Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä on vika?  (Luettu 3703 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lorenilver
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 01.12.2013 09:30:08 »

Modet  saa sitten  siirtää  oikeammalle alueelle jos tämä  ei  se ole.
Eli  olen pitkään pohtinut kummalista ongelmaa. Joka liittyy astrologiaan mielenkiintoisesti.
Kun luen horoskooppeja .  Asiat tapahtuvat päin vastoin  kun niiten tulkintojen mukaan pitäisi.  Sillä  nytkin kun energian pitäisiä olla negatiivistä ja väsyttävää  niin minä  meen täysillä  eteenpäin ja  voin paremmin kun aikoihin. Ja  kun taas astroligisesti tulee hyvä kausi (oon lueskellu ja seurannu asiaa yli 10 vuotta) jolloin kaikilla pitäisi olla energiaa ja intoa,minä kuljen  syntyjä syviä miettien ja vihaan maailmaa.

Toinen asia liittyy  ite tähtikarttaani.  Se on tulkinnan mukaan todella tylsä Ei mitään  erikoiskuvioita ja  laajempikin tulkinta ilmaisi elämän olevan rauhalista  ja tylsää... Ja vaaralisen tunnekylmää ja tapahtumatonta. Haha. Ei kyllä  siitä  tylsyydetä oo  tarvinnu  kärsiä.
Siis mitä WTF. . Mutta silti  elämääni  on sisältynyt  enemmän  asiaa ko  monella  ikäiselläni yhteensä.

ja  kaikein  huipuksi vaikutan  asioihin isomissa mittapuissa  olemalla sattunmaltajo 4 paikaissa aloittamassa  uutta toimintaa  isomalla sektorilla.  Ja kaurismainenkaan en ole muuten ko  siinä  että, kuulen asiat  silloinkun haluan ne kuulla ja tajuta ja olen sitekeä ko piru .
Joten  alkaa olla suht skeptinen suhtautuminen koko astrologiaan,  ko  ei  se itellä  ainakaa päde.  
 Aurikomerkki : kauris ,Kuumerkki: jousimies, Nousevamerkki: skorpioni, edelisen elämän vaikutus harka  ja totuudentorvi  chiron
« Viimeksi muokattu: 01.12.2013 09:41:02 kirjoittanut Lorenilver » tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #1 : 01.12.2013 09:39:29 »

No ihan ensiksi tulee mieleen että käyttämäsi syntymäkellonaika voi olla väärin. Sen mukana voi vaihtua nousumerkki, Kuun merkki ja huonejako. Smiley
tallennettu
Lorenilver
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 01.12.2013 09:43:57 »

Tarkistettu synnyinsairaalasta 3:30 .... Muuten hyvä.  Se  onki kummalista....  :Smiley
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 01.12.2013 11:07:23 »

Kaikilla se ei tunnu toimivan, minullakin hieman samankaltaisia kokemuksia.
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 01.12.2013 13:16:37 »

Kuka lie tehnyt Skorpioni-nousuiselle Kauriille tuollaisen tylsyyttä uhkuvan tulkinnan?

Astrologejakin on moneen lähtöön ja kannattaa varmasti tutkailla tarjontaa, mikäli astrologia kuitenkin kiinnostaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: