Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: 1909  (Luettu 4173 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tuilelaith
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 27.11.2013 18:27:33 »

Jo toistakymmentä kertaa olen viime viikkojen aikana katsonut kelloa 19:09. Nyt se on lisäksi pompahdellut vuosilukuna täysin eri paikoissa useampaan kertaan. Mitä ihmettä tuosta pitäisi ymmärtää? Ihan kuin mulle yrittettäisiin kertoa jotakin, mutten tajua sitten millään... Turhauttavaa.

Onko teille käynyt samoin? Mitä se tarkoitti?
tallennettu

Aurinko neitsyt, kuu vaaka, nouseva rapu
valonkukka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1 : 30.11.2013 10:19:23 »

Kyse voi olla myös enkelinumeroista, viestejä enkeleiltä siis.

1 ja 9 kuten 119 tai 991 - Uusi ovi on avautunut ajatuksiesi tuotteena. Sinulla on mahdollisuus katsoa ajatuksiasi silmiin ja saada katsekontakti luomuksiesi kanssa. Anna vanhan pudota pois, sen korvaa uusi, toiveittesi mukaisesti.

0 ja 9 kuten 099 tai 090 - Tämä on viesti Luojaltasi merkiten että osa elämääsi joka on juuri päättynyt on Pyhästi ohjattu. Mitään ei koskaan lopullisesti hukata. Ei ole kuolemaa, ei onnettomuuksia. Viimeisin elämänmuutoksesi, missä merkittävä osa elämääsi on pysäytetty tai muutettu, on tosiasiassa vastaus rukoukseesi. Jumala kertoo sinulle että Hän ei ota sinulta mitään pois eikä "aiheuta" menetystäsi, vaan elämänsuunnitelmasi tai rukouksesi ovat tuoneet tämän elämän muutoksen sinulle, omalla Jumalan antamalla voimallasi. Ole valmis antamaan anteeksi kaikille osallisille jotta voit olla kepeä ja vapaa kun  aloitat uuden kauniin vaiheen elämässäsi.

Voisiko tämä kuulostaa tutulta?

Löytyivät täältä: http://www.luxonia.com/viestit/25-muita-kirjoittajia/1691-doreen-virtue-numerosarjoja-enkeleiltae

« Viimeksi muokattu: 30.11.2013 10:28:26 kirjoittanut valonkukka » tallennettu
tuilelaith
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 30.11.2013 21:12:10 »

Hei valonkukka!

Kiitos oikein paljon tästä - en ole ennen enkelinumeroihin törmännyt! Ensimmäisten numeroiden teksti liittyy itse asiassa vahvasti siihen materiaaliin, josta tuo yksi vuosiluku pomppasi, ja ajatuksiin, joita minulla on ollut jo viimeisen puolen vuoden ajan. Ehkäpä nyt on tekojen aika ja pitää ottaa se ensimmäinen askel.

Seuraava pätkä voisi hyvin kuvata tilannetta, joka johti minut ihmisten luo, jotka saivat minut näitä suunnitelmia ja pohdintoja tekemään. Toisaalta nostin kortit viikko sitten tähän tilanteeseen liittyen ja samanhenkisen viestin sain tulevaa kuvaalta kortilta, joten ehkä mulla tulee oleen hiukan ongelmia, mutta vaikka kortti sai vähän epäröimään, niin tuo teksti oli mukavan kannustava!

Kiitos vielä, tämä on hyödyllinen "työkalu" tästä eteenpäinkin. Täytyy alkaa noita rekkareitakin tsekkailemaan. Wink Numerologisten selitysten kautta oli huomattavasti vaikeampi saada mitään järkevää viestiä aikaiseksi. Ehkä ne ajan myötä avautuu, mutta näillä on mukava vasta-alkajankin aloitella viestien tulkintaa!
tallennettu

Aurinko neitsyt, kuu vaaka, nouseva rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: