Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Apua tulevaisuuteni suhteen!:)  (Luettu 3336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jouskaritytsy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 12.09.2013 17:30:36 »

Hei!
Olen tällä hetkellä solmussa tulevaisuuteni suhteen. Olen pohtinut jatko-opiskelupaikkaani jo kauan. Olen miettinyt AMK:ia, mutta myös yliopistoa. Minua kiinnostaa kauppatieteet, liiketalous, kielet, jalkaterapia, fysioterapia ja yleisesti ottaen yhteiskuntatieteet.

En millään saa päätettyä mihin hakisin ja hakisinko tammikuussa vai ensi syyskuussa.
Sitten mieleeni tuli astrologia.
Luin jousimiehen tyypilliset ammatinvalinnat, mutta minussa on sen verran myös aivan vastakohtaisia merkkejä, että en päässyt puuta pidemmälle.

Olisiko teillä joitakin ideoita?
Yleensäkin tulevaisuuden suhteen?
Saisitte hyvää harjoitusta kartan tulkinnasta Smiley Smiley
Haluaisin osua opiskelujen suhteen heti oikeaan, vaikka kuinka naiivilta se kuulostaakin Cheesy
Liitteenä on syntymäkarttani.

Muistakin asioista voi kommentoida kuin opiskeluasioista. Tai kysyä. Kiitos paljon, jos vaivaudutte.



Terveisin, jouskaritytsy
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #1 : 15.09.2013 14:00:03 »

Sen verran oot vielä nuori että en suosittelis olemaan ehdoton noiden valintojen suhteen  Smiley

Jos tuosta nyt äkkiseltään tulkitsee niin sulla on jouskarissa niin vahva voimapiste että senkin puolesta kannattaa antaa itselleen mahdollisimman vapaat kädet ja jalat jotta voit mennä sinne minne tuo aika dynaaminenkin energia ohjaa.
Jouskarissa siis sulla;
- Keskitaivas (sun ulkoinen elämä & "päivällä tapahtuvat asiat" sekä ura)
- 10. huoneessa eli elämäntehtävän huoneessa Jupiter tuomassa menestystä sekä Juno antamassa päättäväisyyttä, ehkä joku parisielukin voisi liittyä sit myöhemmin elämässä tähän missioon.
- Merkurius ja Aurinkokin siellä yhtymässä eli kyllä sulla on aika vahvat taidot sosiaalisuuteen ja kommunikointiin ihan luonnostaan.

Mars sulla on nollakulmassa Neitsyessä eli melko hyvät edellytykset sulla on kehittyä varsinaisessa TEKEMISESSÄ rauhallisesti edeten ja järjestellen. Saturnus on tietysti oppositiossa, joskaan ei niin hirveän tarkassa oppositiossa sun Marsiin joten omat voimavarat pitää ehdottomasti ottaa huomioon.

6. huone ei sinänsä sisällä mitään ihmeellistä joten semmoiset väkipakon työvelvollisuudet sulla ei nouse tuolta esiin. Tukee aika hyvin sitä että Jouskarissa on voimapiste. Jouskarihan on perinteisesti  semmoinen yliopistoihin ja korkeaan kouluttautumiseen kiinnostunut merkki mutta tietysti itse kaupallisen puolen hommiinkin tossa kartassa on potentiaalia, toisaalta pari tunnelukkoa pitäis avata ennen mihinkään bisneshommiin lähtemistä.

Enemmänkin nuo Kuulle tulevat aspektit ovat sellaisia jotka eivät tahdo millään tehdä sun oloasi turvalliseksi näissä asioissa. Paljon ois semmosta hyvää kosmista energiaa siellä alitajunnassa mutta ulkoista menestystä etsiessä sä meet melkoiseen tunnelukkoon. Jos tän lukon selvität itelles ja vapaudut siitä niin mikään ei tuu estämään sun menestymistä elämässä ja kun kuulut tohon ikäryhmään joilla on Jupiter ja Pluto yhtymässä niin tiedät "kuin vanhastaan" menestyksen elementit. Tietysti kuunsolmut kehottais sua myöskin olemaan luottamatta liikaa aineelliseen... Enemmänkin toi ohjais sit myöhemmin elämässä jonneki mystisemmälle puolelle missä kehityt sieluna enemmän.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #2 : 15.09.2013 14:03:51 »

Niin ja tietenkin toi Mars Neitsyessä tekee sen että nää fyysiset terapiamuodot ei oo huono uravalinta... Noi on lopulta aika sosiaalisia ammatteja ja Jouskarin energiat auttaa siinäki. Chiron eli parantava energia on myös Neitsyessä. Tutkaile miten tunnet tuon Neitsyen energian ja tutustu lisää siihenki.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 15.09.2013 17:22:49 »

Kaikki nuo luettelemasi kiinnostuksen kohteet ovat sopusoinnussa karttasi kanssa. Jos ne pitäisi laittaa jotenkin paremmuusjärjestykseen niin minun mielestäni ykkösvaihtoehto olisi yhteiskuntatieteet, sitten kauppatieteet/liiketalous, sitten kielet ja viimeksi pistäisin terapeutin hommat. Aika julkisissa hommissa näkisin sinut tulevaisuudessa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: