tyhjentää mielensä ja täyttää paremmalla aatoksella
Tämä energiataso kannattaa hyödyntää mutta oppimista on paljon. Mä kirjoitan homejutuista ja mitä sit vedin puoleeni - kuvottavan hajuisen pesukoneen jota en voi käyttää. Ei kannata miettiä negaa.
Tässä on iso opetus itsellenikin.
Mitä herkempi viel on, sitä voimakkaammin tapahtuu. Kahtena aamuna olen tuntenyt pahan energian lähelläni ja ajatukset on ollu niin pikimustia, itsetuhoisia.
Koskaan, ei ikinä aiemmin ole ollut tällaista. Kaikella on tarkoituksensa kuitenkin. Haluan todellakin tietää syyn mikä sen lohduttoman energian sai tänne. Heräsin kahtena aamuna siihen enkä haluu kokea ikinä enää.
Tällasten juttujen jälkeen tarvitaan vahvaa voimaa mieleen, uudistusta
Herää ja kerää itses kasaan taas
Joskus vaan se vahvuus on saatava omasta itsestään, ajatuksistaan uuteen alkuun koska kukaan ei siinä voi tehdä sitä työtä paitsi sinä itse