Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enneunet.  (Luettu 2572 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
unessa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.09.2013 20:29:41 »

Näin joitakin viikkoja sitten unta, että joku kaukainen sukulaiseni (joku vanhempi nainen, jota en koskaan ollut nähnyt tai tuntenut) äitini puolelta oli minuun kirjeitse yhteydessä. Kirjeeseen oli kirjoitettu päivämäärä 10.8 ja kirje sisälsi viestin itsemurhasta. Menin unessa kyseisenä, 10.8, päivänä tapaamaan tätä henkilöä hänen luokseen, peläten hänen kuolleen. Sukulainen tuli kuitenkin avaamaan oven ja toivotti minut tervetulleeksi. Hetkeä myöhemmin hän otti aseen, ampui ensin minua ja sitten itseään.

Oikeassa elämässä kyseinen puoli suvustani on ollut viime vuosiin saakka täysin tuntematon meille, myös äidilleni.

Tänään sain puhelun äidiltäni. Hänelle oli tullut kirje kuolleen sukulaisnaisen perunkirjoituksiin. Kukaan meistä ei koskaan tuntenut naista tai tiennyt edes hänen olemassaolostaan. Naisen syntymäpäivä oli ollut 9.8.

Liekkö vain sattumaa, mutta uskon vahvasti, että uni enteili tulevaa yhteydenottoa pimennossa olleesta sukulaisesta.

Olen useita kertoja aiemmin nähnyt unia, jotka myöhemmin ovat tapahtuneet oikeassa elämässä. Olen nähnyt unia kuolemasta ja syntymästä. Joitakin unia olen jäänyt pohtimaan ne nähtyäni, mutta koskaan en ole osannut niitä tulkita, kuin vasta jälkikäteen, kun jotakin on tapahtunut.

Onko täällä muita jotka kokevat näkevänsä unissa enteitä?

ps. olen tällä palstalla keltanokka, joten pahoitteluni, jos kyseinen aihe on jo puitu jossain muussa keskustelussa  :Smiley
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 06.09.2013 16:20:29 »

Hei vaan unessa,

Kyllä tästä on useita ketjuja olemassa. Smiley Vaikuttaa ainakin tämän palstan unennäkijöiden keskuudessa toistuvan aika useinkin isommat ja pienemmät "enteet". Vaikea kyllä sanoa, mistä ne oikein tulevat.
Niitä ei yleensä tosiaan voi varmuudella ymmärtää etukäteen, vaikka tunnistaisikin että uni oli tarpeeksi erikoinen tarkoittaakseen jotain muutakin kuin viime päivien tunnelmien ja toiveiden pyörittelyä. 

Mutta jatketaan ihmettelyä ja tutkimista - tervetuloa joukkoon  Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: