Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Musta yksisarvinen unessa  (Luettu 3921 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 30.08.2013 09:45:08 »

No niin, kun olen päässyt pähkäilyissäni valkoinen käärme-unesta päätökseen, niin näin uuden unen joka jäi mieleen roikkumaan.
Siis, unessa olin mieheni kanssa ulkona, ja illan päätteeksi palasimme mieheni asunnolle (oikeassa elämässä siis asumme avioparina ihan saman katon alla  Grin ), mielessä tietysti "you know what"  Wink. Asunnon ulko-ovella tulin toisiin aatoksiin ja sanoinki miehelle että "en minä pysty", mulla oli kauhea syyllisyyden tunne siitä että aion pettää häntä  idiot2. Lähdimme siis kävelemään poispäin asunnolta, yhtäkkiä olimmekin 30-50-luvun (?) nuoria miehiä, villakangaspuvut päällä ja lippalätsä päässä. Minä olin tumma ja mieheni kumma kyllä Brad Pittin näköinen keskiverinen. Kävelimme katua ylös, ja yhtäkkiä mieheni kääntyi ja lähti juoksemaan takaisinpäin. No minä tietysti hädissäni perään, mutta yhtäkkiä ajankin takaa kumipalloa.........  uglystupid2 . Pallo kierii risteykseen ja minä jään seisomaan tielle hämmästyneenä, ja näen hyvin lähellä mustan, uljaan, liehuvaharjaisen yksisarvisen, jolla on oikein vakava/ tuima ilme silmissään. Samassa tämä yksisarvinen ajaakin mua takaa, olemme satamassa ja yksisarvinen ahdistaa mut sellaisten puisten tynnyreiden taakse selälleen, mutta huomaankin yhtäkkiä etten se olekaan minä vaan mieheni, ja minä olen rauhottamassa yksisarvista porkkanoilla, ja niillä se rauhoittuukin. Tuohon uni loppuu...
Muutoin pidän tätä ihan yhtenä villinä mielikuvituksena, mutta yksisarvisesta jäi sellainen mieleen että se merkitsi jotain. Se katse mikä sillä oli kun sen ekan kerran näin jäi mieleen vahvana....
Olenko sekaisin vai mitä ihmettä nyt...

valkoisia iloisia käärmeitä ja mustia äkäisiä yksisarvisia.... mitä seuraavaksi?  2funny
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 01.09.2013 10:50:00 »

Mulla ei ole tästä tulkintaa tarjota, mutta pakko sanoa että ihana uni  Grin
tallennettu
Lorenilver
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 06.09.2013 17:02:59 »

On ihan pakko kirjoittaa tuohon että,  ystäväsi zadgielin  pluto(kutsun mustaa yksisarvista sillä nimellä koska se vierailee unissani  usein ) näkminen  saattaa olla  enne  siitä  että  elämässäsi  on tulossa  muutos, ehkäpä  juuri  parisuhteen tietämillä..
Hevoseläimen pillastelu kielii  jostaki epävakasuudesta ja  mahd  selvittämätömistä  asioista joita ei oo  nostettu poydälle käsittelyyn.
(esiinnyn unissani usein jostain syytä  punaruunikon muodossa. ja silloin ko  elämä on sekaisin  niin se  elikko on ihan seko. mutta taas parempana  aikana se laukkallee tyytyväisenä pitkin ja poikin mieltä. ihmismuotoa en  toisessa  maailmassa  ota)
Ja  niin ja  eräissä  tulkinnossa yksisarvinen on myös  komean  nuorukaisen vertauskuva. joka halajaa neitseelistä puhdasta rakkautta.
eli  herää kysymys että onko  alintajuntsi huomannut joitan puuttetta, vääryyttä tai mahd kilpakosian jota et itse valvetilassa tunnista.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 06.09.2013 19:13:09 »

Lorenilver, kiitos tulkinnasta, voinen myöntää että parisuhteessa on taas pitkään jatkuneen hyvän vaiheen jälkeen myrskyä ilmassa, johtuisiko uni juuri tuosta, mutta mietin että miksi juuri yksisarvinen, en koskaan ikinä ole uneksinu minkäänlaisesta hevoseläimestä, ja miksi juuri musta... Jaa, niin musta väri voi kyllä viitata siihen parisuhteen myrskyisyyteen... Kissaa ei ole monenkaan asian suhteen nostettu pöydälle... Mun vikana kun on sulkeutua ja kätkeä itteni myös mieheltäni... Mutta oon huomannu itessäni muutosta tuossakin.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: