Modet saa sitten siirtää oikeammalle alueelle jos tämä ei se ole.
Eli olen pitkään pohtinut kummalista ongelmaa. Joka liittyy astrologiaan mielenkiintoisesti.
Kun luen horoskooppeja . Asiat tapahtuvat päin vastoin kun niiten tulkintojen mukaan pitäisi. Sillä nytkin kun energian pitäisiä olla negatiivistä ja väsyttävää niin minä meen täysillä eteenpäin ja voin paremmin kun aikoihin. Ja kun taas astroligisesti tulee hyvä kausi (oon lueskellu ja seurannu asiaa yli 10 vuotta) jolloin kaikilla pitäisi olla energiaa ja intoa,minä kuljen syntyjä syviä miettien ja vihaan maailmaa.
Toinen asia liittyy ite tähtikarttaani. Se on tulkinnan mukaan todella tylsä Ei mitään erikoiskuvioita ja laajempikin tulkinta ilmaisi elämän olevan rauhalista ja tylsää... Ja vaaralisen tunnekylmää ja tapahtumatonta. Haha. Ei kyllä siitä tylsyydetä oo tarvinnu kärsiä.
Siis mitä WTF. . Mutta silti elämääni on sisältynyt enemmän asiaa ko monella ikäiselläni yhteensä.
ja kaikein huipuksi vaikutan asioihin isomissa mittapuissa olemalla sattunmaltajo 4 paikaissa aloittamassa uutta toimintaa isomalla sektorilla. Ja kaurismainenkaan en ole muuten ko siinä että, kuulen asiat silloinkun haluan ne kuulla ja tajuta ja olen sitekeä ko piru .
Joten alkaa olla suht skeptinen suhtautuminen koko astrologiaan, ko ei se itellä ainakaa päde.
Aurikomerkki :
,Kuumerkki:
, Nousevamerkki:
, edelisen elämän vaikutus
ja totuudentorvi