Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nousevat ravut hoi!  (Luettu 4048 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
lawie
Vieras
« : 04.02.2014 19:45:54 »

Hei  Grin Miten haluaisitte miehet/naiset ottavan teihin yhteyttä? kiikarissa minulla mitä luultavammin nouseva rapumies... livenä kyllä vaikuttaa erittäin kiinnostuneelta, juttelee mukavia, hymyilee, halaa jne muita söpöjä asioita mutta muuten ei kuulu mitään.. pitää vissiin naisen tehdä aloite?

joten:
1- millälailla haluiaisitte että teitä lähestyttäisiin? oletteko ujoja itse lähestymään? muuten ujoja?
2 - millälailla näytätte kiinnostuksenne ihastusta kohtaan?
3 - mikä on paras tapa voittaa teidät puolellensa?
4 - mitä ei saa tehdä?

terveisin nousu  skorpioni  smitten
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 04.02.2014 20:43:41 »

Laitoit saman viestin triplana, joista poistin kaksi. Eiköhän se asia tule selväksi tällä yhdelläkin.  Wink

Itse olen nousu-Rapu, enkä mielelläni tee mitään suorasukaisia lähestymisyrityksiä, vaan pyrin tilanteeseen, missä asiat voivat edetä luontevasti. Mutta minä olenkin nainen. Mutta eivät ne miehetkään välttämättä luolamiestyyliin tule tyrkylle, vaan tunnustelevat aikansa mahdollista kiinnostusta ja etenevät sen mukaan, jos etenevät. Eivät nuo ole panneet pahakseen naisen yhteydenotoista ja saattavat suostua treffeihinkin. Mutta niin se tahtoo kuitenkin olla, että liian tyrkky nainen ei saa häneltä kunnioitusta eikä rakkautta. Seksi kyllä kelpaa. Tunteiden pitää ikäänkuin herätä ilman painostusta. Joskus ne heräävät nopeasti, joskus hitaammin, toisinaan eivät ollenkaan.

Riippuu tietysti muistakin kuvioista, miten mies käyttäytyy ja mitä hän haluaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
koppi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 14.02.2014 20:35:07 »

Lilli on oikeassa ja hhttp://www.astro.fi/forum/Smileys/Astro2/wink.gifänellä on viisaasti kuvattu nousu-Ravun luontoa. Smiley

Jos ja kun omaat rehellisen ja aidon luonnollisuuden ja naisena olet viehkeä käytöksinen niin saamasi pitää. Kun Perhe ja koti ovat sinulle tärkeät ja olet uskollinen luonne ei Rapumies voi sinua vastustaa. Älä kuitenkaan sorru antamaan itseäsi liian äkisti vaan ole antavinasi itsesi Rakkauden valtaan niin Rapumies vaipuu polvilleen anomaan rakkauttasi. Wink

Juhlat ja kekkerit ovat hyvä tapa aloittaa ja silloinhan todella näet kiinnostuksesi kohteen toiminnassa. Kun olet luonnollinen ja osoitat kiinnostuksesi niin Rapumies ujoudestaan huolimatta saattaa rohkaistua ja päädytte jatkoille ihan kahdestaan.  Cheesy smitten Wink  Amorin nuolet osuvat vain silloin kun osoitat kiinnostusta mutta välinpitämättömyys tuo ei toivotun tuloksen ja viileys karkoittaa fiiliksen.

Joka voittaa RAVUN luottamuksen ja kunnioituksen niin saa kaverikseen tunteellisen ja rakastavan ystävän. Varo kuitenkin arvostelemasta Ravun kotia jos sinne päädytte sillä antiikkiset Romut ovat Ravun mielenkiinon kohteita ja hänelle arvokkaita. Lycka till!!!! coolsmiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: