Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Surma unessa  (Luettu 2380 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sädetär
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« : 09.05.2013 23:05:54 »

En kauheasti ole viime vuosina unia nähnyt, mutta nyt on kaksi ollut mitkä ihmetyttivät. Käärmeuneen sainkin jo vastauksia, mutta sen jälkeen tuli toinen joka sai niskakarvat pystyyn ja jäi mietityttään sen luonteensa vuoksi edelleen. Ei todellakaan mukava uni nähdä..

En enää muista minkä takia naishenkilä oli surmattu ja syyllistä etsittiin. Tavallaan osallistuin itsekkin syyllisen etsintään, mutta samaan aikaan unessa tajusin, että en halua oikean syyllisen paljastuvan koska minä olin hänet tappanut ja kääntänyt vielä kunnolla veistä rinnassa olevassa haavassa. Ja vielä entistä oudommaksi ja kamalammaksi tämän teki se, että samassa talossa asuva mies (en tiedä oliko miesystävä vai miksi asuimme samassa taloudessa) oli jäämässä kiinni koska häntä alettiin epäillä surman tekijäksi, ja minä en aikonut paljastaa, että surman tekijä olinkin minä. Aioin antaa ottaa syyttömän kiinni ja vieläpä peitelläkseni omia tekojani. Uni päättyi siihen kun väkeä oli tulossa taloamme kohti vangitakseen tämän miehen. Aikakausi sijoittui enempi ehkä jonnekkin keskiaikaan kuin nykyaikaan.

En kyllä sälytä tekojani muiden niskaan ja miten olin surmannut jonkun? uhh... Embarrassed

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: