Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kertokaas mulle sateenkaaresta?  (Luettu 5907 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« : 14.08.2013 10:48:38 »

Olen nyt viimeisen viikon sisällä nähnyt kaksi kertaa upean tuplatripla sateenkaaren taivaalla merkittävän asian yhteydessä. Pointti siis ei ole siinä sateenkaaressa, juu, näkeehän niitä, mutta se että se tupsahtaa näkyviin juuri kun on meneillään jotain merkittävää, ja vielä kaksi kertaa.
Luin paljonkin sateenkaaren symboliikkaa, mutten oikein osaa kasata mitään mitä se sitten tahtoo viestittää.

Luoja on mukana matkassa, sitä varmaan ainakin  smitten

Onko muilla ollut elämässään "sateenkaariviestiä?"
« Viimeksi muokattu: 14.08.2013 10:55:34 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #1 : 14.08.2013 17:12:32 »

Mulla on. Liiton merkki  Wink

Viesti henkimaailmasta, että sopimus pitää, vaikka itse on lujilla. Mutta sen viesti ja energia on erilainen, kuin esim. höyhenessä tai sulassa.
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #2 : 14.08.2013 17:50:20 »

Olen nyt viimeisen viikon sisällä nähnyt kaksi kertaa upean tuplatripla sateenkaaren taivaalla merkittävän asian yhteydessä.

Wiki:

Olisivatko nuo vaikkapa enteitä siitä, että huomenna torstaina Shrii Bevan Morris, Maharishi
University of Managementin (MUM, Fairfield Iowa USA) reksi, tulee visiitille Hesaan (Unioninkatu
10) ja tuo mukanaan Valaistuksen Aikakauden Auringonpaisteen varsinkin peäkaapuntiseuvvulle?

ROFLOL!   2funny

Bevan G. Morris (born 3 March 1949[citation needed] in Adelaide, Australia[citation needed]) is the president of Maharishi University of Management in Fairfield, Iowa, Prime Minister of the Global Country of World Peace, President of Maharishi Vedic Education Development Corporation, Prime Minister of the United States Peace Government, President of the Maharishi World Peace Fund, and a founder of the Natural Law Party.[1][2]

Contents  [hide]
1 Early life and education
2 Career
2.1 Maharishi University of Management
2.2 Natural Law Party
2.3 Other
3 References
Early life and education[edit source | editbeta]

Morris learned Transcendental Meditation (TM) from Maharishi Mahesh Yogi at age 19, in Australia. He attended a TM Teacher Training at Maharishi's Academy at Rishikesh where he lived for two years from 1969-1971.[3]

Morris received his B.A. and M.A. in psychology and philosophy from Gonville and Caius College of Cambridge University, England. He earned a Masters degree and a Ph.D. in the Science of Creative Intelligence from Maharishi European Research University (MERU) in Vlodrop, Netherlands. He also holds a Doctorate of World Peace from MERU in Switzerland.[4]
« Viimeksi muokattu: 14.08.2013 17:56:12 kirjoittanut sideman » tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #3 : 14.08.2013 18:07:41 »

Sateenkaaret ovat aina voimakkaita merkkejä ja kannustimia. Se miksi joku näkee niitä isoissa määrin juontuu aina siitä että mistä suunnasta henkilö itse kaipaa varmistusta.
Yleisiä sateenkaaren funktioita;
- Kannustaa henkisellä tiellä etsimisessä
- Vahvistaa ja tsempata oikeaan suuntaan menemistä
- Osoittaa korkeamman tuki
- Osoittaa tulevia tai löydettyjä sielunkumppanuuksia

Veikkaan että itse sisälläsi tiedät mistä on kyse... Mikä merkitys niillä sinulle itsellesi on
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #4 : 15.08.2013 07:01:27 »

Kiitos  smitten

Juu, erilaista kuin höyhenten viesti...jotenkin kokisin niin, että höyhenet liittyvät juuri minuun itseeni, läheisemmin, kun taas nämä sateenkaaret osoittavat ulkoisiin asioihin Smiley

Nyt näitä miettiessäni minulla oli myös...taisi olla viime talvena, kokemus tuplasateenkaaresta. Yläkerrasta pyydettiin istumaan alas, ja silmieni edessä olikin tuo kaunis näky Smiley Olin hyvin yksinäinen ja surkea, ja silloin viesti oli kyllä vahvasti, että olemme kanssasi, et ole yksin.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6616


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 15.08.2013 08:15:25 »

7 Iris sateenkaaren jumalatar, feminiininen viestintuoja ( merkurius maskuliininen, anonyymi)
 Kartallasi tr Iris rx  aspect_con aurinko,
ja tr Pholus rx  aspect_con Iris, käännekohtana,
tuplana ainaskin viestiä tuomassa

http://fi.wikipedia.org/wiki/Iris_%28mytologia%29
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #6 : 15.08.2013 09:06:26 »

Ohhoh nikki mikä huomio.
Hieno.
tallennettu
Yep
Vieras
« Vastaus #7 : 15.08.2013 18:28:47 »

Mulla on. Liiton merkki  Wink

Viesti henkimaailmasta, että sopimus pitää, vaikka itse on lujilla. Mutta sen viesti ja energia on erilainen, kuin esim. höyhenessä tai sulassa.

Mitä höyhenet tarkoittaa? Lasketaan sohvasta tulevat höyhenet?  Huh

Minä näen usein höyheniä, kun ajattelen jotain tärkeää. Tulkitsen sen niin, että olen oikealla tiellä. Jos sohvasta lähtee höyheniä (höyhensohva??  Cheesy), niin en minä niitä noteeraisi. Paitsi joskus, jos selvästi osuisi kohdalle.

Sulan koen intiaaniviisautena. Sama viesti, mutta voimakkaampi. Ehkä maanläheisempi.

Höyhenet tulevat Enkeleiltä ja sulat oppailta?? Hmm - en ole ennen yrittänyt näin eritellä
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5942



Profiili
« Vastaus #8 : 16.08.2013 10:49:03 »

Höyhenet.

Mulle ne kertoo enkeleistä ja suojeluksesta, ja on viesti siitä, että kyllä, sinä olet meidän kanssamme yhteydessä ihan niin kuin sinusta tuntuukin, ja kyllä, se oli ihan todellinen kontakti, yhteys tms. jonka koit.

Ottaisin jopa jostain höyhentyynystä leijaavan höyhenen vakavasti, jos se tulisi joteskin "sattumalta" tärkeällä hetkellä, tai ajatellessa jotain tiettyä juttua tms. Mut joo, jos puistelen ko. tyynyä pihalla ja höyhenet lentää, niin tuskinpa siinä mitään viestiä tai merkkiä on mistään Cheesy

Mut jos esim. energiahoidon jälkeisenä aamuna ulkoportaalla oottaa valkea höyhen, kuin jätettynä siihen löytymistä odottamaan, niin kyllä vain, sillä on silloin asiaa Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: