Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpioni + Skorpioni  (Luettu 3709 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Oxyg3n
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« : 22.12.2013 16:30:54 »

Hei.

Osaiskos joku kiltti ihminen sanoo jotain tämän suhteen toimivuudesta. Kokonaisia karttoja en postaa julkisesti, mutta voin kyllä privana antaa tarkat syntymäaika tiedot.

Nainen

 askendentti  jousimies
 aurinko  skorpioni
 kuu  leijona
 merkurius  jousimies
 venus  kauris
 mars  vesimies

Mies

 askendentti  kaksoset
 aurinko  skorpioni
 kuu  jousimies
 merkurius  skorpioni
 venus  skorpioni
 mars  vesimies
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #1 : 22.12.2013 17:19:04 »

Näin nopeasti vilkaistuna nuo merkit ainakin näyttävät klassisen yhteensopivilta. Nousut vastamerkeissään varsinkin on hyvin klassinen vetovoiman luoja. Se missä sitten voi hiertää, on tuo merkurius ja kommunikaatiotyyli, naisella paljon suorempi, jolloin mies voi vaikuttaa salailevalta tai sulkeutuneelta, nainen taas voi miehen mielestä olla liian suora, haastava tai yksityisiä asioita liikaa tonkiva. Tässä kannattaa vain kiinnittää huomiota niihin tapoihin miten on tottunut ilmaisemaan itseään sekä minkälaista ilmaisua vaatii toiselta, ja miettiä miten toinen voi tulkita ne eri tavalla kuin itse on tottunut. Joskus on sanottu, että jos muut persoonalliset planeetat ovat keskenään harmonisissa merkeissä ja yksi ei, se yksi voi nousta merkittäväksi hiertäväksi tekijäksi. Siihen kannattaa siis ainakin kiinnittää huomiota.

Meillä on miehen kanssa tuo sama yhdistelmä venus kauris - venus skorppari, ja se mielestäni on aika mukava yhdistelmä, molemmat arvostavat pysyvää, luotettavaa ja intiimiä, syvää suhdetta.

Mutta tietenkin karttojen vertailun kautta löytää paljon enemmän asioita kuin näin pintapuolisten merkkisijaintien kautta.  Smiley
tallennettu
Yanni
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #2 : 23.12.2013 13:11:38 »

Juu, kyllähän tuo näyttää hyvältä, mutta omasta kokemuksesta voin sanoa että aspektit on tärkeimpiä. Mieluummin sitten vaikka niitä "huonoja" kuin ei mitään. Muuten ei synny jännitettä ja mielenkiintoa mistä se kaikki lähtee, nuo edellämainitut ylläpitää sitä suhdetta (hyvässä ja pahassa  Wink) Mä olen törmäillyt ihmisiin joilla  kuu kalat ja samassa elementissä kuin itselläni ja muitakin "klassisesti yhteensopivia" merkkejä kartalla, mutta ovat pahimpia pettureita ja kukasta kukkaan hyppijöitä mitä tiedän, ei sitten olla samalla aaltopituudella ei yhtään... Eikä ne aspektit (tai oikeastaan niiden puuttuminen) tässäkään asiassa väitä mitään päinvastaistakaan. Eli ota huomioon planeettojenne tekemät aspektit, toistenne huoneet...
tallennettu

askendentti skorpioni
aurinko skorpioni
kuu rapu
venus vaaka
mars skorpioni
Ave^^
Vieras
« Vastaus #3 : 29.12.2013 00:02:25 »

Olen huomannut, että akselikontaktit ovat ehkä tärkeimmät suhdetta ennustavat tekijät, niitä ainakin yleensä aina löytyy synastriasta. Asc-desc vastakkaisissa merkeissä on esimerkiksi niin klassinen kyllä, että silloin ei tarvitse olla aspektiakaan näiden välillä ja aika pitkälti tuo riittää jo jonkin asteiseen vetovoimaan (kokemusta  :Smiley Grin ). Monesti olen huomannut myös, että asc-akseli ja mc-akseli ovat samoissa merkeissä, näin myös esim. meillä miehen kanssa. Sitten se kolmas tietenkin on planeetta yhtymässä akseliin (tai muuten tiukka aspekti), yleensä lasken vain sisäplaneetat, mutta joskus ulkoplaneettakin voi olla tässä mielessä merkityksellinen.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: