Tiikerililja
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #15 : 31.12.2005 15:12:38 » |
|
Näin minäkin tämän Dissolven aloittaman keskustelun ymmärsin, että kyse oli nimenomaan ns. onnenonkijoista eikä astroharrastuksesta kiinnostuneista. Koska jos astrologia ihan oikeasti kiinnostaa, niin sekä tältä sivustolta että muualta netistä löytyy paljon kattavaa tietoa, josta voisi lähteä hieman pohjatietoa hakemaan. Ihmiset vain ovat nykyään kovin kärsimättömiä... Tottahan toki ajatusten vaihto muiden foorumilaisten kanssa on hieno juttu ja saa itsekin aina uusia näkökulmia asioihin ja tulee ahaa-elämyksiä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Jinx
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 20.04.2006 13:08:49 » |
|
Eivät ne minua ainakaan haittaa.. Olen apua kaivannut itsekkin ja yrittänyt itse tutkia omaa karttaani... Saattaa olla että jonkinlaista tulkintaa olen pyytänytkin.. Juuri nyt en muista.. Eihän se kauhean kivaa ole jos kaikki alkaisi pyydellä (ilmaiseksi) tulkintoja kartasta... Neuvoja ja apuja aina voi kysellä mutta ei nyt ehkä suoraa tulkintaa...
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.04.2006 13:11:34 kirjoittanut Jinx »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 20.04.2006 14:02:32 » |
|
Minä olen saanut apua oman karttani tulkinnassa ilman pyytämättäkin ja ISO KIITOS siitä niille, joita karttani tiedot ovat kiinnostaneet.
Toki olen jotain kysynytkin, kun en ole ymmärtänyt, mutta siksihän tämä foorumi on olemassa, että voi kysellä ja ihmetellä. :
Pienet tulkinnat sieltä täältä jostain kartan osasta ovat vieneet pitkälle itsetuntemuksessa, mutta myös hurjan pitkälle opetellessani kartan tulkintaa, kun merkkejä on voinut peilata omaan elämään käytännössä.
Toivon, että minusta on ollut apua jossain muussa asiassa vastaavasti ja mielelläni autankin, jos vain osaan ja kykenen.
Luen oikeastaan kaikki tulkintoihin liittyvät viestit vaikka en osaa vastata niihin. Lukemalla muiden tulkintoja toisille ja kysymyksiä mitä mikin merkki missäkin tarkoittaa ja vaikuttaa, oppii katsomaan omasta kartasta vastaavia asioita, mutta se voidaan kai lukea siksi oma-aloitteisuudeksi ja kiinnostukseksi oppia kartan lukua.
Ymmärrän, että nuo parin viestin kirjoittajat, jotka pyytävät apua kartan tulkitsemiseen tai selvänäköön tms. ärsyttävät, mutta yhdyn siihen, että ei tarvitse vastata, jos itsestä tuntuu sille.
Mielestäni pahimpia ovat ne, jotka riivaavat kymmenillä, jopa sadoilla YV:llä päivässä hakien vastauksia samaan rakkausongelmaan viikosta ja kuukaudesta toiseen, että "miksi-minulle-aina-käy-näin-ja-kuinka-sen-toisen-saisi-tajuamaan-että-minä-olen-niin-valloittava-ja-loistava-persoona-ja-sen-rakastumaan-minuun-ja-palaamaan-takaisin-häntä-koipien-välissä-että-saisin-kostonhimoni-tyydytettyä?"
En opeta, enkä neuvo, enkä myöskään arvostele, mutta minua rassaa nuo tyypit, jotka eivät ole yhtään oma-aloitteisia ratkaisemaan omaa elämäänsä ja ongelmiaan, vaan kaikki ongelmien ratkaisut pitäisi tulla hopeatarjottimella tekemättä itse muuta kuin pommittaa väsymykseen asti auttajia.
Tosin, voihan olla, että joku on todella kykenemätön ja avuton hallitsemaan/tekemään mitään omalle elämälleen, joten menen silti pienelle paikalle, etten arvostelisi turhaan ketään. :
Tosin, mielestäni jos on kykenevä kirjoittamaan satoja viestejä samasta ongelmasta päivästä toiseen, on kykenevä silloin myös tekemään elämälleen jotain.
Iloa, valoa ja rakkautta
Asterix(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/AN_BUBLE.gif)
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.04.2006 14:15:35 kirjoittanut Asterix The Kevät Gemini »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 20.04.2006 14:33:26 » |
|
Eipä haittaa minua tippaakaan, vaikka tulkintoja pyydellään. Yleensähän sitä apua pyydetään, kun siihen on tarvetta. Olkoon ne sitten tulkintoja tai mitä muuta tahansa. Jokainen meistä on etevä jossakin ja on hienoa, että avuntarvitsijoita autetaan ! Itsekin autan muita aina ihan kaikessa, mihin vain taitoni ja voimani riittävät. Pyyteetön auttaminen ja toisista välittäminen ihana asia ! YES !! Rakkaudella rakennetaan parempaa maailmaa... Ei kysyvä tieltä eksy, anna niin sinulle annetaan, kolkuta niin sinulle avataan...
