Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalanainen ja kaurismies ..mahdollisuudet?  (Luettu 6193 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Katihka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1



Profiili
« : 03.04.2006 04:53:19 »

Liihottelen tällä hetkellä jossain pilvilinnoissa.... kuin kohtalon johdattamana törmäsin aivan ihanaan mieheen. Hän on kauris.

  smitten

Pahasti takkiini saaneena ja uskoni menettäneenä (joka vihdoin on palautumassa.. ihanaa!) haluaisin kuitenkin selvittää mahdollisesta suhteestani kaiken! Olen varovainen.. vaikka toisaalta haluaisin kuuluttaa koko maailmalle että olen löytänyt elämäni miehen. Voisiko se olla hän?

Haluaisin kuulla kokemuksia parisuhteista, joissa nainen on herkkä kala ja mies käytännöllinen (?) kauris.   Smiley

Olen itse aloittelija untuvikko astrologian saralla ja olisi enemmän kuin hienoa kuulla myös viisaampien näkemys kala-kauris suhteen mahdollisuuksista.   Smiley

Kiitän jo nyt  Kiss
« Viimeksi muokattu: 03.04.2006 04:58:15 kirjoittanut Katihka » tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #1 : 16.05.2006 19:27:13 »

Kalat - Kauris:

Kauriin kunnianhimoinen käytännöllisyys voi olla ristiriidassa kalan romanttisten harhojen kanssa, mutta tavallisesti kauris tuo voimaa, pysyvyyttä ja juurevuutta kala ihmisen elämään. Kalatyypin kannattaisi ottaa enemmän oppia kauriin sinnikyydestä, ahkeruudesta ja maanläheisestä järkevyydestä. Ei kai kala halua, että kauris joutuu hoitamaan hänenkin asiansa omiensa ohessa?

(Lähde: Suuri Horoskooppikirja ((Karisto))

Kun maa ja vesi yhtyvät, tuloksena on toisinaan mitä hienointa kermiikkaa, joskus taas pelkkä mutamöhkäle. Kalat on mietiskelevä ja mielikuvituksellinen luonne, kauris puolestaan itsetietoinen ja kunnianhimoinen, joten he tasapaainottavat oivallisesti toisiaan. Kauris tasoittaa hiukan kaloja, ja kalojen romanttisen idealistinen maailmankatsomus tekee hyvää loputtoman käytännölliselle kauriille. Kalojen aulis ihailu saa kauriin murjotuksenkin loppumaan lyhyeen. Kauriin on kuitenkin muistettava, että kalojen on saatava mietiskellä rauhassa, ja kalojen on ymmärrettävä, että kauris on kuin tehty kiipeämään. kaiken kaikkiaan sopii melko hyvin yhteen.  smitten

(Lähde: Rakkauden tähtitaivas; Jonathan Sternfield)
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: