Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Perääntyvä venus ja kauneus?  (Luettu 11963 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija

Säh!

Profiili
« Vastaus #15 : 01.02.2014 21:44:49 »

No mulla on ollut juuri kokemuksia, että olen ruma ja hiukset on karseet ja sitä rataa, enkä jaksaisi tehdä asialle paljonkaan. Mutta nyt taas näkyy valoa tunnelin päässä, pienellä make overilla voisin saada ihmeitä aikaan, enkä ehkä niin toivoton tapaus olekaan... mulla se on just tällasta kausiluontoista, olenko tyytyväinen ulkonäkööni vai en, ja varmasti perääntyvä Venus vaikuttaa.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 02.02.2014 11:50:19 »

Oikeastaan koko tämän ajan, mitä Venus on Kauriissa seilannut, niin on ollut aika mukavia tapaamisia niin vanhojen kuin uusienkin tuttujen kanssa ja jonkinlaista yhteistyötäkin ollaan virittelemässä, mutta aika näyttää, kuinka hyvin ideat saadaan toteutettua. Talous suht. balanssissa, vaikka esim. joulun tienoilla rahaa kuluikin.

Tämän vuoden puolella olen ilahtunut jo monta kertaa ja se on enemmän kuin moneen vuoteen yhteensä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mimikrija
Satunnainen astroilija
*

all throttles open

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 02.02.2014 17:14:22 »

Mulla Venus on seilaillut 7. ja 8. huoneen välillä peruuttaessaan ja nää teemat on olleet hyvinkin läsnä mun elämässä. Pari päivää ennen Venuksen perääntymistä tapasin erään  vaaka-miehen, intensiivisen deittailuun panostuksen tuloksena. Kyseinen vaaka ei ole mun ihannemies ulkonäöltään tai käytöstavoiltaan (mä en ole tottunut siihen että joku on herrasmies, haha), joten en päätä pahkaa ihastunut (vaikka vaaka tais jotain semmosta tuntea) mutta mä ajattelin että kattellaan. Lämpenin ajan myötä ja tapailtiin lähes kuukausi, jonka aikana mä aistin ilmassa jotain kummallista, mutten osannut sanoa mitä se mahtoi olla. Mua ahdisti ajatus suhteesta, mutta aina kun mä ja hra  vaaka oltiin yhdessä, mun oli hyvä olla. Kun  vaaka kertoi, ettei halua seurustella mutta kuinka haluaisi edelleen että ollaan ystäviä koska meillä on ollut niiiin kivaa yhdessä, mä sanoin tarvitsevani tilaa miettiä. Siitä on nyt 2 viikkoa, ja mä oon edelleenkin hämilläni, että  vaaka veti multa täysin maton alta. Mä oon tottunut siihen, että mä ihastun ensisilmäyksellä ja teen aloitteen. Mua lähestynyt ihminen harvemmin herättää mun kiinnostuksen, valitettavasti.

(Tällä herralla on muuten  venus uranus mars skorpioni stellium Cheesy Se varmaan miellytti mua. Meillä on synastriassa myös vaa'an  kuu harka aspect_opp mun  pluto skorpioni ja aika löyhästi mun  kuu vaaka aspect_con aurinko pluto - mutta selittää ehkä sen molemminpuolisen vetovoiman, jonka takia  kumpikaan ei halua päästää kokonaan irti.)

Raha-asioissa on ollut myös epäselvyyttä ja askeettisuutta vaativia viikkoja, mutta transitoiva  jupiter on syksystä asti ollut mun 2. huoneessa, mä oon kyllä pärjännyt Smiley

Jostain syystä myös minä, ujo  rapu, jolla   venus merkurius kaksoset 12. huoneessa, oon ollut tosi sosiaalinen. Koko ajan on ollut ihmisiä ympärillä ja oon nauttinut siitä  smitten ei varmaan hetkeen tule vetäydyttyä ravun panssarin alle, kun  uranus aspect_sex askendentti alkoi taas antaa sähköhoitoa viime viikolla. Sopii mulle! Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: