Minulla 6. huone on 12. huoneen lisäksi hyvin suuri.
6. huoneeni kärki on Vaa'assa ja siellä majailevat:
Olen aina ollut varsin terve ja harvoin minun on tarvinnut sairaalassa rampata. Vihaan lääkkeitä ja sairaaloita muutenkin ja särkylääkkeenkin otan vain, jos tuntuu, etten voi enää sietää kipua ja lääkäriin menen, jos tauti ei meinaa lähteä pois (kävin tänään kaksi kuukautta kestäneen yskän vuoksi lääkärissä). Joskus jos kipu on oikein kova, saatan kuvitella itselleni mitä kamalampia sairauksia, vaikkei minulla oikeasti sitten ole välttämättä mitään flunssaa kummempaa.
Syön ihan normaalisti enkä laske kaloreita tai mieti tarkkaan jokaista suupalaani. Poltan ja juon alkoholia joka viikonloppu. En todellakaan ole mikään terveysintoilija. Inhottaisi, jos joutuisi elämään niin kontrolloitua elämää.
Kouluun olen suhtautunut liian kevytmielisesti ja välillä kaduttaa etten ole lukenut. Asioihin, jotka kiinnostavat minua todenteolla, olen perehtynyt paremmin (astrologia, sukututkimus, tarinoiden kirjoittaminen) ja harrastan niitä varsin intensiivisesti.
Stressaan helposti ja joskus tulee uskomattomia masennuspäiviä/kausia, koska minusta tuntuu, että elän jonkinlaisen paineen alaisena ja tuntuu, etten pysty ratkaisemaan jotain asioita.
Joo, siinäpä jotain. Ainiin, minulla on vielä stellium Neitsyessä, joka kai lisää jotain tämän huoneen antamia ominaisuuksia?