Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Junon paluu  (Luettu 2992 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« : 25.07.2013 19:33:44 »

Mitä tarkoittaa tai tuo tullessaan Junon paluu nataali-Junolle (Vesimies)? Vai onko tuolla sen kummempaa merkitystä? Junolla sekstiili Venukseen ja neliö Jupiteriin.  Sad
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.07.2013 20:09:04 »

Menin aikoinaan naimisiin Junon paluulla, että kyllä se toimii avioliiton asteroidina-kin. Tulin vaimoksi.
Samaan aikaan oli  taivahalla mars venus leijona yhtymä  aspect_squ mun  skorpioni stellium,
ja syntymäkartalla on tarkka  mars leijona aspect_squ venus.
Marsin paluukin siinä vasta ollut.
Taivahan  aurinko merkurius rapu aspect_tri mun stellium
 ja tarkkana tuo  merkurius aspect_tri venus rx tahtomista sanomassa.
Cupido  aspect_con venus rx  skorpioni
Lilith  aspect_con MC  vaaka
ja  chiron rapu aspect_opp saturnus rx  neptunus rx  kauris jotka osuivat rakkauspisteelleni.
Jupiter liikkui  7 huoneessa, kuten Cereskin, meitä oli kolme tahtomassa..
Syntymäkartalla  juno neitsyt  aspect_sex  skorpioni stellium (tarkin  neptunus venus :lle)
ja MC  vaaka siinä keskellä about kuin myös Lilith.
Että siinä oli sitten muutakin kuin pelkkä Junon paluu.

Junolla voi sitoutua johkiin,
miksei myös purkaa sitoumuksia yhtä lailla (Jupiterkin oli taas 7 huoneessa kun erosin..Junoa en ookkaan tutkinut tuossa)
Juno vois kuvastaa myös jonkun sortin "roolia",
koska se ensimmäinen nainenkin Hera / Juno kantoi aikamoista roolia pääjumalan vaimona, Rouva Pääjumala.
Josko sitä haluais sitten   juno vesimies :nä tulevan määritellyksi ihan ittenään, eikä jonkun vaimona?
Vai mielellään just saturnisen perinteisesti Rouvana ?
Että mitä Jupiterin julkisiin asiakirjoihin laitat:
naimisissa, eronnut, avoliitossa...siviilisääty
tallennettu
Elena10
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 74


Profiili
« Vastaus #2 : 26.07.2013 22:30:37 »

No joo, minulla tuli ero kumppanista ja siksi tuota Junoa(kin) kyselin. Yritän kovasti opiskella astrologiaa ja siksi kaikki elämäni tapahtumia pyrin seuraamaan myös transiittien kautta. Tuossa päättyneessä suhteessa en saanut/voinut olla oma itseni ja se oli yksi syy eroon, jonka itse tein. Vapauttani ei rajoitettu - sitä oli päinvastoin ehkä liikaakin. Toki tässä samaan aikaan tapahtuu myös Vertex-Antivertex-linjalla (Kauris-Rapu) ja Chironkin kipuilee Vertexin vieressä.

Mutta tämmöistä se elämä joskus on  coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: