Hei valonkukka!
Kiitos oikein paljon tästä - en ole ennen enkelinumeroihin törmännyt! Ensimmäisten numeroiden teksti liittyy itse asiassa vahvasti siihen materiaaliin, josta tuo yksi vuosiluku pomppasi, ja ajatuksiin, joita minulla on ollut jo viimeisen puolen vuoden ajan. Ehkäpä nyt on tekojen aika ja pitää ottaa se ensimmäinen askel.
Seuraava pätkä voisi hyvin kuvata tilannetta, joka johti minut ihmisten luo, jotka saivat minut näitä suunnitelmia ja pohdintoja tekemään. Toisaalta nostin kortit viikko sitten tähän tilanteeseen liittyen ja samanhenkisen viestin sain tulevaa kuvaalta kortilta, joten ehkä mulla tulee oleen hiukan ongelmia, mutta vaikka kortti sai vähän epäröimään, niin tuo teksti oli mukavan kannustava!
Kiitos vielä, tämä on hyödyllinen "työkalu" tästä eteenpäinkin. Täytyy alkaa noita rekkareitakin tsekkailemaan.
Numerologisten selitysten kautta oli huomattavasti vaikeampi saada mitään järkevää viestiä aikaiseksi. Ehkä ne ajan myötä avautuu, mutta näillä on mukava vasta-alkajankin aloitella viestien tulkintaa!