Kirjoituksestasi huomaa selvästi että sinulla on oma uskomus joka ei osaa vastata sinulle näitä kysymyksiä ja ainoa mitä voin sanoa on, etsi oma totuutesi äläkä etsi vastauksia ulkopuolelta kun kaikki mitä tarvitsemme löytyy sisältä.
Ihan ensinnäkin tänne ei todellakaan ole mikään pakko syntyä, ei ole karmaa vaan kaikki perustuu puhtaaseen rakkauteen.
Se ei ole sielu joka kärsii ihmisen ruumiissa vaan ego ja persoona, sielu on ikuisessa jumaluudessa (sen miten sen koemme ihmisruumiissa) ja on linkkinä tähän jumaluuden kokemiseen.
Sairaudet ja vastoinkäymiset kuuluu ihmisolennon elämään vielä koska olemme osaa tätä "elämää" täällä maaplaneetalla.
On vain yksi elämä kerrallaan ja siihen keskitytään, ei ole mitään karmaa siinä mielessä että olemme vapaita valitsemaan eri energioiden ja voimien kesken.
Ja niin kun niin helposti halutaan uskoa niin jumalalla ei ole mitään tekemistä vastoinkäymisien tai hyvien aikojen kanssa, kaikki määräytyy miten me ihmisenä opitaan ottamaan vastuuta ja opitaan elämään elämää sen kaikkien variaatioiden kanssa.
Itse unohtaisin kaiken mitä olet oppinut, ottaisit uuden lähtölaukauksen ja hengellisyyteesi ihan oppimalla miten pääset käsiksi sisäisyytesi kanssa. Itse koen että tietoisuuteni voi kytkeytyä mihin energiaan tai ulottuvuuteen mutta mitä sieltä löytyy ei kannata kauhean helposti lähteä sotkemaan ihmiselämään, kaikki kun ei vain kuulu tänne maan päälle. Faktat ja fiktiot menee helposti sekaisin.
Tämä oli sitten vain minun kokemukseni ja tunteeni, olen vielä matkalla mutta osittain jo perillä.
Rauha sinulle!