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.04.2006 14:36:57 kirjoittanut Gigianne »
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 20.04.2006 20:51:19 » |
|
Oikeastaan on ihan hyvä juttu.. ..muutamia simppelimpiä astro-juttuja yvisti tulkinnut vaikken mikään huipputietäjä ole itekkään. Mutta ovat pyytäjät olleet että naulan kantaan tvs.
Sittenpä koska alunperinkin tulin tänne foorumille lähinnä astroilemaan niin oikeastaan on hyvä kun tuolla topiceissa on niin paljon visaisia kysymyksiä ja sitten joku Ajatuksen tai Mayn kaltainen tietäjä selittää.. Voipi soveltaa omiinkin pohdintoihin noita vastauksia.
Yleisellä puolella asioita siis kannattaakin esittää, varmasti on jollakulla muullakin samankaltainen pähkinä, muttei vaan kehtaa siitä kirjoittaa. Sitä paitsi sellaista ei olekkaan kuin tyhmä kysymys.. Tyhymänä pyssyy jos ei ilikkee kyssyy.
Itse kyselen yvinä oikeastaan vaan silloin jos alustan asiaa sen verran seikkaperäisesti ettei yleisellä puolella viitsi repostella. Sitä on kyllä aika vähän..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kauris76
Kohtuuastroilija
Vahva Uranus +Kristustietoisuus
|
|
« Vastaus #20 : 21.04.2006 11:49:05 » |
|
Itse vastailen mielelläni kysymyksiin, joihin nyt jotain tulee mieleen. Voisinpa tehdä koko tulkinnankin, ellei se olisi niin aikaavievä ja laaja-alainen juttu. Jos totta puhutaan olen tehnyt kaiken aikaa omalla alueellani täydellisiä tulkintoja ilmaiseksi/puoli-ilmaiseksi. Siksipä koko tässä ketjussa pisti eniten miettimään monen kommentit siitä, kuinka heitä häiritsee, että ihmiset pyytävät tulkintoja ILMAISEKSI. Haloo, ei kaikilla ole varaa kallisiin tulkintoihin, jotka vielä suurelta osalta ovat jo aeimmin mainittuja tietokonetulosteita, mitkä eivät välttämättä anna ihmiselle mitään... Itse sain kimmokkeen opetella karttojen salat syvällisesti juuri siksi, että A) Ei olisi tullut mieleenkään käyttää vähiä perheen ruokarahoja valmiisiin tulkintoihin (samalla rahalla saa halutessaan jo kokonaisen kirjan) B) Valmiit tulkinnat (joita muilta olen nähnyt) vaikuttivat silmissäni niin pinnallisilta ja ylimalkaisilta, etteivät saaneet mielenkiintoani heräämään. Tätä nykyä olenkin jo tyytyväinen, ettei minulla ollut aiemmin mahdollisuutta valmiisiin tulkintoihin, sillä vuosien työ alkaa nyt palkita laaja-alaisella tietomäärällä monista eri näkökulmista...Rahaa ei ole paljoa palanut, vaan sen sijaan aikaa, vaivaa ja kärsivällisyyttä-työtunteja laskematta. Ilmaisia tulkintoja teen nykyisin nimenomaan "harjoituksen" vuoksi saadakseni palautetta siitä, kuinka hyvin tietoni pitävät paikkaansa (ja ihmisille, joilla ei nimenomaan ole varaa ammattilaisen tulkintoihin)...Ilman palautemahdollisuutta en varmaankaan tekisi minkäänlaista tulkintaa- se on siis rahaa tärkeämpää... Olen ottanut yksinkertaisen kannan asiaan- se maksaa, jolla on rahaa, mutta mielestäni oikeus tulkintaan tai edes osaan siitä pitäisi olla myös niillä, joilla rahaa ei ole... Omasta puolestani kiitän paikkakunnan kirjastoa, josta löytyivät ilmaiseksi kaikki mahdolliset suomenkieliset astroteokset...Aloittelijoille suosittelisin Lars Johanssonin Astrologian Maailmaa. Ja asteroideista kiinnostuneille Niemi-Mattilan Ajattomat arkkityypit.
Tulipa pitkä teksti ja taisi mennä jo vähän aiheen vierestäkin...Johtuneeko vähiin jääneistä yöunista-älkää antako sen häiritä...
Rakkaudella neitsyt
|
|
|
tallennettu
|
Johanna
|
|
|
althema82
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 16.05.2006 21:32:03 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
NEITSYT
nousumerkki: Jousimies Aurinko: Neitsyessä Kuu: Leijonassa Merkurius: Vaa assa Venus: Neitsyessä Mars: Skorpionissa
vesi-koira
Sininen Magneettinen Myrsky
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #22 : 18.05.2006 12:34:45 » |
|
Minua ei häiritse missään nimessä. Autan mielelläni jos vain voin, en paljoa osaa mutta jos osaan niin autan Olen saanut monelta teiltä todella paljon hyödyllistä tietoa ja apua josta olen kiitollinen ja iloinen. Ja olette myös opettanut minulle paljon. Olen vielä vaan niin epävarma itse näissä asioissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|