Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leviathan  (Luettu 4308 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« : 02.09.2013 21:48:28 »

Tämä nimi on pyörinyt mielessäni koko päivän ja olo ollut taas aivan kamala. Osaisko joku valaista?

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #1 : 02.09.2013 21:54:38 »

Pikkari, tarkottaskohan tuo, et otahan iisisti  Wink rentoile. Wink angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 02.09.2013 22:03:52 »

Koitan vaikkakin häiritsee koska toi nimi tuli heti aamulla mieleeni ja tosiaankin voimaton olo

Olin aamulla mustissa ajatuksissa ja sit toi nimi oikein soi päässä. Kamalaa koska tiedän mikä se on  buck2
« Viimeksi muokattu: 02.09.2013 22:05:31 kirjoittanut pikkari » tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #3 : 02.09.2013 22:15:03 »

Yritä vaihtaa levyä..vaikka tää.http://www.youtube.com/watch?v=lW2-I1GcEjk  angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 02.09.2013 22:36:52 »

Aivan järjetöntä että täällä pyörii henkimaailman ihmekaverit. Sit mulle ilmoitetaan että on ns kuolleita sieluja ja nyt vielä tämä  idiot2
Olen ollut masisfiiliksissä mutta ei siihen nyt demonia tarvita vielä tilannetta pahentamaan
Kuuntelin ton sun vinkkaaman biisin ja sen lisäksi kirkkomusiikkia  angel
Miksi pitää kiusata ja vapaata tahtoa ei kunnioiteta? Ei mene mun jakeluun tämä
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #5 : 02.09.2013 22:44:16 »

Juu, mut yritä puhua enkuleille..et menevät matkoihinsa.. angel angel angel jospase auttais  Shocked coolsmiley angel smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 29.09.2013 02:09:39 »

No täällähän opetetaan vaikka mitä ja sit ihan irl on jutut jotain muuta. Näin naapurin mummon ja se säikähti mun silmiä hetki sitten.
On kyllä omasta mielestäkin hieman oudot mutta kaks koiraa tajus eli olin eläintaajudella.
Toinen oli jo vanha koira ja omistaja kertoi kun kysyin onko tätä eläintä pahoinpidelty joskus? Koiran silmät kertoi siitä sekä kiitollisuudesta uudesta kodista jossa on saanut eheytyä mutta vanhat psyykkiset arvet näkyi katseesta hyvin selvästi.
Tää hihnan toinen pää oli ihmeissään miten se nyt noin lähelle tulee kun pelkää ihmisiä yleensä.
Tällasista kohtaamista tulee vilpitön halu auttaa.
Kerroin oman näkemykseni vanhuksen auttamiksesi. Omistaja kiitti
Sit tuli toinen koira ja nuori kaunis nainen vastaan. Tällä koiralla oli aivan eri energia. Rakkaudessa kasvanut, nuori poika ja häntä heiluu. Hyvä energia kuten omistajassaan joka kertoi maalle muutosta ja siitä että nyt saa koira vapaat maastot. Mukavia tapaamisia ja miten tämä sit liittyy tohon alkuperäiseen aiheeseen on se että tämä maankenttä erilaisine kulkijoineen on se taso mitä eniten tulisi aatella.

Kaikki nää henkimaailman eri sfräärit sieltä valoista pimeimpään on kyllä varmasti olemassa monine eri muotoineen ja niitä liikaa ajatelessa saat vaan pääsi pyörälle eli ei hyötyy
Rukoilu kenen tahansa puolesta on kaunis teko
Ajatus pomppii nyt miten sattuu mutta miten maadoituksen saa pysymään tällä pallolla jos ei vaan täällä viihdy?
Avaruusvankila. Väärä mesta ja sit vaan käsky et pysy pinnalla
Ne Leviathanit löytyy täältä maan päältä

tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: