Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: valkoinen käärme unessa  (Luettu 14786 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 13.08.2013 22:01:17 »

Mitähän meinaa valkoinen käärme unessa. Ei se ollut mitenkään uhkaava, luikerteli vain omiaan. Muuta en unesta muista kuin tuon käärmeen.
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 15.08.2013 10:49:14 »

Mulla tulee mieleen, että käärme tuo viestin. Valkoinen lie hyvä väri, ja se hyvä merkki että et pelännyt. Tosin pelkkää käärmettä on sinänsä vaikea, minun ainakaan, tulkita kovin kummoisesti... Mutta jospa joku toinen vielä keksaisee jotain.

Ai niin. Mihin suuntaan se luikerteli? Sillä voi olla väliä.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 15.08.2013 10:57:21 »

Mulla tulee ihan vaan yhtäkkiseltää mieleen parantaja, ja henkinen sellainen, kun oli valkoinen luikertaja.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 15.08.2013 15:16:00 »

Mulla tulee mieleen, että käärme tuo viestin. Valkoinen lie hyvä väri, ja se hyvä merkki että et pelännyt. Tosin pelkkää käärmettä on sinänsä vaikea, minun ainakaan, tulkita kovin kummoisesti... Mutta jospa joku toinen vielä keksaisee jotain.

Ai niin. Mihin suuntaan se luikerteli? Sillä voi olla väliä.

Käärme luikerteli edessäni oikealta vasemmalle, en muista että olisi ollut tietä tai polkua, mutta jonkinmoinen pusikko siinä oli, siis sitä kohti se käärme luikerteli. Ja hassua kyllä, mutta se käärme vaikutti hyväntuuliselta  Cheesy

Mulla tulee ihan vaan yhtäkkiseltää mieleen parantaja, ja henkinen sellainen, kun oli valkoinen luikertaja.

Liittyyköhän tuo siihen että mulla on ollu mielessä henkiset asiat taas enemmän ja jostain syystä just "henkinen parantaja"  Smiley
Mihinköhän voisi viitata... ??
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #4 : 17.08.2013 09:18:46 »

Vai vielä hyväntuulinenkin se käärme. Kuulostaa positiiviselta unelta, jossa omat mietintäsi näistä henkisistä asioista ja parantajasta ovat henkilöityneet käärmeeksi. Smiley

Oikealta vasemmalle... no ekana tuli mieleen että sydäntä päin. En tiiä menikö oikein.  Smiley
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 17.08.2013 11:29:23 »

Vai vielä hyväntuulinenkin se käärme. Kuulostaa positiiviselta unelta, jossa omat mietintäsi näistä henkisistä asioista ja parantajasta ovat henkilöityneet käärmeeksi. Smiley

Oikealta vasemmalle... no ekana tuli mieleen että sydäntä päin. En tiiä menikö oikein.  Smiley

Vois ollaki, jotenki kun oon ajatellu näitä hömppä asioita niin on tuntunu hyvältä....
Sitä vaa mietin että millälailla tuo parantaja liittyy... Liittyykö minuun vai johonkin toiseen henkimaailman heppuun vai tämän maailman.  Kiss
tallennettu

Indium
Vieras
« Vastaus #6 : 17.08.2013 11:51:13 »

No sitä en voi tietää kehenkä liittyy, minä ainakaan kun en selvänäkijä ole.  Smiley

Voihan semmoinen olla sinnuu lähestymässäkin, henkimaailmasta taikka luonnossa. Jos käärme sitä tarkoitti viestittää, niin huomaat kyllä kenestä on kyse ennemmin tai myöhemmin. Tai sitten nämä asiat ja niihin liittyvät energiat ihan yksinkertaisesti parantavat sinua.  smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 17.08.2013 13:38:51 »

Valkoinen käärme = itsenäisesti päätöksiä tekevä tarkkailija. Kulkee ohitsesi ja kysyy sinulta pelkojesi hallintaa, jotta annat sen ohittaa omia menojaan.
Koen tuon unesi rauhoittavana ja puhdistavana. Katselepa eteenpäin, mitä elämä sinulle antaa. Saatatpa yllättyä vallan positiiivisesti ja huokaista monen tulevan vuoden edestä helpotuksesta. Elämä tulee olemaan varsin toimivaa osallasi.
« Viimeksi muokattu: 22.08.2013 17:59:54 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 18.08.2013 20:48:15 »

Valkoinen käärme = itsenäisesti päätöksiä tekevä tarkkailija. Kulkee ohitsesi ja kysyy sinulta pelkojesi hallintaa, jotta annat sen ohittaa omia menojaan.
Koen tuon unesi rauhoittavana ja puhdistavana. Katselepa eteenpäin, mitä elämä sinulle antaa. Saatatpa yllättyä vallan positiiivisesti ja huokaista monen tulevan vuoden edestä helpoptuksesta. ELämän tulee olemaan varsin toimivaa osallasi.

smitten
ihanan "helpottava" tulkinta!

Luottavaisin mielin ja silmät ja korvat auki siis eteenpäin  smitten
tallennettu

AnnaAleksandra
Vieras
« Vastaus #9 : 27.08.2013 17:13:29 »

Valkoinen käärme merkitsee sinun sisäistä henkistä puhtautta, viisautta, rauhaa ja viattomuutta sekä voimakkuutta päättää elämästäsi ja tehdä hyviä päätöksiä.  smitten
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 28.08.2013 20:55:54 »

Valkoinen käärme merkitsee sinun sisäistä henkistä puhtautta, viisautta, rauhaa ja viattomuutta sekä voimakkuutta päättää elämästäsi ja tehdä hyviä päätöksiä.  smitten

Kiitos  smitten voin kyllä sanoa että pitkästä aikaa on sellainen "rauha" sisimmässä ja jopa taas uskallus luottaa tulevaan ja siihen että kaikki hoituu parhain päin  Smiley
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: