Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: jenna@aboutastro.com?  (Luettu 5357 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
NiNNi*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 268


Profiili
« : 04.08.2006 11:11:33 »

kertokaa joku minulle..?
tämä Jenna lähettää minulle sähköpostia (kertoo kumman tarkasti tilanteestani.höh?)ja kertoo että hänen piti ottaa minuun yhteyttä kun näki minun tietoni..kertoi että minulle on alkamassa 27.8 joku transiitti josta minun pitäisi osata ottaa'kaikki irti'...se tulee kuulemma muuttamaan elämääni... Tongue..ja sekös hyvältä kuulostaa...vaikeaa ja takkuista on ollutkin.. Embarrassed
hän sanoi että minun olisi hyvä ottaa yhteyttä johonkin astrologiin joka voisi auttaa..?...hjälp?mitä teen... Huh laugh
...eli onko tämä joku ihme mainostemppu vai mikä...?
(minun tietoni; 25.8.1965 klo 1.45 pihtipudas)
« Viimeksi muokattu: 04.08.2006 11:19:31 kirjoittanut ninni37 » tallennettu
Mimia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #1 : 04.08.2006 14:52:16 »

Mie oon saanut siltä samalta naiselta nyt n. kuukauden ajan jo aikasen monta viestiä (melkeenpä yksi per päivä), että elokuun 4. eli tänään alkaa todella mullistava transiitti ja miun pitäisi ehdottomasti ottaa häneen yhteyttä, koska en muuten saa siitä kaikkea irti.


No tän päivän aikana on tapahtunut sen verran mullistava asia, että miulle äsken soitettiin aikasen nimekkäästä suomalaisesta firmasta, että he haluaisivat miut töihin, että tulisinko. No tottakai suostuin, koska harvemmin sitä ns. kotoa tullaan hakemaan töihin ja muutenkin olin jo aikaisemmin ajatellut, että sinne olisi kiva päästä töihin!!  Smiley


Sattumaa vai ei, että tämä tapahtuma sopii hyvin Jennan lähettämiin viesteihin, niin sitä en osaa sanoa. Mutta sisäinen ääneni kyllä varoittaa tuosta naisesta. Tuntuu, että se on pelkkää rahastusta. Saadaan hyväuskoisia ihmisiä "nalkkiin". Mie en kyllä siltä naiselta tilaisi mitään, koska olen tähänkin asti selvinnyt omin voimin vaikeimmistakin transiiteista, niin miksi ihmeessä tarvitsisin siihen jonkun ihme rahastusastrologin avuksi. Ja se myös herättää epäilyksiäni, koska tämä ihminen pommittaa koko ajan viesteillä. Se ei ole normaalia. Ja ne viestit ovat koko ajan muuttuneet mielestäni käskevimmiksi jne.  tickedoff
tallennettu

Trooppinen: aurinko harka 11.huone, kuu kalat MC, askendentti rapu

Sideerinen: aurinko oinas 11.huone, kuu vesimies  MC, askendentti kaksoset

Valkoinen planetaarinen koira
Puu-Puhveli

Valkoinen Metalli Tähti
Jasmiini
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 04.08.2006 15:32:20 »

Suosittelen AINA kun vähänkään epäilyttää (ja vaikka ei vielä epäilyttäisikään) tsekkaamaan tällaiset netistä. Googleen vain hakusana, niin alkaa löytyä tarinaa. Kyseinen sivusto ainakin näyttää aiheuttaneen jo paljon kyselyjä ja epäilyksiä, tsekatkaapa vaikka tämä:

http://www.complaints.com/directory/2006/june/5/7.htm

Kuulostaa suhteellisen epäilyttävältä ja taitaa olla samaa kamaa kuin Sara Freder ja Angela Curtis...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #3 : 07.08.2006 22:01:39 »

Jep jep, samaisen naisen (?) viestejä saaneena, tosin astro.com:in kautta linkin hoksanneena koen, että kysymys on pelkästä bisneksestä. Samaa tietoa saa näiltä sivustoilta ilman aitoamerikkalaista kuorrutusta ja mikä parasta, selvällä suomenkielellä.
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: