Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä sinut toi astrologian pariin?  (Luettu 12058 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
koppi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #15 : 09.11.2013 17:58:56 »

Se mitä ei voida tieteellisesti todistaa ja mihin sisältyy mysteeri vaativat selvvitystä. :Smiley Kiinnostuksella sinänsä ei ole merkitystä vaan sillä millaisia paljastuksia astrologian keinoin voi saavuttaa ei ainoastaan omassa elämässä vaan myös kanssamatkustajien ja matkalaisten luonteen kuvauksissa.  coolsmiley Astrologia lienee olevan yleismaailmallinen ja siten vanhimpia tieteenhaaroja koko ihmiskunnan olemassaolon ajan. tai niin ainaskin luulen. Elämän kokemukset ja sen mukanaan tuoma viisaus voi olla myös sattumaa. Elämämme tapahtumat vain saavat alitajuntaisesti etsimään totuutta omasta itsestään ja kanssaihmisistä. Voisinko selittää elämääni ja kokemuksiani astrologian keinoin ja paljastaako tämä minulle luonteeni vahvuudet ja vajavaisuudet. crazy2 angel. Tieteellisesti on todellakin alue, jolla meillä ei ole riittävästi (vai onko liikaakin) todisteita ihmisyyden ainutlaatuisuudesta tässä maailmankaikkeudessa.  Shocked En jaksa kinastella kenenkään kanssa astrologiasta, tai alitajuisista kokemuksista enkä siitä mihin uskot tai uskon. Mielestäni hengellisiin kokemuksiin ja kokemiseen tarvitaan ymmärrystä että maailmankaikkeus laajuudessaan ja kokonaisuudessaan liittyy yhteen jollaisia matkalaisia me kaikki tämän ajan ihmiset myös olemme. crazy2 angel Jotkut puhuvat Jumaluudesta ja toiset Kosmisista yhteenliittymisestä aikamme ymmärryksen valossa. angel  Cheesy smitten On aivan sama astrologian kannalta miten matkalaisten käy. mutta uskon astrologian olevan tieteenä ihmiskohtaloiden tulkitsijana ja persoonallisuuden selittäjänä ylivertainen, jota ainakaan minä en kykene todistamaan vääräksi.  coolsmiley Astrologit on annettu meille tulkeiksi ja luotseiksi elämämme karikoissa, mutta ratkaisut ovat aina oltava omiani ja niiden aiheuttamat toimet omalla vastuullani tässä elossa ja ajassa.  knuppel2 Puoskarointi jääköön muiden päänsäryksi. :Smiley  smitten smitten smitten 2funny 2funny 2funny Wink Cheesy Smiley laugh smiley6600
tallennettu
Vesuvius S.
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #16 : 10.11.2013 16:11:53 »

Mä oon ollu aina pienestä pitäen kiinnostunut kaikesta astrologiasta ja muusta sellaisesta... Smiley
tallennettu
kurukurukururin
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 14.11.2013 21:57:26 »

Siskoni kiinnostui astrologiasta. Kun hän kertoi juttuja astrologiasta, että tiesin että astrologia on sitä muutakin mitä se on kuin vain pelkästään auringon tähtimerkkejä joista joissakin sanoma- ja aikakauslehdissä sanotaan ennustuksia niin minäkin kiinnostuin. En aiemmin sitä tiennyt että se aiemmin tietämäni horoskooppi on auringon tähtimerkki, ja on perua siitä, minkä tähtikuvion luona aurinko on/oli maasta katsottuna.
Mm. jotkut Sailor Moonin ja Tokyo Mew Mewin kaltaisetkin on minua kiinnostanut osittain samasta syystä kuin astrologia, en (vielä) ihan osaa selittää mistä syystä.
tallennettu
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #18 : 14.11.2013 22:14:23 »

Intiaanihoroskooppi.
Se, että astrologiasta voi löytyä syy sille, miksi moni asia on kuten on. Kiinnostus tähtiin ja kaipuu tuonne jonnekin smitten
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Lorenilver
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 01.12.2013 10:01:04 »

Mulla kävi niin  enttä,  alusta asti varsin  kummalinen elämä sai kiinostumaan mystisistä  asioista jo lapsena (heti ko opin lukemaan taisin lainata ensimmäisiä opuksia) ettimään  selitystä  että miksi minun elämäni menee juuri näin ko on menossa Smiley
Plus se että  että minulla on on "sukuvikana" nähdä kaikenlaista enteitä. joka heräs jo 6 vuotaana yli 20 vuottasitte  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: